Mn vriend vind het leuk voor me, maar toch ook wel zuur, omdat we pas net weer bij elkaar zijn na een aantal maanden uit elkaar te zijn geweest. En hij houdt heel erg van de natuur en van dieren, dus voor heb zou dit het perfecte plekje zijn. Maar hopelijk komt hij over een aantal maanden ook hierheen als hij zijn studie schuld heeft afbetaald
fleurtjeuh
Poeh, vandaag nogsteeds erg spierpijn... En vandaag voornamelijk longeren We hebben 7 paarden bij stal staan, en 5 ervan moeten gelongeerd worden/grondwerken
Boyzone
Geplaatst: 24-09-13 09:54
Dan heb je vanavond alleen veel pijn in je armen maar kan de rest van je lichaam even bijkomen.
En je loopt je spieren lekker los. Prima juist om er even niet op te zitten en je spieren bij te laten komen van de verzuring.
Oeska
Geplaatst: 24-09-13 11:32
Jij komt helemaal getraind terug straks haha! Ik ben 7 maanden gescheiden geweest van mijn vriend, onze relatie heeft het juist goed gedaan. Door een tijdje alleen contact via Skype kom je er achter hoeveel je op elkaar leunt en moet je via Skype wel goede gesprekken aangaan. Mijn vriend is niet zo'n prater, hem heeft het dus echt goed gedaan haha. Zie het als een goede relatietest
Volgens mij is het echt prachtig daar met dit herfstweer nu.
fleurtjeuh
Precies op tijd klaar, want mn pauze is alweer afgelopen, dus ik moet er weer vandoor! Dit uitzicht had ik vanochtend ineens toen ik naar Rik liep vanaf mn huisje
Zo in de ochtend is dat wel een heerlijk plaatje, maar ik kan me nu wel voorstellen dat je het in het donker wat minder leuk kan vinden...is toch een serieus stukje bos zo te zien
Hoe is het met je teennagels
Rennie89
Geplaatst: 24-09-13 19:16
iik ben jaloers
wat zijn je dagelijkse klusjes?
fleurtjeuh
Mn teennagels gaan goed, danku We zitten hier aan de rand van een mega natuurgebied, en ik ken nog maar een klein stukje. Rik heeft nog niet de tijd gehad om me meer te laten zien.
Mn dagelijkse klusjes? Longeren, rijden, grondwerk, zadelmak maken(samen met rik), naar de wei rijden om paarden te halen/brengen, maandags voeren sochtends of savonds, wondverzorging indien nodig, medicatie toediening indien nodig Dergelijke dingen
pmarena
Geplaatst: 24-09-13 19:28
Maarrehm zit je daar nu helemaal alleen met die Rik? Klinkt een beetje awkward zeg maar
fleurtjeuh
Ik zit niet bij hem in huis, en ook overdag is hij veel binnen bezig. We zijn niet de hele dag alleen dus En van dinsdag tot zaterdag zijn er allemaal verschillende mensen, stagieres die een dag(deel) meewerken, dus er zijn ook andere mensen aanwezig
Dat je in dit topic soms wat weinig berichten krijgt, betekent volgens mij niet dat je weinig volgers hebt. Ik blijf jouw mooie avontuur in ieder geval wel volgen! Het lijkt me dat je er nog geen spijt van hebt, toch?
fleurtjeuh
Private Practice... Maar eind seasoen 2 is niet bepaald leuk, en ik dacht dat ik het wel aan kon, maar nee dus, dus nu zit ik compleet in de stress en adrenaline, en heb ik echt no way zin om te gaan slapen..