Walibi fright nights 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 19:39

Droomster schreef:
Meiden een vraagje!

Ik ga aankomende zaterdag, kaartjes heb ik al via vakantieveilingen. Maar nu zit ik nog te twijfelen over die spookhuizen. Zijn ze de moeite waard? Wat is haalbaar? 2 spookhuizen? :o?
Ik lees op internet namelijk overal dat de rijen enorm druk (kunnen) zijn en onwijs lang blijven wachten op alle spookhuizen lijkt mij geen doen. Dus ik twijfel tussen naar 1 of 2 spookhuizen gaan. Het park zelf schijnt ook leuk te zijn in de avond begreep ik?

Wie deelt zijn ervaring? :D

Ik denk wel dat je 2 huizen op 1 avond kan doen, dat hebben wij ook gedaan en konden toch genieten van het park! Je hebt namelijk een bepaalde tijd dat je mag, dus kan je bijvoorbeeld de scarezones en attracties daar omheen plannen :j

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:37

Droomster schreef:
Meiden een vraagje!

Ik ga aankomende zaterdag, kaartjes heb ik al via vakantieveilingen. Maar nu zit ik nog te twijfelen over die spookhuizen. Zijn ze de moeite waard? Wat is haalbaar? 2 spookhuizen? :o?
Ik lees op internet namelijk overal dat de rijen enorm druk (kunnen) zijn en onwijs lang blijven wachten op alle spookhuizen lijkt mij geen doen. Dus ik twijfel tussen naar 1 of 2 spookhuizen gaan. Het park zelf schijnt ook leuk te zijn in de avond begreep ik?

Ik zou er twee doen en dat is zeker de moeite waard. Ik zou ze niet alle vier doen want de wachtrijen zijn zo lang!
dan word je werkelijk waar moe van het wachten en heb je geen eens zin meer in de andere.

xShanice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:55

Droomster schreef:
Meiden een vraagje!

ik heb vorig jaar bij elk huis ongeveer een half uur moeten wachten (had er toen 4) , ze gingen allemaal redelijk snel en toen konden mensen nog aan de kassa hun kaarten kopen en nu alleen online zodat het niet te druk word.
ik heb er zelf dit jaar 3 omdat ik psycho shock niks aan vond en het niet de moeite waard vond om die dit jaar weer te nemen. the vila raad ik wel aan, die is echt zo eng!

Nottinghill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 22:50

Ik ga dit jaar voor het eerst, met m'n zus, zusje en haar vriend. Wij doen alleen Haunted Holidays. Ben heel erg benieuwd. Ben niet echt een held, dus zal wat worden. :+

DonDon

Re: Walibi fright nights 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 00:09

Oh @xShanice bij ging het zo ontiegelijk sloom! We hebben voor ieder huisje minimaal een uur in de wachtrij gestaan. Ik vond psycho shock juist wel eng :P. Misschien omdat ik alleen moest en gescheiden werd met mijn vriend. Maar ohhh wij gaan ook naar the villa ben benieuwd.

Iemand die al wat meer weet over eddies fun house?

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 10:12

Cayenne schreef:
quera schreef:
Vol is vol. Vorig jaar zijn er mensen geweigerd

Nou, dat slaat dan ook nergens op. Dan hebben ze gewoon teveel verkocht en heb je recht op geld terug.

Ik heb gisterochtend gebeld, en er worden kaarten verkocht zolang die niet uitverkocht zijn.
Als je een kaartje hebt kan je gewoon naarbinnen. Tijdstip maakt niets uit. Kaartje = kaartje, en dat betekend dat je naar binnen mag :)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 10:13

Dat was iig vorig jaar.. Dat er eerst mensen uit het park moesten voordat er weer nieuwe naar binnen mochten :j

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 10:18

Vorig jaar was het ook vreselijk druk! ( ook veel onrust en vecht partijtjes)

Mensen mochten er ook niet meer in.Na ons werd het hek gesloten. en we waren er om 18:30 uur.

Wij hadden RIP passen en mochten heerlijk doorlopen bij de spookhuizen. was echt super! 4 meiden samen al gillend door het park :)

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 10:20

ik heb vorig jaar bijna 2 uur moeten wachten om in een spookhuis te komen, dus dat hoeft van mij niet zo nodig nog een keer.
In het park zelf laten ze je ook goed genoeg schrikken haha, is echt dood eng! savonds waren de attracties ook niet zo druk

xShanice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 10:48

ik ging ook met me vriend (nu ex) maar die bleef toen mooi wachten toen hij binnen was haha! toen werd ie nog vriendelijk verzocht of hij door wou lopen maar dat deed hij niet :p
ik heb vorig jaar ook geen vechtpartijen meegemaakt maar wij gingen toen 21 oktober op een zondag, het was wel druk maar niet zo erg.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 10:54

Wij gaan de 18e, we hebben geen kaartjes gekocht voor huizen. Vorig jaar hebben we daar van iemand kaartjes over gekocht, maar ik weet niet of ik het wel zo'n succes vond.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 12:15

NOGMAALS:
Is er hier iemand die kaarten wil ruilen? Ik heb tickets gekocht via vakantieveilingen, en wilde op 27 oktober gaan. Deze dag is helaas niet meer beschikbaar. Dus iemand die kaarten heeft voor de 27e en wil ruilen? Er zijn nog kaarten beschikbaar voor 11, 13 en 18 oktober!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 12:18

Als ik hier naar de site ga is de 27e nog beschikbaar :j

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 12:32

Op de site van frightnights zijn er nog wel kaarten beschikbaar, maar via de link van vakantieveilingen niet. Vakantieveilingen heeft schijnbaar kaarten ingekocht, en die zijn op voor de 27e. Stond niet duidelijk in de veiling vermeld (vond ik). Ik heb al contact opgenomen met vakantieveilingen, maar die kunnen niks voor mij doen.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 13:07

Hmm raar want het is wel zo dat je dagen kan kiezen.. Misschien dat ze nu een aantal mensen toelaten en niet meer dan dat. Vorig jaar kon je de kont niet keren.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 13:28

Hoezo LisaFaded, zou er iets speciaals mee gebeuren dit jaar? :)

Ik ken Eddies fun house van voorgaande jaren nog wel, hét huis met de leukste wachtrij. :)) Lees: optredens van dansers, chuckie die iedereen belachelijk maakt (check vooral youtube! :D ) en een bar in de wachtrij, altijd gezellig.
Het huis zelf vind ik persoonlijk een van de minste, wel grappig maar niet heel erg eng. Erg kleurrijk vooral. ;)

Ik ben het eerste jaar in 3 huizen gegaan, dit was een goed plan want het was retedruk én de huizen stonden ver van elkaar af. Toen waren er overigens nog geen tijden waarin je erin moest.

Het jaar daarna ben ik wel in alle 4 gegaan, we wilden het toch proberen. Nu waren er dus ook de geplande taken, wat ik erg fijn vond, het ging snel (lees: half uurtje).

Dit jaar gaan we weer in alle 4. Je kunt ook overdag in alle attracties en dan s avonds de spookhuizen, wij gaan namelijk gewoon meteen om 10.00 uur s morgens.

Zijn er mensen die naar club Inferno gaan? :D

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 14:14

Mowoah schreef:
Hoezo LisaFaded, zou er iets speciaals mee gebeuren dit jaar? :)

Ik ken Eddies fun house van voorgaande jaren nog wel, hét huis met de leukste wachtrij. :)) Lees: optredens van dansers, chuckie die iedereen belachelijk maakt (check vooral youtube! :D ) en een bar in de wachtrij, altijd gezellig.
Het huis zelf vind ik persoonlijk een van de minste, wel grappig maar niet heel erg eng. Erg kleurrijk vooral. ;)

Ik ben het eerste jaar in 3 huizen gegaan, dit was een goed plan want het was retedruk én de huizen stonden ver van elkaar af. Toen waren er overigens nog geen tijden waarin je erin moest.

Het jaar daarna ben ik wel in alle 4 gegaan, we wilden het toch proberen. Nu waren er dus ook de geplande taken, wat ik erg fijn vond, het ging snel (lees: half uurtje).

Dit jaar gaan we weer in alle 4. Je kunt ook overdag in alle attracties en dan s avonds de spookhuizen, wij gaan namelijk gewoon meteen om 10.00 uur s morgens.

Zijn er mensen die naar club Inferno gaan? :D

Ik zit in twijfel over die club Inferno, vraag me af of het het geld waard is.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 14:20

quera schreef:
Dat was iig vorig jaar.. Dat er eerst mensen uit het park moesten voordat er weer nieuwe naar binnen mochten :j

Ook op 27 oktober 2012 heeft Walibi moeten besluiten om bezoekers de toegang tot het park te ontzeggen wegens de enorme drukte. Zelfs mensen die hun kaarten online hadden besteld mochten het park niet meer betreden. Tevens waren op die dag alle kaarten voor de Haunted Houses uitverkocht.

Van Wikipedia

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 14:28

Hoi allemaal!

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Walibi en dus ook FN. voor 5 euro extra kan je naar de haunted houses, maar is het park ook gewoon met die enge acteurs tot savonds laat?

We zitten in geld crisis en sommige uit mijn groep willen geen extra 5 euro uitgeven..
Hoop dat we dan niet voor niets speciaal een FN datum reserveren!

Alvast bedankt :D

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 14:29

Je hebt vanaf 18.00 acteurs rondlopen. Wat heel erg leuk is :j maar ik vind de huizen zelf nog leuker :D :j je kan ook 1 huis nemen ipv 4

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 15:46

Heb nog wel een vraagje, zijn 's avonds als de huizen open zijn, de atracties ook open?
Ik hoor van verschillende mensen van niet namelijk..

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 15:47

ja de attracties zijn open

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:41

Hoe zit het met openingstijd.? Mag je overdag ook al daar heen gaan of echt pas vanaf 6 uur.?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:43

XxLiEsJuHhxX schreef:
Hoe zit het met openingstijd.? Mag je overdag ook al daar heen gaan of echt pas vanaf 6 uur.?

Met je ticket mag je vanaf 10? Naar binnen

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:48

ohh okej... :) Dankjewel.! :D