Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moyra schreef:Yamcha schreef:Ik neem onze honden ook steeds mee naar Oostenrijk. Wat is daar het probleem van? Zolang de dieren er geen last van hebben? Ze hebben er wél een hoop plezier van en ik word nooit erg blij van pensions.
In de OP staat dat de reis al een hoop stress veroorzaakt dan zou het mijn keuze niet zijn hoor
bigone schreef:Ts, mochten jullie nogmaals naar een ander land gaan zoek dan zelf even op internet, de verandering wat betreft ontworming stonden meteen op de eerste de beste pagina die ik aanklikte dus vertrouw in vervolg op jezelf en niet op je da.
betadine schreef:Julie vinden het dus normaal dat TS haar ouders 700€ hiervoor betalen en dat de hond zomaar ergens in quarentaine gedumpt wordt. Voor mij zijn mensen ook levende wezens en zijn er verschillende manieren om regels te laten toe te passen. Dit kan volgens mij zonder dat dit ten koste gaat van veiligheid of van het welzijn van de hond en aan een veel menselijker bedrag, want als je uitrekent hoe veel uren iemand moet werken voor 700€ en hoe ze daar aan dit bedrag komen voor een ontworming ? Maar dit is maar normaal, een dure les als je het mij vraagt
[***] schreef:Voor 700 euro hadden wij wel betere verzorging verwacht, lekker snel held verdienen zo.
Ik kan dat zelf ook wel, een hond een pil geven enhaar daarna in een kelder stoppen.
Ze zeide dat ze er goed voor zouden zorgrn, nou geweldig hoor.
Regels zijn regels, en dat hebben we gemerkt, we mochten niet eens mee, maar nu helpt het allemaal niet meer.
Ik kan er niks aan veranderen.
[***] schreef:Zelfs een criminieel krijgt nog een lagere boete, het is een pillete van 4 euro.
Net alsof die pil niet 9 dagen van te voren werkt.
Zo'n bedrag voor een wormpje die ze niet heeft, wat is de boete dan wel niet als je dier hondsdolheid heeft, 2000 euro?
Ik zal hun is in een kelder stoppen.
betadine schreef:Julie vinden het dus normaal dat TS haar ouders 700€ hiervoor betalen en dat de hond zomaar ergens in quarentaine gedumpt wordt. Voor mij zijn mensen ook levende wezens en zijn er verschillende manieren om regels te laten toe te passen. Dit kan volgens mij zonder dat dit ten koste gaat van veiligheid of van het welzijn van de hond en aan een veel menselijker bedrag, want als je uitrekent hoe veel uren iemand moet werken voor 700€ en hoe ze daar aan dit bedrag komen voor een ontworming ? Maar dit is maar normaal, een dure les als je het mij vraagt