My adventure in America bij DG Bar Ranch!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: My adventure in America bij DG Bar Ranch!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:06

Gaaf hoor! Leuke verhalen ook!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 22:51

Oh ik ben echt weer helemaal verliefd op Demitrius! Hij doet het nu echt zooo goed onder het zadel en hij is gewoon zo verschrikkelijk lief en schattig! Ja, hem ga ik wel missen!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 04:58

Zo vandaag was ik Fine Tune weer aan het longeren met tuig en bijzet. Ik had verwacht dat die heel druk zou zijn omdat die alleen in de stapmolen is geweest terwijl ik weg was. Maar hij was helemaal niet druk, hij is een beetje aan het uitproberen haha. Maar ik wilde dat die ging draven en ik zei al tot 2x toe trot en met klikken erbij en met de zweep zwiepen en hij ging niet. Dus toen dacht ik: naja pech dan, dan raak ik je bips wel een keer echt met de zweep. Nou en toen gaf die me toch 2 mega bokken! Hij kan dus erg goed bokken, hoop niet dat die dat zometeen ook onder het zadel gaat doen haha.

Verder heb ik nu helaas alleen Demitrius te rijden en soms Idocus. Focus heeft een dik been, hij is niet kreupel maar we willen dat de zwelling weg is voordat ik weer ga rijden. Eros is vorige week dus terug gegaan naar de eigenaar en Freya is verkocht. Die staat hier nog wel en ze blijft ook nog tot de keuring in September maar we weten nog niet of de nieuwe eigenaar wil dat wij haar blijven rijden. Dus helaas niet veel te rijden en dan dus veel schoon te maken en andere dingen doen. Dat is wel een beetje jammer.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 06:06

Oke mijn dag eindigde opeens pretty awesome. Ik ging mee uit eten bij Bravo Farms: http://www.bravofarmstraver.com/ Echt een super super leuke plek!! Maar het leuke was: we gingen erheen in wat ze noemde een trolley. Was een open lange auto achtig iets, en dat ding ging snel!! Me haar zat dus echt compleeeeeet in de knoop maar het was het waard!! En op de terugweg reden we een onwijs mooie zonsondergang tegemoet! Wel was het wat koud op de terugweg maarja boeie!! En ik was ook nog eens op tijd thuis voor de uitslag van The Voice hahaha!

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 06:40

Leuk!

Ik moet wel lachen dat Fine Tune niet op trot reageert, ik denk dat z'n engels nog niet zo goed is in die paar maanden tijd :D.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 06:51

mauvestraat schreef:
Leuk!

Ik moet wel lachen dat Fine Tune niet op trot reageert, ik denk dat z'n engels nog niet zo goed is in die paar maanden tijd :D.

Zoiets dacht ik ook, op draf zal hij een stuk beter reageren ;)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 07:05

mauvestraat schreef:
Leuk!

Oh nee hoor hij snapt het meer dan prima! Rechtsom reageert die namelijk wel direct, het is altijd alleen linksom en rechtsom is die altijd veel meer rennerig en gaat die meestal minimaal wel 1x aan de haal waardoor ik half achter hem aan moet rennen haha.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 04:03

Ik kreeg vanmorgen een complimentje van Ashlyn dat het er goed uitzag toen ik Demitrius aan het rijden was. Dat betekend dat we toch wel de goede kant op gaan! Verbaasde me om dat van haar te horen, maar wel fijn natuurlijk!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 06:34

Haha ik zou me echt schamen als iemand me nu naakt zou zien :P Mijn armen, borstkas en gezicht zijn echt goed bruin en de rest van mijn lijf is vet wit! Hahaha, je ziet mijn bh bandjes en me shirt staan, vet lelijk dus eigenlijk haha. Nu lekker slapen, ben vet moe!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 09:01

Nou leuk zeg om zon complimentje te krijgen! Doet altijd goed!
Hahaha dat bruin worden ken ik. Hekaas raak je dat kleurtje in nederland weer snel kwijt

J_Onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 15:29

Haha, farmers arms :P
Heb ik ook altijd last van..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 19:24

Zo ik ging nu net Idocus rijden. Ik weet niet wat hij gegeten had maar hij was flink wakker, hij nam me toch een sprint in het begin! Het duurde even voor ik hem weer terug had. En hij nam wat sprongen alsof die 3 jaar is ipv. zijn oudeheer leeftijd van 22.

Verder heeft Willy me even wat geholpen met het longeren van Fine Tune, en zo toen ging die sjouwen! Zometeen nog even mijn schatje Demitrius rijden en Ronaldo longeren. En ik denk dat Focus weer goed is dus die kan ik dan ook weer rijden.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:39

gaat dus weer een stuk beter na je dipje :D

hoe lang heb je nog te gaan?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 02:31

Oh my god, de dagen gaan zoooooo verschrikkelijk snel voorbij hier!! Ik dacht dat er gister mensen waren komen kijken naar Demitrius, maar dat was dus al eergisteren, moet je nagaan.... Elke avond als ik in me bed lig denk ik oooh daar lig ik alweer, heerlijk!

Ik heb hier nog maar 9 dagen te gaan, zondag de 30e vlieg ik om 17.45 (lokale tijd) terug en dan kom ik maandag 1 juli om 15.35 (lokale tijd) aan op Schiphol.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 21:45

Pfff ik heb vanmorgen aan Willy gevraagd of ik vanmiddag wat mocht gaan rusten, ik voel me niet helemaal fit. Ik ben gewoon constant zo moe. Maarja wat wil je, ik sta al 12 dagen achter elkaar heel vroeg op. En ik kwam er gister achter dat Ashlyn en Caitlin in principe altijd proberen 2 middagen in de week vrij te zijn....en ik maar gewoon 6 hele dagen in de week werken... zometeen dus maar even proberen te slapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 23:34

Zo de tijd vliegt! , wat 'oneerlijk' opzich....

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 02:10

Zo dit is mega raar wakker worden, ik slaap nooit in de middag.... heb 3 uurtjes geslapen en werd nu net wakker en had dus mega het idee dat het ochtend was en ik weer moest gaan werken, maar het was 5 uur... kon zo weer terug in slaap gaan maar dat vond ik niet handig want was bang dat ik dan vanavond ergens wakker zou worden en ik vannacht niet meer kan slapen. Maar ben nu dus nog steeds onwijs moe. Dus geen enkel probleem om vanavond weer te slapen! Morgen dan nog even werken en dan zondag eindelijk een dag vrij!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 07:46

Ik lees ook mee, vind het leuk om je ervaringen te lezen. Maar kijk je uit, wat je op internet zet? ik weet niet, of ze het leuk vinden, dat jij, bijvoorbeeld, een rede van afkeuren op het net gooit ?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 19:09

Wauw mijn manege is vandaag bestzittende manege bij de regiofinale van de zitcompetitie geworden en 5 ruiters zijn door naar de kwartfinales! Afgelopen jaren heb ik zelf ook meegedaan aan de zitcompetitie dus ik ben nu best een beetje jaloers dat ik er dit jaar niet bij was...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 22:54

Speciaal voor Mauvestraat heb ik vandaag wat foto's en filmpjes gemaakt van toen ik Fine Tune aan het longeren was! Ik kan wel al wat foto's uploaden later, maar de filmpjes komen dan als ik weer thuis ben want het uploaden gaat heel traag.
Ook heeft Lauren nu net wat foto's en filmpjes gemaakt van toen ik Demitrius aan het rijden was. Er zitten een paar zeer leuke foto's tussen dus daarvan kan ik er ook wel wat al uploaden. Hij was vandaag heerlijk vrolijk en jolig, ik moet vaker met hem buiten rijden haha, dan is die veel beter :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 00:04

Oef wat gaat de tijd weer snel zeg! Die 7 weken zijn zo voorbij! Geniet nog even lekker van het weer en de paarden daar, hier is het behoorlijk Nederlands/wisselvallig weer :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 04:45

lifaya schreef:
Oef wat gaat de tijd weer snel zeg! Die 7 weken zijn zo voorbij! Geniet nog even lekker van het weer en de paarden daar, hier is het behoorlijk Nederlands/wisselvallig weer :P

Ja de tijd is echt súper snel voorbij gegaan, elke dag is echt zooo snel weer voorbij echt bizar! Het wordt hier de komende dagen en dan vooral het weekend weer echt heel warm dus ik kan er nog even goed van genieten voor ik weer terug ga naar dat stinkweer in NL :P

:D Cutie is het hea, lekker bekkie heeft die toch!
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 05:07

Ik vind het jammer dat je liegt tegen immigratie en dat je er dus eigenlijk illegaal bent/werkt, dit verpest het nogal voor de anderen die wel eerlijk zijn.. En bedenk ook dat je hier nu eigenlijk gewoon toegeeft op een openbaar forum dat je er illegaal werkt. Sorry, wil niet heel negatief zijn maar stoor me er aan. :)

Maar goed, veel plezier. Ziet er wel mooi uit iig, geniet van de tijd die je over hebt. :)

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 06:47

Ik ben erg benieuwd naar de foto's/filmpjes, alvast bedankt!!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 07:06

Anthea schreef:
Ik vind het jammer dat je liegt tegen immigratie en dat je er dus eigenlijk illegaal bent/werkt, dit verpest het nogal voor de anderen die wel eerlijk zijn.. En bedenk ook dat je hier nu eigenlijk gewoon toegeeft op een openbaar forum dat je er illegaal werkt. Sorry, wil niet heel negatief zijn maar stoor me er aan. :)

Maar goed, veel plezier. Ziet er wel mooi uit iig, geniet van de tijd die je over hebt. :)

Zo goed als iedereen die zoiets doet als ik doet het op deze manier hoor, op een toeristenvisum. Een werkvergunning is gewoon zeeeeeeeer moeilijk te krijgen. Maarja, dat is jou mening ja :)