Misschien heb je een tip?
Het zijn wel kleintjes maar volgens mij de gewone huisvliegen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BlackDancer schreef:Ik verveel me op dit moment kapot, dus ik ga eens in de tuin bij de hondenpoep op vliegenjacht
Ik woon nu in michigan, usa, maar ik ga over twee agen weer naar huis, dus ik hoop dat de douane er niet moeilijk over gaat doen
Denk je dat het beter is om ze in mijn koffer of in mijn handbagage te doen zodat ze ze kunnen controleren oid?
blensink schreef:Poeh na een groot gevecht heb ik er één kunnen vangen.
Een hele dikke vieze.![]()
Wachten is op mijn man die vangt ze zo, hopelijk komt hij halverwege de week thuis.
xxnienke94 schreef:Heb je nog wat nodig uit Kameroen? Ik vlieg 6 juli die kant op! Geen idee of die gewone huisvliegen hebben hahaha.
Kan je zoiets gewoon meenemen in je koffer?
Suzann3 schreef:Ik studeer op het moment biologie in Aberystwyth, Wales. Als je graag Welsh vliegen wil hebben kan ik die voor je vangen?
(Ik wordt hier uitgelachen over mijn naakt slakken project... Vliegen is net zo erg)
BlackDancer schreef:BlackDancer schreef:Ik verveel me op dit moment kapot, dus ik ga eens in de tuin bij de hondenpoep op vliegenjacht
Ik woon nu in michigan, usa, maar ik ga over twee agen weer naar huis, dus ik hoop dat de douane er niet moeilijk over gaat doen
Denk je dat het beter is om ze in mijn koffer of in mijn handbagage te doen zodat ze ze kunnen controleren oid?
Ik ben net op mijn vliegenmissie geweest, ik heb er 8
Ik heb alleen geen reageerbuisje oid, is een dagcreme-sample-potje OK?
Ziet er zo uit: http://maramostafa.files.wordpress.com/ ... mage4.jpeg
En is 91% isopropyl alcohol goed?
Nachtlampje schreef:Ik ben niet naar turkije gegaan maar ga midden augustus nog wel naar Tsjechie. Zal ik als t lukt de buisjes daarvoor gebruiken?
Lielle schreef:Ik heb er tweemogen vliegen van meerdere plaatsen in hetzelfde land (ca 200 km uit elkaar) in een buisje of moeten die apart? En overleeft het DNA een paar uur (~6) buiten de alcohol?
Ik heb ze iig alvast maar in een buisje gedaan.
casperrr schreef:Ik woon zelf in Australuë, Wyong Creek Nsw (tussen Sydney en Newcastle) en hebben ondanks de winter een hoop vliegen. volgende week ben ik een weekje op vakantie naar Alice Springs, mocht je interesse hebben hoor ik het wel