Op mijn4daagse Ik ben vanaf Maandagochtend in Nijmegen, er is een meetingpoint op de Wedren..misschien zoiezo leuk om na een dagje wandelen een afzakker te doen met z'n allen?
Laatst bijgewerkt door Pammes84 op 05-07-13 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt
capopjekop
Geplaatst: 05-07-13 17:51
Ik zie het nergens staan
edit: Gevonden via google. Ik heb vroeg. laat, vroeg, laat.
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 05-07-13 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Nicje87
Geplaatst: 05-07-13 17:52
Het heeft temaken met welke registratie nummer je hebt.
Op mijn4daagse Ik ben vanaf Maandagochtend in Nijmegen, er is een meetingpoint op de Wedren..misschien zoiezo leuk om na een dagje wandelen een afzakker te doen met z'n allen?
Lijkt mij leuk! Misschien leuk voor diegene die het willen en hebben een whatsappgroepje te openen? Ik heb V
Ik heb dat ook besteld, leuk! Want die chip houdt ook bij wanneer je finisht enz toch? Houdt hij eigenlijk ook je snelheid bij enz?
Sowieso handig dat je dan later niet overal foto's hoeft terug te zoeken.
riekie1984
Geplaatst: 05-07-13 18:01
Ik en een vriendin hebben in 2009 voor de eerste en tot nu toe enigste keer mee gelopen, een hele ervaring! Wij hadden ook dat moet je een keer gedaan hebben. Zijn toen in januari begonnen met trainen hebben dat zelf een beetje ingeschat, heuptasje, goede schoenen en zeker ook de sokken! We hebben geen blaar gehad. Ik vond zelf dag 1 en 4 het zwaarst. Ik had de tip gekregen om in je flesje(s) water 2 lepels druivensuiker te doen en dat is goed bevallen... Iedereen die gaat lopen succes!
risje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-13 18:02
Ik zat ook te twijfelen hoor maar heb dus wel met chip gedaan. Weet dat er meer evenementen gaan komen waar ik die bij kan gaan gebruiken. Wil namelijk de komende maanden zo vaak mogelijk wandelingen gaan doen voor Serious request, heb zelfs al een aktiepagina: http://www.kominactie.nl/seriouswalking Dus tsja leuk om te volgen dan en stiekem ook erg leuk om zelf na te kunnen kijken! Kost het minder van mijn bundel / batterij en kan die weer gebruikt worden voor bijvoorbeeld steun sms etc onderweg;-)
capopjekop
Geplaatst: 05-07-13 18:03
Dankje, dat ga ik nodig hebben Planning was om vandaag te gaan lopen, maar daar is wederom niets van terecht gekomen. Nu ga ik maandag maar en mss woensdag nog een keer.
Nicje87
Geplaatst: 05-07-13 18:04
Ja dat is waar. Ik geloof dat je hem ook de aankomende jaren kan gebruiken. Wie weet bestel ik hem gewoon nog van het weekend.
Ik heb je mijn nummer gestuurd Risje
Ik Hoop morgen nog te kunnen trainen en ook woensdag. Hoeveel KM trainen jullie deze week nog op een dag?
sabine1979
Geplaatst: 05-07-13 18:05
Ik moedig jullie vanaf de kant in Groesbeek aan Misschien een idee voor volgend jaar; Shirts laten drukken met bokt logo
Heb het gehad, nu nog een naam verzinnen voor de groep, iemand idee-en?
Weet nog niet hoeveel ik komende week ga trainen. Hangt een beetje van mijn handblessure af. Kan er mee lopen hoor maar wil nu last minute ook weer niks overhaasten. Komt goed!
@Sabine: Wil best wat met een logo op / aan, maar heb daarnaast ook al een goed doel. Nu vrij laat begonnen, maar alles wat ik ophaal gaat naar serious request. Heb zelfs een aktiepagina al, www.kominaktie.nl/serouswalking. Iedereen kan zich nog aansluiten en meedoen trouwens;-) Nu maar ook voor de komende maanden!