Bedankt v33ri3!
Het is inderdaad wel wat anders hier ja 
Wou dat ik wat meer interessants kon laten zien, maar heb zelf niet echt foto's van wat we nu aan het doen zijn en de foto's op facebook van iemand anders zijn te groot helaas. Dus jullie moeten het hiermee doen. Een poging tot zelfportretje met alle werkhonden (+huishond) en 1 van mij met de stapels hooibalen die ik die ochtend had 'verzameld'. Ah en in totaal hebben we overigens 279 (dacht ik) balen van gemiddeld 430 (?) kg per stuk die we op het moment in de hayshed aan het plaatsen zijn. En daarmee bedoel ik eigenlijk ik. Wat inhoudt dat ik rond moet rijden met een enorme trailer en daarme door vreemde doorgangen moet manoeuvreren (wat ze al 1 gate heeft gekost, oeps?
) en waar ik door een hek in een toch redelijk smalle ruimte achteruit moet parkeren. Uuuhmm.. Tjah
Het gaat overigens verbazingwekkend goed. Na die ene aanvaring heb ik niets meer geraakt
Het duurt allemaal alleen wel erg lang, omdat ik zo vaak moet steken, maar ach, dat komt vast wel!
Anyway, lang verhaal 

Het hele zooitje; Lucy, Taska, Venus, Kato, Sox en Tiger (van links naar rechts en de onderste 4 van achter naar voren).