Walibi Fright Nights 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 19:36

loveidefix schreef:
Ik ben de eerste week heen geweest :D Ik was nog nooit in een pretpark geweest, laat staan in een 8baan :o :(:)
Nou.... ik ben in allemaal geweest en ik heb me verschrikkelijk goed vermaakt! De mensen daar waren echt heel eng snachts !
In ben naar het funhouse van eddy geweest en toen wenke een monster mij om op het podium te komen, daar
heb ik voor 500 mensen ofzo het dansje van gangnamstyle gedaan :+ Het funhouse zelf (dat hiervoor was in de rij van ander half uur) was ook mega eng! ben me helemaal kapot geschrokken :P in het donker in de achtbaan is ook zo mega leuk! :D

Jij stond voor ons in de rij bij het Funhouse, we hebben het nog over de voordringend gehad! :)

Gulpje

Re: Walibi Fright Nights 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 19:38

Wat toevallig! :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 20:46

Ik ga aanstaande zondag, heerlijk :D!
Ik ga ook al vanaf 2005 ongeveer. Heb zowiezo 2 jaar de Mystery Ranch meegemaakt, en ook idd zeker 2 jaar voor Eddie werd gemaakt.

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 20:58

Mystery Ranch klinkt heel eng in mijn oren := Waarom is dat gestopt? of is daar geen reden voor? :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 21:00

Dat was een Haunted House waarbij je een tochtje maakte door het hele huis van een soort 'zombie-familie'. Inclusief keuken met afgehakte ledematen, schuur met mannen met kettingzagen etc. Daarna moest je nog een stukje door een maisveld. Hij is weggegaan omdat ze daar een nieuw huis hebben gemaakt. Ik denk dat het Circus of Horror was die er daarna zat? Die was ook leuk trouwens!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 21:06

Nou ik vond the villa(huis) was ook eng hoor :P
Chuckie, excorsist.. bah!

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 21:37

Snoekiej schreef:
Dat was een Haunted House waarbij je een tochtje maakte door het hele huis van een soort 'zombie-familie'. Inclusief keuken met afgehakte ledematen, schuur met mannen met kettingzagen etc. Daarna moest je nog een stukje door een maisveld. Hij is weggegaan omdat ze daar een nieuw huis hebben gemaakt. Ik denk dat het Circus of Horror was die er daarna zat? Die was ook leuk trouwens!

'
ja klopt, was idd circus of horror! ik vond mystery ranch echt heel eng toen! hier kort filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=M5yBrMN6z28

ik vind ook dat bij die eindshow waar eddie word gecreeerd eddie er veel enger uitziet! is die ook van persoon verandert ofzo? kijhk maar goed naar dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=HW55APkK ... re=related

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 21:42

rOcky_lofz schreef:
mag ik mij er ook melden :D

Ik ga woensdag avond met de ''stalbaas'' , heb er best wel zin in,, ff lekker weg, en nergens aan denken, en hoop lol beleven :)

Uhm, frightnights is alleen vrijdag zaterdag zondag :+

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 21:49

Wij waren afgelopen zaterdag geweest, drukste dag van het seizoen en dat was te merken.

Tegen een uur of 9 ging mijn nicht met zo'n griezel op de foto, en ik maakte die foto en die griezel kijkt mij aan ik kijk snel weg en dat had ik niet moeten doen... ze is me toen zo'n 5 minuten gevolgd :') En ik was me toch bang..

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 21:51

prii_boy schreef:
Wij waren afgelopen zaterdag geweest, drukste dag van het seizoen en dat was te merken.

Tegen een uur of 9 ging mijn nicht met zo'n griezel op de foto, en ik maakte die foto en die griezel kijkt mij aan ik kijk snel weg en dat had ik niet moeten doen... ze is me toen zo'n 5 minuten gevolgd :') En ik was me toch bang..

Erg he, zo druk als het was :=

Vreselijk als ze achter je aan komen _O- Ben m ook 2x gepeerd :') Fijn om te horen dat ik niet de enige schijtluis ben :))

Volgend jaar gaan we ws de eerste zondag. wij hebben die maandag dan vakantie en daar nog niet, hopelijk is dat het rustiger :)

Edit; Ik en een vriendin, waarmee ik samen ga hadden een heel goed idee :)) Wij waren echt heul bang, doen volgend jaar sokken over onze schoenen aan en schrijven ergens, oude jas oid; ''held op sokken'' :)) :')

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 21:58

Ja het was echt heel erg druk, we zijn maar in 3 achtbanen geweest daarna moesten we naar de spookhuizen. :P Ach, op zo'n dag moet je ook niet voor de attracties heen gaan.

Toen we in de rij stonden van de laatste spookhuis, psycho shok stond er ook een meisje in de rij die wel wat meer op had als wat drank of wiet.. Ze zat helemaal te trippen, ogen wijd open, raar te doen met de mond en ze kon niet stil staan >;)
Dat vond ik ECHT belachelijk, er lopen daar ook jongere kinderen rond..

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 22:02

ja was echt heel druk, wij waren er om half 11 en zijn in de speed of sound, x-press en goliath geweest en toen was het wel zo goed als tijd om te eten!
toen wij in de rij stonden van de goliath waren er van die poedersuiker die gewoon voordrongen door over de hekken te klimmen! toen is er iemand die verder achter ons stond bij ons komen staan en die is even met hun gaan praten! uiteindelijk zijn ze weer terug gegaan!

erg he, wij roken ook echt de hele dag die wietgeur! bahbahbah :r

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 22:06

Wij roken ook regelmatig die wietlucht ja.. Bah..
Wij waren er aardig vroeg en hebben in de ochtend alles kunnen doen met een kleine wachtrij, gelukkig. Behalve Speed of Sound en X-press, die deden we na de middag.
Heb ook nog ruzie gehad met 3 meiden. Stonden in de rij bij de x-press. Klimt er eentje onder het hekje door en ie wilt voor mij gaan staan, dus ik ga belachelijk voor het hek staan met mn tas. Gaan ze lopen duwen en schelden := Trok me er niets van aan maar heb wel even mn mening gegeven. Ze moeten gewoon overal iemand neerzetten van het park.. Mogen van mij best wel een parkverbot uitdelen! :=

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:18

Ik heb via vakantieveilingen 2 kaartjes voor 46 euro incl.

Ben ik sinds vandaag ziek. Heb mij net getemperatuurd en 38,5 graden koorts.
We gaan zaterdag, Hopelijk voel ik mij dan beter!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 12:14

Ja Eddie verandert sowieso van persoon. :j Ik vind de Eddie van nu wel echt heel erg leuk, hij is lekker grof haha.

Ik ben zondag geweest maar jéééétje, wat was het druk. :oo Als je in een Haunted House liep moest je niet te snel lopen, anders kwam je de mensen voor je al tegen. Helaas was dat in Haunted Holidays wel het geval waardoor het laatste stuk niet leuk meer was. Je zag dat de mensen voor je schrokken van iets, waardoor je er zelf niet meer van schrok. -O-
Ook in het park zelf was het echt niet te doen. In de Scarezones schrok ik bijna niet, omdat het bijna onmogelijk was voor de acteurs om je te laten schrikken. Het was op sommige plekken zo druk dat je namelijk hutjemutje stond. Erg jammer dus.

Maar al met al heb ik me toch nog goed vermaakt. We waren er al vroeg waardoor we in genoeg attracties hebben kunnen gaan. Ook de wachtrijen bij de huizen vond ik reuze meevallen, goed geregeld met de tijden! :j

Ik vond The Villa trouwens echt suuuuper eng. := Ik was zo bang dat ik half rennend door het huis ben gegaan, heb er niet zoveel van meegekregen. Vooral ook omdat ik súper bang ben voor Chuckie en wist dat hij in het huis zat. Dus ik ving een glimp van hem op en vroeg mijn vriendje of hij het was. Hij zei Ja en heeft me die kamer door gesleurd haha. :D

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 13:09

Mowoah dat in de huizen hadden wij ook heel erg, terwijl wij de eerste zaterdag zijn gegaan en toen het rustig was.. Maar dan loop je net te hard of de mensen voor je heel rustig en dan gaat de lol er wel beetje vanaf ja.. Dat vond ik heel erg jammer...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 13:36

Maar dat is echt al jaren zo. Dat heb ik echt zeker al 4 keer zo meegemaakt. Heel vroeger gingen we The Mystery Ranch echt in groepjes naar binnen en zat er echt een aantal minuten tussen jou en het volgende groepje. Dat was echt doodeng. Toen zijn wij ook alleen de mensen voor ons tegen gekomen, twee meisjes die gelijk op het begin niet verder durfden. Verder hebben we geen andere bezoekers in het Haunted House gezien.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 13:37

Ja het was de eerste keer dat ik in een huis ging, en ik had dat niet verwacht.. Ga ook niet weer zo'n dure kaart kopen voor die huizen :n

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 20:44

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:07

Hahaha LOL.!!!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:08

hahhaa :P

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 23:25

Ik wil deze zaterdag heen. Is dat mogelijk om gewoon bij walibi zelf kaarten te kopen ipv bestellen?
En ivm haunted houses ,mischien dat ik in 1 wel wil maar is dt wel mogelijk opde dag zelf?
Als je geen haunted houses ingaat zijn er dan nog meer halloween dingen?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 23:27

Op internet zijn de houses uitverkocht voor zaterdag.

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:14

Wij gaan ook morgen! Ben heel benieuwd, ben er nog nooit tijdens Fright Nights geweest :D
Heb ook kaartjes voor 3 huizen, dus dat wordt leuk!

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 10:50

Wij gaan zondag.
kaartjes voor de huizen willen we terplekke kopen, als dat nog mogelijk is :) Heb er zin in !