Wij zaten helemaal in een gehucht, in de buurt van Chatel. Geen apres ski gezien dus, maar daar heb ik nooit behoefte aan dus dat komt mooi uit
Ben eigenlijk wel benieuwd of t skien nu ook 20 kilo makkelijker gaat haha. iig mijn ski's nog maar even laten bijstellen qua gewicht, dat is denk ik wel verstandig.
Fee_
Geplaatst: 27-09-12 19:02
Twee jaar terug dit aangeschaft:
Vorig jaar besloten dat ik dat er toch niet zo heel leuk uit vond zien en deze broek en jas aangeschaft, wat ik zelf nog steeds erg gaaf vind. Oh en de daarbij passende bril, wit met gele glazen.
En mijn boardje, waar ik ook nog steeds er blij mee ben.
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 27-09-12 22:12
PartoutZ schreef:
Gister geboekt. Ik ga met mn zusje naar Hinterglemm
Leuk! Ben er in 6 jaar geleden geweest (wat vliegt de tijd!), toen vond ik het er erg leuk en gezellig
Leuke outfits Fee!!
DieL_Zor
Geplaatst: 28-09-12 09:37
Haha is het weer tijd voor de outfit-modeshow Die gele set blijft tof Fee!
Miccamaaike respect! En ik zou zeggen, lekker je oude kleren aan en gaan voor de baggy outfit. Al is het natuurlijk nooit erg om nieuwe kleren te kopen
Mag niks nieuws kopen van mezelf, moet centjes sparen en heb vorig jaar al teveel gekocht
Haha nou die jas kan nog wel, maar die broek heb ik al baggy gekocht met nog 20 kilo meer, dus die kan echt niet meer maar ga denk ik eerst maar eens op onderzoek uit of ik nog een oude skibroek heb die nu weer past...
Fee, die broek vind ik erg leuk! Ik hou wel van een beetje kleur op de piste
Ik wil ook een nieuwe outfit, ook al is het niet zeker of ik wel op wintersport ga dit jaar
DieL_Zor
Geplaatst: 28-09-12 10:09
Dat wordt gewoon de nieuwe trend!
Haha Astrid gewoon doen
Iemand hier trouwens in Maria Alm en/of Hochkönig geweest? Dat wordt mn 2e bestemming
Oja en ik ga ook nog naar Vancouver (als ik de priijsvraag win ) Was dinsdag naar n snowboardfilmpremiere, altijd tof (en zorgt voor heimwee ) De goodies kreeg ik niet te pakken dus heb maar besloten dat ik die reis ga winnen
Wintersport! Lekker! Wij gaan dit seizoen weer naar Fieberbrunn. Wel de laatste keer want volgend jaar gaat zoonlief naar school en zouden we in de vakantie moeten,