Ik hoop eigenlijk dat ze bij super 8 ook een zwembad hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Zorg in ieder geval dat je niet 's avonds nog het hotel uit hoeft want de buurt is niet zo fris.Hahaha ik heb ook positieve revieuws gezien, lolIk maak me niet zorgen, tis een halve nacht dat ik daar slaap, en de rest van de dag zal ik toch zitten bokken of TV kijken
lifaya schreef:Hahahaha ik heb eigenlijk maar 1 kakkerlak gezien. Maar teveel spinnen![]()
Ik hoop eigenlijk dat ze bij super 8 ook een zwembad hebbenzal wel niet haha
1234 schreef:hahah xD
Wij zitten nu in een super chill huis met privé-zwembad op een park van Van der Valkecht heel weird idee xD
Ze spreken hier gewoon nederlands. Zitten nu in Florida (Inverness). Tis nog vele malen goedkoper dan Centerparcs in Nederland.
Dr zat vanochtend trouwens toen k wakker werd bij t vorige huis, een mega grote kakkerlak op mijn plafond in mijn slaapkamerWas door de ventilatieroosters geklommen, want had alle deuren altijd dicht gehouden.
dat vind ik dan weer minder leuk aan AmerikaK schrok me dood. Gelukkig gingen we toch door naar het volgende huis.
Douraque schreef:1234 schreef:hahah xD
Wij zitten nu in een super chill huis met privé-zwembad op een park van Van der Valkecht heel weird idee xD
Ze spreken hier gewoon nederlands. Zitten nu in Florida (Inverness). Tis nog vele malen goedkoper dan Centerparcs in Nederland.
Dr zat vanochtend trouwens toen k wakker werd bij t vorige huis, een mega grote kakkerlak op mijn plafond in mijn slaapkamerWas door de ventilatieroosters geklommen, want had alle deuren altijd dicht gehouden.
dat vind ik dan weer minder leuk aan AmerikaK schrok me dood. Gelukkig gingen we toch door naar het volgende huis.
Dat is inderdaad van Van Der Valk, ze gaan ook nog meer hotels openen in Florida. Onder andere in Daytona en nog meer plaatsen. Hoezo is dat raar? Ze zitten ook op de ABC eilanden, Gambia en Thailand.