Ondertussen zit je vast al in het vliegtuig en zal je deze gelukswensen pas op zijn vroegst vanavond of morgen lezen, ontzettend veel succes met je vlucht en veel plezier. Ik ben benieuwd naar al je foto's!
Helllooooo live from airport chicago lol. eff stiekem op internet. alles ging gesmeerd, aardige mensen hier! heb geen usa stekker, die koop ik wel even straks. over een uur en kwartier gaan we boarden!
Oooh ik ben zo jaloers!! Ik heb ook contact gehad om naar Kansas te gaan, maar had te weinig tijd helaas... Maar wat ongelofelijk gaaf! Hopelijk kan ik over een paar jaar ook gaan
Ik ga je zeker volgen!
Mootje
Geplaatst: 01-05-12 21:44
Fijn dat je het grootste deel van de reis gehad hebt!
Jup opnieuw inchecken maar stelde niet veel voor. werd wel extra gecontroleerd op bagage op steekproef en bij douane wat vragen maar is erg snel gegaan! heb net een hotdog en water gehaald en gatverredamme wat was die hotdog vet dat word wennen. pff verveel me verder wel, zo alleen. in vliegtuig wel vrienden gemaakt haha. uiteindelijk stelde de reis geen reet voor en voor het eerst geen oorpijn gehad! is eenwonder lol