Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leuk quera! Ik neem niemand iets kwalijk hoor
Blijf toch wel trouw posten
Zo weet ik zeker dat de bacteriën dood zijn en niet meer kunnen gaan stinken. Daarna een beetje deo erop en ik ben weer zo fris als een hoentje.
Ik vind het fijn en leuk om mijn ervaringen te delen en op te schrijven. Zo kan ik later nog eens terug lezen wat ik allemaal heb meegemaakt. Plus die kleine dingen die vergeet je snel en dat is erg grappig om achteraf nog eens in te kijken.
Een veel voorkomend ras is hier toch wel de Yorkshire Terriër. Die lopen hier wel honderden rond denk ik.
) en ze hadden het beide wel naar de zin geloof ik. Toen ze na ongeveer 45 minuten klaar waren zijn ze dan ook naar huis gegaan.

ondanks dat was het lief aangeboden en ben ik naar de bushalte gelopen.
ik geniet van je verhalen..
DaanCats schreef:Hier een stille meelezerik geniet van je verhalen..
En krijg altijd een glimlach op m'n gezicht als ik je over de temperatuur zie schrijven.. Nog 2 maanden en dan ga ik namelijk op vakantie naar Tenerife, playa del las americas..

Als ik 's avonds thuis kom van het werk is het vaak nog zo'n 22 graden, en dat is dan rond 20:30
kun je een beetje inschatten wat je mee moet nemen 
Hoe gaat het met zorro?
Ik vind het leuk om te horen dat ik toch zoveel mensen mee krijg in mijn verhalen en dat ik zelfs mensen inspireer om een buitenlandse stage te doen 
uiteindelijk ben ik heel blij met het resultaat want ik heb een dikke 10 gekregen van de dierenarts
) want heel haar mandje was nat. Ik heb het verwijderd en er een fleecedeken voor in de plaats gelegd, zodat ze toch lekker kan gaan liggen.
) en daarna ben ik naar de bus gelopen. Ik hoefde niet lang te wachten gelukkig want de bus kwam snel aanrijden.