Wie wilt met mij in de zomer van 2012 op vakantie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Astaloca

Re: Wie wilt met mij in de zomer van 2012 op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 18:57

Ook niet duur! ibiza :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:00

@Astaloca
Ik had het eerlijk gezegd over de prijzen van huizen aan de cote d'azur :P
Het rijden is duur maar als je eht door 5 mensen deelt (of 9 als je mijn prop-plan aanhoud) dan drukt dat de kosten al.

Ik heb echter maar heul snel gekeken, kan zijn dat het niet zo duur hoeft te zijn als ik het zag aan de kust in zuidfrankrijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:00

Astaloca schreef:
Ook niet duur! ibiza :+:

Vet zwembad erbij 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:02

:))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:08

Als je dat aanzet terwijl ik achter het stuur zit knikker ik je er meteen uit. Maakt niet uit of het midden frankrijk is met 160 km/u.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:09

_O- Nee zo gemeen ben ik niet :D Enkel op Bokt :j

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:21

Dat huis vind ik toch wel aardig duur. :')
7 dagen , 8 personen = 60 euro per dag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:22

_O- Er staan ook heel veel goedkopere dingen tussen hoor :))
Deze is idd wel wat duur (komt op 440,- voor een week per persoon) :')

Maar er staan behoorlijk wat huizen op :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:25

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:30

Ja hahaha dacht al.

Even wat opgezocht vind dit er wel leuk uitzien, 8 dagen en mits we met 8 personen gaan.

http://www.belvilla.nl/vakantiehuizen/v ... S-17130-51 €350p.p.
500meter van het strand, en 1km van Het centrum van L’Escala (geen idee wat ze daar te bieden hebben qua uitgaan :'))

Edit: HAHHAHA dit staat er bij...
Bijzonderheden:
Deze woning wordt vanwege de rust niet verhuurd aan groepen jongeren.
Laatst bijgewerkt door Natasja__ op 11-01-12 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:31

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:32

We kunnen ook gewoon allemaal een kartonnen doos meenemen en naar Amsterdam gaan _O-
Lekker goedkoop _O-

350 pp is wel te doen idd :j
Zo'n huisje is wel relaxt denk ik... L'Escala ken ik zo niet, zal eens kijken :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:51

Astaloca schreef:
_Nancy schreef:
Astaloca, heb jij dan wel je BE rijbewijs? Of alleen je B? :)
Want met alleen B mag jij niks achter je auto hangen volgens mij..

Het ging toch alleen over een auto? :o Ik heb idd alleen een B.

Oh, ja maar als er zeg maar 4/5 mensen in moeten, moet de bagage ook nog mee :D
En dan wordt de ruimte nogal krap, vooral als je zo lang moet zitten :D

We kunnen ook met drie autos? :') Ik heb ook nog een rijbewijs + auto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:52

Je kan wel een klein aanhangertje meenemen op B. Daar kan al behoorlijk veel in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:56

iemand, heel lang geleden schreef:
xdniesje(denise , 17): van 1 Juli t\m 10 augustus; liefst 8 a 10 dagen, vliegreis. In een hotel of apartement. Wensen: Zon,warmte, uitgaan, leuk stadje, eventueel dagjes op pad, shoppen, lekker relaxen.

Natasja__ (Natasja , 17): van 16 juli t/m 31 augustus: Vliegreis, voorkeur voor Spanje, hotel of appartement. Wensen: Veel warmte en zon! Uitgaan, winkeltjes bekijken (shoppen), zonnen, voorkeur gaat uit naar een zwembad, liever geen zee maar verder geen problemen met het strand.

Marlis (Marlissa, 18): Week 30, 31, 32. 23 juli t/m 5 augustus
. Vliegreis/busreis, geen voorkeur voor land, hotel/appartement/huisje, niet te duur, veel warmte en zon liefst ook strand, shoppen, uitgaan

Michelle (Bizzybijtje, 17, tegen de tijd van de trip 18 :) ): geen voorkeur, kan eigenlijk alle weken :) vliegreis, hotel/appartement/huisje. Lekker weer graag :')
Niet te duur, winkelen, uitgaan, zonnen :D

x_elisa (Elisa , 20) : 1 juli t/m 30 augustus: vliegreis/busreis, hotel appartement of gezellig op de camping, niet te duur. Wensen: Zon, uitgaan, shoppen, aan het strand liggen, leuke uitstapjes. En veel gezelligheid :)

_Nancy (Nancy, 19, in mei 20); Datum: Geen voorkeur.
Vliegreis, appartement/huisje, half-pension (ontbijt en diner). Wensen; Zon, warm, uitgaan, winkeltjes, strand, ontspannen.

kimmysan (Kimberly, 18); Voor de datum nog niet een directe voorkeur.
Vliegreis of met de auto ook niet zo'n probleem, ik heb mijn rijbewijs, appartement, alleen ontbijt of half-pension. Wensen: niet al te duur, shoppen, warm, strand, uitgaan, ontspannen!

Astaloca (Chanien, 20, in juni 21); Datum: Geen voorkeur, derde week augustus kan ik niet..
Vlieg/busreis, acc. geen voorkeur, eten ook geen voorkeur :+ . Wensen; Relaxen, uitgaan, winkels en veel zon!

Asyaa (Niels, 19 tegen die tijd) Datum maakt niet uit. Vlieg/autoreis. Rijbewijs. Wensen: Zon, warmte, niet 7 dagen lang alle winkeltjes in een omtrek van 100km afgaan voordat er miscommunicaties onstaan :P.

Vanaf zuid nederland naar zuidfrankrijk is 40 euro de man als er 5 in een auto gaan die 1 op 12 haalt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:57

Da's niet duur :D

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:59

Wouw we zitten al op 10 moeten er niet veel meer woorden, dan passen we niet meer in een huisje met zijn alle. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:00

9 :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:01

Maar het is maar afwachten wie er zeker is zeg maar he :j
Ik ben wel vrij zeker :D Maar er kan altijd iets tegenzitten, zo is het leven nou eenmaal :')

Nou ja, ik laat jullie de komende uren met rust, ik ga knolhobbelen.

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:03

Bizzybijtje schreef:
9 :')

Haha oh, kan niet meer tellen. Zie je ben toe aan vakantie. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:04

Haha inderdaad! :D

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:50

Gister pbtje gestuurd om me aan te melden maar moest het overzichtje kopieren dus bij deze

xdniesje(denise , 17): van 1 Juli t\m 10 augustus; liefst 8 a 10 dagen, vliegreis. In een hotel of apartement. Wensen: Zon,warmte, uitgaan, leuk stadje, eventueel dagjes op pad, shoppen, lekker relaxen.

Natasja__ (Natasja , 17): van 16 juli t/m 31 augustus: Vliegreis, voorkeur voor Spanje, hotel of appartement. Wensen: Veel warmte en zon! Uitgaan, winkeltjes bekijken (shoppen), zonnen, voorkeur gaat uit naar een zwembad, liever geen zee maar verder geen problemen met het strand.

Marlis (Marlissa, 18): Week 30, 31, 32. 23 juli t/m 5 augustus
. Vliegreis/busreis, geen voorkeur voor land, hotel/appartement/huisje, niet te duur, veel warmte en zon liefst ook strand, shoppen, uitgaan

Michelle (Bizzybijtje, 17, tegen de tijd van de trip 18 ): geen voorkeur, kan eigenlijk alle weken vliegreis, hotel/appartement/huisje. Lekker weer graag
Niet te duur, winkelen, uitgaan, zonnen

x_elisa (Elisa , 20) : 1 juli t/m 30 augustus: vliegreis/busreis, hotel appartement of gezellig op de camping, niet te duur. Wensen: Zon, uitgaan, shoppen, aan het strand liggen, leuke uitstapjes. En veel gezelligheid

_Nancy (Nancy, 19, in mei 20); Datum: Geen voorkeur.
Vliegreis, appartement/huisje, half-pension (ontbijt en diner). Wensen; Zon, warm, uitgaan, winkeltjes, strand, ontspannen.

kimmysan (Kimberly, 18); Voor de datum nog niet een directe voorkeur.
Vliegreis of met de auto ook niet zo'n probleem, ik heb mijn rijbewijs, appartement, alleen ontbijt of half-pension. Wensen: niet al te duur, shoppen, warm, strand, uitgaan, ontspannen!

Astaloca (Chanien, 20, in juni 21); Datum: Geen voorkeur, derde week augustus kan ik niet..
Vlieg/busreis, acc. geen voorkeur, eten ook geen voorkeur . Wensen; Relaxen, uitgaan, winkels en veel zon!

Asyaa (Niels, 19 tegen die tijd) Datum maakt niet uit. Vlieg/autoreis. Rijbewijs. Wensen: Zon, warmte, niet 7 dagen lang alle winkeltjes in een omtrek van 100km afgaan voordat er miscommunicaties onstaan .

_inge_ (inge, 19 in april 20) Voor datum heb ik ook nog niet echt een voorkeur als ik het maar bijtijds weet, zodat ik vrij kan krijgen. Meestal doen ze niet zo moeilijk. Heb mijn rijbewijs en een auto. Heb nog nooit gevlogen dus dat lijkt me gaaf, maar haalt me eigenlijk niet echt uit als het maar gezellig is!!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:50

Ik heb trouwens maar een oud autotje uit 94 wEet niet of die naar frankrijk of iets kan rijden :p

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 22:03

Jaaa nu heb ik zin om naar Ibiza te gaan :P
In elke plaats is wel een leuk appartement of een leuke villa te vinden denk ik.

@ Inge, haha jij ook hier :P toevallig