Oh wat leuk zeg! Een Nijlcruise lijkt mij ook heel gaaf inderdaad! Maar dan wel met nog een paar dagen strand er achter. Wat gaan jullie precies bezoeken tijdens de Cruise?
Voor ons nog 2,5 maand.... Ik kan ook niet wachten... maar eerst nog onze bruiloft waar ik overigens ook niet op kan wachten Kent iemand Prima Life Makadi Resort in Hurgarda?
Julia_Romeo
Geplaatst: 25-02-12 12:36
Ntlie_ schreef:
Enn vandaag nog een maand! Kan niet wachten!
Jaaaa Hebben ze trouwens wifi daar??
Ntlie_
Geplaatst: 25-02-12 12:39
Jup, je kunt toegang tot de wifi kopen voor 30 minuten, een uur, twee uur en een hele dag... Maar het is best prijzig hoor!
Ik wel hoor, wil 24/7 online zijn, heb toch niets beters te doen daar.
Ik hoef ook niet zo nodig op internet, hoewel ik wel mijn schoolmail in de gaten moet blijven houden en niet zomaar een week alles kan negeren... Was afgelopen vakantie ook, toen moest ik soms toch even online. Maar mis het echt niet als ik op vakantie ben!
Ik moet ook nog iemand zoeken die in die week naar mijn pony wil omkijken. Maar dat gaat ook via sms, ik mis mn pony ook totaal niet als ik op vakantie ben.
Ik ben vanacht terug gekomen van Hurghada. Een heerlijke vakantie gehad, lekker weer en een fijn hotel. Het internet was behoorlijk prijzig en werkte bij ons in het hotel maar half heb ik mee gekregen. Een half uur op de pc daar kostte €5 en een uur €6 op je mobiel kostte een half uur €4