Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie schreef:Het is voor ons alweer drie jaar geleden, maar hebben daar een top vakantie gehad. Na twee keer in het centrum te zijn geweest, zijn we verder alleen nog ijn het hotel gebleven en bij de dimcayi. (rivier)
Wij zijn naar dat hotel gegaan omdat een vriend daar werkte, maar het was echt geweldig!
Lynniiie schreef:hoihoi,
ik ga deze zomer voor het eerst naar turkije. we gaan in augustus
Naar het plaatsje side? iemand daar al eens geweest en kun je er ook paardrijden?
charissiej schreef:Hoi allemaal, Ik heb even een vraag voor mijn ouders (50+). Zij willen graag op vakantie en zitten aan Turkije te denken. Alleen hebben ze geen idee welke plaats of hotel voor hun een echte aanrader kan zijn. Hieronder even wat meer info:
Moeders wil graag een strand die niet al te druk is, het liefst een privestrand voor het hotel ofzo.Het liefst niet te veel kleine kinderen. Pa houd erg van snorkelen, en ookal is er weinig te zien,zou het wel fijn zijn als hij af en toe voor het hotel het water in kan gaan om wat te ontdekken. Rustig water (in een baai?) is dus denk ik wel handig. Verder houden ze wel van wat winkeltjes, terrasjes e.d. in de buurt en willen ze graag All inclusive in een goed hotel/resort. Ook vinden ze het leuk als het in een mooie omgeving van Turkije ligt. Begrijp me niet verkeerd, ik ben nog nooit in Turkije geweest, dus als dit niet bestaat mogen jullie het ook zeggen! Alleen het zou erg fijn zijn als jullie wat hotels kunnen aanbevelen!