Hihi het gaat wel lukken ik sta naast de gidse van Arke waarschijnlijk, zoveel mensen zullen er sowieso niet staan want het is maar een klein vliegveldje, niet zoals Schiphol Hele goede vlucht! En je kan me altijd bellen he
Inmiddels alweer in de duty free. heb laptop toch maar mee als handbagage, ze raade het me af om hem zo mee te geven omdat alles kapot gaat haha. zit nu te wachten in de buurt bij de gate, dan maar even duur internetten op mobiel kan kijken of er wifi is maar kreeg geen verbinding
vandaag hebben we Zarrouk op de foto gezet, de Arabische hengst Helemaal in de make up gezet en de staljongens hebben echt super hun best gedaan haha, al was hij helaas niet zo snel onder de indruk. Ben nu de foto's op de laptop aan het gooien maar omygod wat doet die er lang over 8 GB aan foto's (fotografeer in RAW) en hij heeft nu 5 uur staan om het erop te zetten dus duurt wel even voor we foto's kunnen plaatsen. Het was vandaag heel gezellig, niet heel mooi weer, best winderig en bewolkt. Nu is het helemaal niet meer mooi, er is geen eens meer blauwe lucht Dus jah, morgen schijnt het mooier te zijn en gaan we onze eerste rit maken, ik mag dan op Zarrouk
Net overheerlijke couscous gegeten, zit helemaal vol