Donderdag gaan we met de klas naar Zoetermeer, zo'n indoording. Alvast even voorpret hoewel het natuurlijk niks is vergeleken bij een echte wintersport Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Donderdag gaan we met de klas naar Zoetermeer, zo'n indoording. Alvast even voorpret hoewel het natuurlijk niks is vergeleken bij een echte wintersport 

Maaike__ schreef:Wij zijn opzoek naar een leuke wintersport plaats in de buurt van airport Geneve, dus Zwitserland of Frankrijk. Weet iemand iets leuks in Chatel of Haute Nendaz bijvoorbeeld?
Er zijn daar nog meer dorpen toch, in Portes du Soleil?
Polotje gaat het wel doen.
) had bijna niemand een helm op, maar vorig jaar echt de grote meerderheid wel
beetje stoer doen..
Maar ben bang dat het me toch meer belemmert dan helpt, net als bij het skaten waar ik ze ook niet draag omdat ik dan juist eerder val. 

Joolien schreef:Maaike__ schreef:Wij zijn opzoek naar een leuke wintersport plaats in de buurt van airport Geneve, dus Zwitserland of Frankrijk. Weet iemand iets leuks in Chatel of Haute Nendaz bijvoorbeeld?
Wij gaan naar Les Gets, dat zit er dichtbij en ziet er best leuk uit! Chatel is ook mooi, ik weet alleen niet meer waar wij toen geweest zijn.