en zo niet, ik heb toch ontzettend veel geld bij me dus het maakt ook eigenlijk niet uit. 
Ik heb voor Sydney idd geboekt bij YHA (bij Bondi Beach
), had gelezen dat deze idd schoon en wat rustiger zijn. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. SpikkelFire schreef:Nja ik houd iig 1000 dollar aan, dan red ik het makkelijk.en zo niet, ik heb toch ontzettend veel geld bij me dus het maakt ook eigenlijk niet uit.
Ik heb voor Sydney idd geboekt bij YHA (bij Bondi Beach), had gelezen dat deze idd schoon en wat rustiger zijn.

Ze gaan wel opnames maken dus misschien ren ik nog langs in mn blote kont.
)
ben nu in Oz trouwens, en na 2 uur nu al een tip van mij: neem eeeechtb niet teveel mee. Tis nu al 1 chaos in mn tas dus die krijg ik nooit meer goed ingepakt

)
I love my flightbag, hele goede bescherming in het ruim van het vliegtuig, geen gekken die makkelijk wat kunnen jatten, niks wat van je tas af kan vallen en niemand die er even wat "zooi" in kan doen als je niet kijkt)MoonChloe schreef:Zwemmen kan ook in je bh en boxer.
Ik heb wel meer gehoord dat je moeilijk/geen zonnebrandcreme kan kopen in Afrika.

) en het ging ook mee onder de douche.
Mijn tas weegt ruim 16 kilo en dat is best veel. 
Ik krijg al pijn in mijn schouders bij het idee alleen al
.
Was echt genieten daar, en heb nog heeeeel vaaaak heimwee. Damm wat een tijd heb ik daar gehad!