Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nuage schreef:Waar ik ben wezen zwemmen heb ik zeker weten niets dieronterends gezienEn ik let daar altijd op, want bijvoorbeeld de aapjes en leguanen op straat waarmee je op de foto kunt vind ik walgelijk
Bij Delphinus hebben ze één van de meest succesvolle fokprogramma's ter wereld. Vrijwel alle dolfijnen die daar zwemmen zijn daar ook geboren. Er was er eentje die nog gevangen was, en zij was al 26 jaar oud. De verblijven waren ontzettend groot en was een gedeelte van de zee, dus erg oorspronkelijk. Natuurlijk kan dat niet op tegen de natuur, maar in dat opzicht zijn er nog meer dieren die zielig zijn waaronder misschien in theorie onze eigen paarden ook wel
Ik heb ook achter de schermen kunnen zien hoe er met de dieren werd omgegaan en dit gebeurde uiterst serieus. Iedere dolfijn heeft zijn eigen dossier waarin iedere dag een overzicht wordt gedaan over wat er die dag is gebeurd met de dolfijn. Eet het dier goed, gedroeg hij zich normaal, waren er wondjes of andere bijzonderheden, etc. Er was er eentje die wat last had van slijm in zijn holtes en die kreeg een behandeling met een puffer. Was heel bijzonder om te zien hoe ze dat deden. Ook heb ik dolfijnen echo's zien krijgen.
Lol met dieren is toch ook paardrijden dan?
Dolfijnen in kleine bakken zoals in Egypte, dát vind ik ook zielig
Hier ben ik geweest: http://www.delphinusworld.com/swim-with ... -delphinus
Romeo2007 schreef:wij gaan in maart naar iberostar tucan, iemand daar weleens geweest? Ben zo benieuwd hoe het is.