Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Ik ben er ook achter met arke en reserveren. Je kan pas online inchecken nadat je de stoelreservering hebt gadaan, en daar moet je idd voor dokken. Vind de manier waarop kinderachtig hoor. Gaan 13uur vliegen dus zitten toch liever naast elkaar.
.
F_Orumster schreef:Ik ben er ook achter met arke en reserveren. Je kan pas online inchecken nadat je de stoelreservering hebt gadaan, en daar moet je idd voor dokken. Vind de manier waarop kinderachtig hoor. Gaan 13uur vliegen dus zitten toch liever naast elkaar.
Ryanair en priority is een lachertje. Sta je er vroeg, sta je braaf vooraan in de rij, kom je in dezelfde bus als de niet priorities en kom je tegelijk aan. Vervolgens rennen allemaal, hoe zielig. Toch loop je dan zelf ook maar stevig door... gingen 4u vliegen en das eigenlijk te lang voor ryan. Maarja, voor € 47 retour naar marokko dan moet je ook niet meer veeleisend zijn (met koffer werd dat €107).
F_Orumster schreef:Ryanair en priority is een lachertje. Sta je er vroeg, sta je braaf vooraan in de rij, kom je in dezelfde bus als de niet priorities en kom je tegelijk aan. Vervolgens rennen allemaal, hoe zielig.
Charles schreef:Ik heb tot nu toe met EasyJet, RyanAir en KLM gevlogen en heb duidelijk verschil gemerkt in het comfort van de stoelen. In november vlieg ik met een 747 naar Los Angeles en dat zal een verademing zijn vergeleken met EZY en RyanAir. Ik vraag me alleen af hoe dat zit met die schermpjes in de stoelen voor je. Als jij een filmpje wil kijken maar de persoon voor je wil een tukkie doen en zet zijn stoel naar achter, dan kun je toch niet meer kijken?
Charles schreef:Haha ja ik snap wat je bedoeltDat is een geruststelling haha, stel je voor dat je een slaapkop voor je hebt zitten of iemand die een slaappil genomen heeft.
Lielle schreef:ik zet ook mijn stoel meteen naar achteren, anders kost het me mijn rug. Die mogelijkheid is er niet voor niets.