Ik ga naar Tenerife!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urko

Re: Ik ga naar Tenerife!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 09:53

@aCathy: succes vandaag mijn vriend is daar nu ook. Vrienden van ons doen mee (een man met een gebroken pols en een meidje van een jaar of 16 die onder de schaafwonden zit, zijn vorige week met trainen nog gevallen, echt heel sneu)

@Ulbe: grappig, dansen met een die spaanse jongens betekend voor hun bijna hetzelfde als "wil je met me naar bed" :P Vind dat echt vreselijk daar, ik val ook echt niet op de spaanse kerels. Blehg, van die slijmballen zijn het.. Ik kijk er altijd voor uit, want binnen no-time hebben ze wat in je drinken gegooid. Heb het vorig jaar nog meegemaakt (niet ik maar vriendin)

Ik ben er gisteravond achter gekomen dat ik in het vliegtuig zit met een cursist van me, echt zo grappig. Vind ik wel fijn, reis ik in ieder geval niet alleen.

xDirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 10:19

Ah ok, Miranda ken ik wel, Lotte niet whaha.

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 11:35

Heb net je verslagen zitten lezen, maar zo te lezen heb je het al beter naar je zin als eerst en heb je al een aantal leuke dingen gedaan ;) Aan de hand van de foto's kun je zien hoe mooi het daar is & gaaf dat je zoveel voor het goede doel doet! Hopelijk lukt het jullie zoveel handtekening in te zamelen. Ga zometeen denk ik ook even dat formulier invullen :j

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 11:49

ElineThera bedankt voor je reactie! heb het inderdaad al wel wat meer naar mijn zin hier :) de natuur is gewoon echt super mooi hier en daar geniet ik nog elke dag van :)

we gaan gewoon door met inzamelen en dan moet het uiteindelijk lukken :)

super als je de petitie wil tekenen! heel erg bedankt :)

lyanne_sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 14:23

Haai mopje!
Fijn dat je het wat meer naar je zin hebt! Ik ben van mijn laatste dagje op griekenland aan het genieten en moet nog een week wachten op de uitslag van m'n examen, ben benieuwd! Als ik thuis ben vul ik ook je petitie even in ;)

Hoor snel van je! Luf u <3

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 14:31

Graag gedaan, heb je vandaag een rustige dag dat je op de laptop zit of wat doe je als niet mee op een boot hoeft?

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 15:40

eline Thera ja ik ben nu bezig met finresearch en dat gebeurd op de computer :) dus dan spiek ik al en toe snel op de computer

lyanne was je vakantie fijn :D? is goed hoor meissie! super bedankt.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 00:24

vandaag mocht ik een klein beetje uitslapen, want ik hoefde niet op de boot en dan hoeven we altijd pas om 9:00 te beginnen met poetsen waarop onze stagedag om 10:00 begint. toen ik helemaal klaar was was het pas half 9 dus besloot ik gewoon nog even mail mail te kijken en lekker buite in het (opkomende dus nog best frisse) zonnetje te zitten.

we verzamelde ons in de gang zoals elke morgen en iedereen kreeg een taakje. ik moest met reik alle planten water geven dus vandaag was het niet zo'n uitgebreid taakje. na 25 minuten waren we dus ook al lekker klaar en kon ik mijn spulletjes gaan pakken om de stagedag te beginnen.

ik pakte mijn laptop, koptelefoon, webcam en het papierwerk en nestelde me in een van de fijnste versleten stoelen, want het was gelukkig nog niet druk in de meetingroom.

ik ging weer alle ondertekende van de petitie een mail sturen met het hoe en wat en een bedankje voor het ondertekenen. maar gelukkig heb ik de afgelopen 1,5 week al een hoop achterstand (want er lagen nog petities van februari dit jaar!) ingehaald en was ik vandaag vrij snel klaar.
om 12:00 ben ik met Romy naar het buurtwinkeltje gelopen om wat brood en appeltjes te halen en zijn we bij de bakker nog iets lekkers gaan halen (slecht slecht!). en heel lekker was hij toch niet want na 2 happen was ik al super misselijk. we zijn op tijd terug gelopen want de baas (Ed Benthem) was aanwezig en die wou een gezamelijke meeting houden op het midden van de dag, waar iedereen bij moest zijn. en te laat komen is bij hem geen optie, dus dan kom je beter maar op tijd.

eenmaal terug heb ik de laatste 2 blaadjes petities weggewerkt (ongeveer 56 handtekeningen) en begon de meeting. de meeting was bedoeld om te kijken hoe je persoonlijke project verliep en of je nog hulp nodig had. toen gingen we een rondje met wat je graag voor project wou doen of als je al een project had hoe het er voor stond, en op het moment dat ik zei dat ik in plaats van een project de begeleiders hielp met het papierwerk te doen vroeg hij: jij bent toch dat meisje dat dat geld heeft gedoneerd? ik was er niet echt op voorbereid, dus ik kreeg een knal rode kop en zei dat ik dat inderdaad was. toen heeft hij nog een speech gehouden over hoe geweldig hij het wel niet vond dat een individu dat zomaar gedaan had, en dat hij na de reis koud nat en vooral heel moe was geweest, maar dat mijn donatie hem gelijk weer helemaal blij had gemaakt.
stamelstamel van mijn kant, want dit kwam zo plotseling! (het geld heb ik trouwens opgehaald met de snertrit in februari).

na de meeting ben ik de achterstanden van de finidentification bij gaan werken, maar daar lijkt maar geen einde aan te komen want er worden elke dag foto's gemaakt, dus eigenlijk moeten ze ook elke dag geidentificeerd worden. maar dat gebeurd niet, en dus ligt er een achterstand van foto's vanaf februari (en dan elke dag foto's, ongeveer 7 boten, 2 trips op een dag en ongeveer 2 of 3 groepen per trip, kun je ongeveer een schatting maken hoeveel foto's dat zijn).

maar het wordt elke keer leuker, want ik begin ze nu ook echt te herkennen en dat werkt echt heel grappig.

dit heb ik tot na het avondeten (zie 21:00 onze tijd) doorgewerkt (we aten vandaag eindelijk iets lekkers! ze hadden (goed gemaakte) rijst klaar gemaakt met allerlei kruiden erdoor en bloemkool, wortel en zilveruitjes en kipblokjes gebakken in kruiden met een vleugje kaneel. ik heb hier in 1,5 week tijd nog nooit zo'n goede maaltijd gehad. echt super lekker!)
daarna begon de meeting die tot 22:30 heeft geduurt en toen ben ik al mijn spulletjes op gaan ruimen, heerlijk onder de douche gaan staan en nu ben ik jullie aan het bijpraten over hoe mijn dag is geweest.

want ondanks dat hij niet druk is geweest, ben ik heel de dag bezig geweest en ben ik nu bekaf.
nu lekker slapen, want morgen om 7:00 gaat de wekker weer, want ik ga weer fanatiek hardklimmen hier in de bergen!

xDirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 11:18

Ja dat klopt de snertrit haha, alweer helemaal vergeten. :P
Klinkt als een leuk dagje, maar ikzelf zou liever op de boot zitten of niet :o

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:00

Ik ga je vanaf nu ook volgen caatje!!

Alles goed meisje?? we missen je wel heeeeel erg hoor :)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 15:12

MagicDay schreef:
Ik ga je vanaf nu ook volgen caatje!!

Alles goed meisje?? we missen je wel heeeeel erg hoor :)

heeeeeeeee *\o/*
wat leuk om jou hier te zien!
ja het gaat super hier :) beneden aan het strand is het nu 35 graden :P dus lekker warm!
terwijl het hier boven (bij het huis) bijna 10 graden scheelt :brr:

jaaa dat geloof ik graag :D haha hoe gaat het op de manege? en met veernika, Habibi, icethee eeeeeen ehm... :o renza geloof ik?

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-11 10:56

vandaag ook weer een rustig dagje. om 7:00 ging de wekken er ben ik naar buiten geglipt om lekker een half uurtje te gaan hardlopen. om 7:58 kwam ik terug en toen ben ik lekker op mijn gemak mijn tanden gaan poetsen en me eigen gaan wassen en omkleden en toen kon de dag weer beginnen.
omdat ik vandaag weer niet op de boot zat, begonnen we met poetsen. ik kreeg vandaag de opdracht om het terras schoon te maken, maar dat was gisteravond keurig achter gelaten dus dat was enkel een keer vegen en dweilen, alle stoelen recht zetten en de asbakken legen en toen was ik klaar.

de rest van de dag heb ik finidentification op de computer gedaan en ben ik 'smiddags even met heel de groep naar het dorp gewandeld om wat eten te halen voor vanavond (het is vrijdag, en vrijdags en zaterdags moet je voor je eigen avondeten zorgen). ik bedacht me dat ik wel pannekoekjes zou lusten dus heb ik die een pak gekocht.

na de pauze ben ik snel doorgegaan met mijn research werk en kreeg ik van Joe te horen (Joe is een van de coordinators hier) dat ik misschien wel de leiding krijg over de finid omdat ik er zo in geintereseerd ben en het echt heel erg leuk vind om te doen.

's avonds zat ik eigenlijk nog vol van wat ik 's middags allemaal naar binnen gewerkt had, dat ik mijn pannekoeken niet meer gemaakt heb. maar omdat agata (een van de andere coordinators) weg gaat was er wel taart, en uiteraard heb ik die ook nog vrolijk naar binnen geschoven.

Toen nog lekker een uurtje met frank gewebcamt en geklets over msn (oh wat voelt het fijn om je vriendje even te horen en te zien!) en daarna ben ik samen met Laura de film ''how to train a dragon'' gaan kijken.

vandaag een kort dagje, maar ook niet zoveel gedaan eigenlijk.
morgen een rustig dagje (eindelijk een dagje zonder de rest! helemaal alleen!) en die ga ik goed benutten. ik weet ook nog niet wat ik allemaal ga doen, maar ik ga er in iedergeval van genieten :)

slaap lekker en tot morgen!

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 17:50

Hey wat leuk dat je n ual meer verantwoordelijkheid krijgt!! Dat is echt super positief!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 00:07

ook vandaag niet zo'n spectaculair dagje, maar wel een waar ik met volle teugen van genoten heb.
mijn dag begon om 9:50 omdat ik toen wakker werd. Iedereen was gelukkig al weg, dus ik had het appartement voor m'n eigen.
ik ben op mijn gemak mijn flakes gaan eten en heb er echt van genoten. Toen even mijn mail gekeken en daarna gingen we aan de slag.
ik heb als eerste even mijn vuile was in een handwasje gedaan omdat ik bijna door mijn schone ondergoed heen was, en aan gezien het toch wel een dag of 2 duurt voordat het droog was, moest ik hier op tijd mee beginnen.
na de handwas heb ik de afwas gedaan en heb ik de keuken snel even schoongemaakt, want niemand doet dat hier, en ik eet graag van een schoon bord.

daarna heb ik me eigen teruggetrokken in de badkamer om mijn benen en mijn oksels te scheren en daar heb ik lekker lang over gedaan (omdat er nu toch niemand in de badkamer hoefde te zijn) en ik heb lekker heet water gepakt, omdat als de rest vanavond wil douchen de boiler wel weer vol zal zijn.
toen heb ik lekker mijn benen ingesmeerd met body lotion (dat hadden ze nodig! want ik kreeg zo'n schilferige huid) en mijn voeten ook maar meteen, want omdat die flink verbrand waren hingen de vellen eraan.

toen in huis alles klaar was ben ik lekker op mijn gemak naar het buurtwinkeltje gelopen om wat groentes te halen. ook ben ik gelijk even doorgelopen naar de lokale drogisterij, want ik denk niet dat mijn zonnebrandcreme het nog 5 weken houdt, en als ik ze beneden bij het strand ga halen dan ben ik 19!!! euro kwijt voor factor 50 (en dat heb ik wel nodig) maar dat wil ik er niet voor uitgeven. en bij de drogisterij hadden ze er een voor 11 euro en daar kreeg je dan after sun bij :) een grote fles van 300 ml, dus dat is mooi mee genomen.

ik ben gelijk even langs de pinautomaat gegaan omdat we vanavond uit eten zouden gaan, en het dan handig is als ik contant geld bij heb. en daarna ben ik naar de fruitboer gelopen en heb ik nog wat kiwi's gekocht.

ik ben rustig weer naar huis gelopen en intotaal ben ik ongeveer 45 minuutjes weggeweest.

's middags heb ik vooral op msn gezeten en op internet wat gesurft en toen ik om 14:50 zo moe werd dat ik zowat achter mijn computer in slaap viel, heb ik besloten nog een paar uurtjes naar bed te gaan voordat ik uit eten zou gaan.

we zouden om 19:00 gaan eten, dus ik besloot mijn wekken om 17:30 te zetten zodat ik nog wat tijd had om me eigen op te frissen en een taxi te bestellen naar het restaurant.

maar toen de andere om 18:30 nog steeds niet terug waren van de Masca-walk heb ik maar afgebeld, want dat zouden we toch nooit meer gaan halen aangezien ik de meiden opgebeld had en het zeker nog 2 uur zou duren voordat ze terug waren. dus besloot ik maar om in mijn eentje iets bij helen's te gaan eten.
ik stond op het punt om te vertrekken toen thijs ook wou gaan eten bij helens, dus ik stelde voor om dan maar samen te gaan.

we liepen de heuvel naar beneden, en omdat helen bijna nooit veel wisselgeld had ben ik eerst nog eventjes wat flakes gaan halen, zodat ik het gepast kon betalen.
we bestelde ons eten (ik had een heerlijke kipsalade met frietjes en stokbrood) en aten dit op ons gemak op terwijl we over van alles en nog wat banketstaaf.
we waren bijna klaar met eten toen er nog een hele bups uit het huis kwam eten (21:30) en dus bleef ik nog even hangen terwijl thijs al weer naar huis ging (hij was een beetje ziek). nu ben ik net thuis (22:57) en ga ik lekker slapen.

morgen gelukkig weer een dagje rustig aan :) er staat alleen op de planning dat ik even een half uurtje / uurtje ga hardlopen.

xDirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 09:19

Is weer een leuk verslagje. Lekker uitslapen haha.

lyanne_sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 13:03

Fijn dat je even tijd voor jezelf had! Had je denk ik wel even nodig of niet? :P
Hopelijk heb je vandaag ook een lekker rustig dagje ^^

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 09:43

Heb alles gelezen! En wat klinkt het toch heerlijk!
Je schrijft het ook allemaal zo leuk op! :D
Klinkt ook alsof het heel goed met je gaat nu! Het lijkt me echt ontzettend gaaf om te doen, zo'n trip, en volgens mij ben jij ook echt aan het genieten daar! Ik ga je weer braaf volgen verders! :)
En lekker uitrusten vandaag he!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 10:10

Leuk verhaal, wel fijn dat je het zo goed hebt daar. Wat is het project dat je gekozen hebt

Faraon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 10:25

Haha wat leuk om allemaal te lezen.. Ik heb 2 jaar terug ook 7 weken bij de AWF gezeten voor research.
Ik heb niet je hele topic door gelezen maar hoe vind je het?

Wij schrokken ons echt dood toen we binnen kwamen in dat huis, zo smerig en alles viel bijna uit elkaar. En dat mooi gebouwde en geverfde terras hebben wij (de nederlanders) toen in elkaar gezet.
Maar na wat schoonmaken en opruimen leek het allemaal wel mee te vallen.

Heb je al leuke dingen meegemaakt op de boot? Welke boot vind je het leukst? Heb je al interressante dieren gezien? Ik weet nog wel dat ik de eerste dag op de boot een potvis met kalf zag WOW!
Echt super gaaf .. !

Jeetje zeg er komen nu wel weer heel veel herinneringen boven.. Maandag ga ik weer 2 weken op vakantie @ Tenerife, misschien komen we nog wel even langs het huis voor een kort bezoekje.. Denk alleen niet dat Ed heel blij zal zijn ons te zien .. :+

Faraon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:45

Heb inmiddels wel het hele topic bijgelezen.

Zitten Brenda en Moizes en Moizes nog op de Freebird one?
Waar heb je die trydives gedaan? Is wel een leuk idee voor m'n vakantie.
Siam park is trouwens ook echt een aanrader op een warme dag, is echt een superleuk waterpark!

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 17:40

Ice-t is weer goed, renza ook weer fris en snel haha, veernika mag weer rustig aan beginnen en de rest gaat nu supergoed! We hebben geen zieken meer gehad gelukkig!

Leuk om je verhalen te lezen!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 23:07

gisteren
vandaag begon wederom mijn dagje om 10:00. iedereen was al een paar uur volop in de weer, want ze zouden gaan surfen vandaag maar iedereen was te laat voor de bus, dus moesten ze een taxi regelen. maar toen zei de taxidienst ineens dat ze alleen naar het vliegveld en terug reden, dus daar hadden ze niet veel aan.
toen ze rond 11:00 eindelijk allemaal weg waren ben ik me op mijn gemak klaar gaan maken. eindelijk een beetje rust in huis.
ik liep op mijn gemak naar het dorp om wat toe doen te hebben en weer terug (ongeveer 40 minuutjes weggeweest) en ben toen op mijn gemak achter de pc gaan zitten.
's middag's heb ik een heel lang maar verhelderen gesprek gehad met mijn beste vriendinnetje over een hele hoop dingetjes dus daar was ik wel blij mee. het was een zeer goed gesprek.

verder heb ik niet heel veel gedaan, want ik heb eigenlijk heel de middag op bokt.nl gezeten en hyves.nl en mijn mail bijgekeken en het gesprek gehad op msn.
verder heb ik eigenlijk heeeeel veel kaartspeletjes gedaan (patience, freecell enz) en echt ik heb een hele fijne dag gehad.
lekker in mijn eentje en vooral niets moeten. heerlijk!

ik kom net terug van het avond eten en ik heb het echt gehad:

om 20:30 was het dan eindelijk eten, en toen het eten op was ben ik naar joe gelopen om te vragen of ik alsjebliefd eerder naar bed mocht, en de meeting niet bij hoefde te wonen...
terwijl ik een gesprek aanging met joe brak ik letterlijk, ik barste in tranen uit en wist niet meer wat ik moest zeggen.
ik mocht van joe gelukkig eerder naar bed zodat ik de meeting niet meer hoefde bij te wonen.

mijn leraressen hadden gezien wat er gebeurd was, en zijn me gevolgd naar het appartement. waar ik nog een gesprek met hun heb gehad over wat er precies allemaal aan de hand was.
dat luchtte gelukkig wel op, want ik was zelf in staat om het vliegtuig gelijk terug naar huis te pakken...
nu maar op tijd naar bed en hopen dat de heimwee morgen dan al een flink stuk gezakt is, want dit trek ik echt niet langer.

maandag 13-06

vandaag weer om 7:00 de wekker want we gingen weer klimmen. dus me omgekleed en snel wat gegeten en toen op mijn hardloopschoentjes naar buiten gegaan.
heerlijk gerent weer en in een halfuurtje was ik terug :)

daarna wou ik op mijn gemak een mailtje verzenden maar toen kwamen ze om half 9 het huis binnen gestormt met de zin: ''quick, hurry up, Teresa is waiting en she's really angry. maar mijn auto zou pas om 9:00 vertrekken dus ik snapte niet waarom ze zo boos was.
ik heb als een gek mijn spullen gepakt, mijn laptop uitgepleurt en ben naar de auto gerent, daar bleek dus dat de auto die ze ingepland hadden voor de ritten (om ons naar de haven te brengen) niet aanwezig was, omdat mijn leraressen hem niet optijd hadden terug gebracht. dus hadden ze vanmorgen maar 1 auto, en moest het allemaal wat sneller omdat anders de laatste groep hun boot niet zouden halen.

in de haven aangekomen eerst maar even naar het kantoor gegaan om te vragen hoelaat de boten zouden vertrekken. daar aangekomen bleek onze boot helemaal niet te varen in de ochtend, dus dat betekende een hele ochtend lui op het strand liggen en shoppen. we hebben voor het 2e gekozen, en ik heb een geweldige bikini gekocht :D

daarna zijn we nog even lekker wezen bakken op het strand en toen was het helaas al erg snel 12:45 en moesten we naar de boot toe omdat we anders de 2e trip zouden missen. toen we bij de boot aankwamen zagen we al niet de ''normale'' toeristen maar een heel kudde losgeslagen gekken, dus we wisten eigenlijk niet wat we hiermee moesten. we hebben de crew aangesproken en die vertelde ons dat dit een ''broose cruise'' was. met andere woorden: dit was een cruise vol feestende toeristen en de bedoeling van deze cruise was vooral: dronken worden en vieze spelletjes spelen. we mochten als we wouden mee op de cruise om serveerstertje te spelen en de toeristen tevreden te houden.
niet zo moeilijk dachten wij, dus we besloten mee te gaan.
toen we 10 minuten onderweg waren wou ik al dat de cruise voorbij was. dit was de saaiste partygroep die ik ooit gezien hadden. niemand danste, niemand lachte. iedereeen zat letterlijk z'n eigen dronken te drinken op knetterharde muziek.
toen de organisatoren van de cruise wat leven in de brouwerij wouden gooien gingen ze spelletjes doen. ik denk dat zo'n spelletjes alleen maar leuk zijn als je dronken bent, want ik zag er de lol niet van in.
spel 1:
er gaan 5 mensen achter elkaar zitten. de voorste persoon krijgt een beker sangria in zijn handen en de achterste krijgt een lege beker in zijn handen.
de eerste moet een slok nemen, en deze slok doorgeven aan de volgende, totdat dezelfde slok bij de achterste persoon is beland en deze in het bekertje plaatst.
degene die het meeste in het achterste bekertje heeft zitten aan het einde van het spel wint en mag als prijs de (constant doorgegeven) sangria opdrinken.

spel 2:
er gaan 2 mensen voor elkaar zitten. ze krijgen constant 1 marshmellow in hun mond (met een aardbeiensausje erop) en moeten dit zolang mogelijk in hun mond houden. degene die de meeste marshmellow's in zijn mond krijgt wint. dan komen de beste vrienden van hun erbij en gaan ze tellen wie de meeste in z'n mond kon houden. als prijsje mag de beste vriend/vriendin de (al lekker voorgekauwde) marshmellows van de speler opeten.

spel 3:
er gaan 4 personen op de grond liggen. krijgen wat zout op hun buik, een shotje in hun navel en een citroen in hun mond. oeroud spel en nog het degelijkste van allemaal.
je moet dus eerst het zout oplikken, daarna het shotje drinken en dan de citroen uitzuigen.

spel 4:
2 mensen gaan op de grond liggen en worden helemaal ondergespoten met slagroom (er wordt letterlijk geen plekje overgeslagen, dus ook de geslachtsdelen niet).
de gene die dit het sexyste op kan likken wint.

spel 5:
er staan 2 personen voor elkaar (1 jongen, 1 meisje) en die moeten om de beurt een lichaamsdeel schoon likken (wordt een of andere bodypaint opgesmeert) dan moeten ze wisselen en moeten de jongens bij elkaar en de meisjes bij elkaar (ook hier wordt geen lichaamsdeel overgeslagen) daarna mogen de winnaars (wederom degene die dit het sexyst gedaan hebben) met elkaar zoenen... en omdat de rest van de boot het wel grappig vond om ze allebei te laten winnen moesten de 2 meisjes met elkaar zoenen, en de 2 jongens met elkaar zoenen terwijl ze elkaar ben het geslachtsdeel moesten vasthouden...

zoals je al kunt lezen, niet echt mijn spelletjes dus
gelukkig was daarna de pret alweer over, want toen vonden ze het wel weer genoeg geweest en zijn ze weer gewoon gaan zitten zuipen en was de dag eigenlijk (gelukkig) om.

eemaal aan land (16:45) heb ik nog 2 uur en 45 minuten moeten wachten tot we eindelijk naar huis mochten. en om 19:30 waren we dan eindelijk thuis. snel wat gegeten, de meeting gehouden (yes ik hoef niet op de boot morgen! ff weer een dagje thuis) en mezelf gedoucht en lekker mijn dagboekje bijschrijven om jullie op de hoogte te houden.

see you tomorrow guy's!

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 10:39

Zozo, al weer behoorlijk wat meegemaakt en vervelend van je heimwee. Gaat het ondertussen alweer beter? Die spelletjes op de boot waren inderdaad ook heel erg raar en zijn waarschijnlijk ook alleen maar leuk als je dronken bent. Nog iets aan handtekeningen gedaan of helemaal niets?

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 11:36

XLoesje: bedankt voor je reactie :) probeer het elke keer zo leuk mogelijk op te schrijven.

Lyanne_Sanne: ja ik had gelukkig een rustig dagje... nja gisteren niet zo helaas. had het echt even nodig. en nu nog steeds eigenlijk :o want voel me nog steeds niet zo thuis hier (gelukkig zit ik al bijna op de helft, best slechte gedachte eigenlijk...)

xCathy haha vond je het leuk ja :P ? ik probeer het zo leuk mogelijk op te schrijven, is ook leuk als ik het later terug wil lezen. Ja opzich gaat het al wel wat beter, maar heb zo nog mijn dipjes helaas hier... net als het weekend en gister ging het gewoon niet zo goed. maar we moeten er iets leuks van maken hier, dus dan hebben we nog wat te doen :) (hoe ging jou reis eigenlijk :D )

Lesilla: ik heb niet echt een project uitgekozen. ik help met het verwerken van de petities en het identificeren van de vinnen. een heus klusje, want er lopen nog projecten van 2010 :p

x_Kellebell: dat was ook mijn eerste gedachte: waar de hell ben ik terecht gekomen?? ik vind tot nu toe de One4You en de Maxicat het leukste, daar heb ik de leukste dagen gehad (hoewel ik gister ook op de One4You zat en niet zo'n geslaagd dagje was, maar dit was ook geen werkdag eigenlijk want het was niet de bedoeling dat we meegingen :P ) haha kom gerust langs! want Ed is net weer weg voor 3 weken. wat heb je uitgevreten dan :P want Ed is opzich niet de kwaaiste
ik ken ze niet meer zo goed bij naam, dus ik weet niet zeker of dat dezelfde crew is als toen van de freebirdone.
mijn trydive heb ik gedaan bij de duikschoon in Puero Colon. dan varen ze naar de (ik geloof) Turtlebay.
Siam park is inerdaad leuk (lijkt me) maar wel erg duur, en in mijn eentje is er niet zoveel aan :+ en aangezien ik niet zo vast in de groep lig houd ik het een beetje save, voordat ik dadelijk alleen rondloop daar.

MagicDay: super om te horen dat alles weer goed gaat :) veer zal het wel fijn vinden om wat te doen, want ze was behoorlijk verveelt van dezelfde rondjes elke dag! :P
doe ze daar allemaal maar de groetjes van me!

Eline_Thera: op het moment gaat het wel, maar ik heb zo af en toe nog wat stille momentjes op een dag die ik zelf gewoon ff vol moet plannen. Als ik in het huis bezig ben lukt dit wel, want dan ga ik gewoon finid doen :) gisteren hebben we geen petities gedaan want daar stonden hun hoofden geloof ik niet naar. wss gebruiken ze dan een petitie vel voor 1 handtekening (normaal kunnen er daar 26 op :+ )
ze waren echt te bezopen, dus hebben we het hier maar bij gelaten.

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:58

Nou het merendeel van de spelletjes zou ik zelfs nog niet stomdronken aan mee doen, gadverdamme!!

Jammer dat je zo gebroken bent, hopelijk dat je wat meer in je ritme komt! Lekker bijslapen zou ik zeggen.