Oh man, kun je dat antwoorden niet op een betere manier doen?
Again, ik trek nergens de conclusie dat je het voor de seks doet, anders had je namelijk nooit geschreven over je grote liefde, en een reis naar Londen voor seks is lang hoor, de vliegreis is maar een uurtje, maar eer je je koffer hebt, treinkaartje en de treinreis af is, oh man, dat is een missie hoor! However, ik denk niet dat je er heen gaat om gewoon gezellig te kletsen nee, het beeld dat ik van jou vorm na aanleiding van je berichten is dat je open staat voor seks, dus ook met iemand waar je heel erg gek op bent.
En nee, ik ben geen engeltje, nooit geweest, maar ik heb een hekel aan grof in de mond zijn. En ik ben van jouw generatie, ik ben maar 3 jaar ouder dan jij. Ik vind het dan ook een beroerd excuus om te zeggen dat je losser in de mond bent ofzo
En again, je kunt verwachten dat mensen dingen van je denken als je persoonlijke dingen zet op internet. Dat heeft niks met veroordelen te maken, want eerlijk gezegd boeit het me geen f*ck wie wat met wie doet, maar met beeldvorming. Dat is geen persoonlijke aanval, maar gewoon een conclusie. Dan is het aan jou om dat beeld te veranderen, maar met jouw taalgebruik en manier van discussiëren wakker je mijn vooroordeel (want dat is het, ik ken je idd niet) van asociaal persoon inderdaad aan.