Van Nederland naar Londen, help!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:25

Nemurin schreef:
Kappen met bekvechten jullie. En dingen vet en schuin drukken is al helemaal vragen om moeilijkheden.

Kom anders over een half uurtje terug ofzo. Jeetje.

Wil je een scheidsrechtersfluitje hebben?
Heb er nog 1, die zat bij m'n Björn Borg boxert! :D

zap

Re: Van Nederland naar Londen, help!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:28

Je dénkt dat je hem oppervlakkig kent. En wat dan nog? Waarom zou je voor een jongen die je niet kent (dat ben ik nog steeds van mening nl) naar londen afreizen? Helemaal omdat hij over een paar maanden in NL is.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 21:29

zap schreef:
Je dénkt dat je hem oppervlakkig kent. En wat dan nog? Waarom zou je voor een jongen die je niet kent (dat ben ik nog steeds van mening nl) naar londen afreizen? Helemaal omdat hij over een paar maanden in NL is.

Omdat ik hem erg leuk vind, hem helemaal zie zitten, wel zin heb om londen eens te zien en ik altijd nog gillend de kroeg uit kan rennen als ie na een half uur niet blijkt te zijn wie ik denk dat hij is en ik daarna lekker londen kan gaan verkennen???

En ik heb weinig geduld... dus een paar maanden wachten duurt een eeuwigheid! :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:30

Oh man, kun je dat antwoorden niet op een betere manier doen?

Again, ik trek nergens de conclusie dat je het voor de seks doet, anders had je namelijk nooit geschreven over je grote liefde, en een reis naar Londen voor seks is lang hoor, de vliegreis is maar een uurtje, maar eer je je koffer hebt, treinkaartje en de treinreis af is, oh man, dat is een missie hoor! However, ik denk niet dat je er heen gaat om gewoon gezellig te kletsen nee, het beeld dat ik van jou vorm na aanleiding van je berichten is dat je open staat voor seks, dus ook met iemand waar je heel erg gek op bent.

En nee, ik ben geen engeltje, nooit geweest, maar ik heb een hekel aan grof in de mond zijn. En ik ben van jouw generatie, ik ben maar 3 jaar ouder dan jij. Ik vind het dan ook een beroerd excuus om te zeggen dat je losser in de mond bent ofzo :')

En again, je kunt verwachten dat mensen dingen van je denken als je persoonlijke dingen zet op internet. Dat heeft niks met veroordelen te maken, want eerlijk gezegd boeit het me geen f*ck wie wat met wie doet, maar met beeldvorming. Dat is geen persoonlijke aanval, maar gewoon een conclusie. Dan is het aan jou om dat beeld te veranderen, maar met jouw taalgebruik en manier van discussiëren wakker je mijn vooroordeel (want dat is het, ik ken je idd niet) van asociaal persoon inderdaad aan.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:31

Hee Iem ik ken jou niet volgens Zap. ;)
Maar doe me dat fluitje maar dan.

Zap, dat is prima, maar begrijp je hoe het overkomt als jij zegt "Je kent hem niet"? Is een verschil met "Ik vind niet dat..." Het eerste komt over als een feit waardoor mensen in discussies vaak al in de verdediging schieten, als je het op de tweede manier zegt maak je duidelijk dat je het gewoon niet met de ander eens bent.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:32

Dat die paar maanden een eeuwigheid lijken te duren begrijp ik wel!
Maar ja, tis niet anders en je zal het voorlopig met i-net moeten blijven doen :D
Kan je hem toch soort van 'beter leren kennen'. Ik ben ook heel benieuwd naar het contact nu, nadat jij gezegd hebt die kant op te willen komen en hij hier nu echt te druk voor is. (Voor de duidelijkheid: dit bedoel ik niet negatief! ;-) )

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:32

Nemurin schreef:
Hee Iem ik ken jou niet volgens Zap. ;)
Maar doe me dat fluitje maar dan.

Zondag heb je em :D! :*

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:33

En dan ken ik je meteen! :j

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:34

Moderatoropmerking:
Dames, houden we het een beetje netjes? Het is niet de bedoeling om in een discussie op de man te spelen en elkaar te gaan beledigen. Daarnaast is de hele internet dating discussie geheel offtopic en zou ik bij deze willen vragen om weer on-topic te gaan. Alvast bedankt.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 21:36

MarcoBorsato schreef:
Oh man, kun je dat antwoorden niet op een betere manier doen?

Again, ik trek nergens de conclusie dat je het voor de seks doet, anders had je namelijk nooit geschreven over je grote liefde, en een reis naar Londen voor seks is lang hoor, de vliegreis is maar een uurtje, maar eer je je koffer hebt, treinkaartje en de treinreis af is, oh man, dat is een missie hoor! However, ik denk niet dat je er heen gaat om gewoon gezellig te kletsen nee, het beeld dat ik van jou vorm na aanleiding van je berichten is dat je open staat voor seks, dus ook met iemand waar je heel erg gek op bent.

En nee, ik ben geen engeltje, nooit geweest, maar ik heb een hekel aan grof in de mond zijn. En ik ben van jouw generatie, ik ben maar 3 jaar ouder dan jij. Ik vind het dan ook een beroerd excuus om te zeggen dat je losser in de mond bent ofzo :')

En again, je kunt verwachten dat mensen dingen van je denken als je persoonlijke dingen zet op internet. Dat heeft niks met veroordelen te maken, want eerlijk gezegd boeit het me geen f*ck wie wat met wie doet, maar met beeldvorming. Dat is geen persoonlijke aanval, maar gewoon een conclusie. Dan is het aan jou om dat beeld te veranderen, maar met jouw taalgebruik en manier van discussiëren wakker je mijn vooroordeel (want dat is het, ik ken je idd niet) van asociaal persoon inderdaad aan.

Verschillen we van mening in wat een goede manier van antwoorden is, maar ik zal het op jouw manier doen, goed?

Zeg hallo!!! Wie schreef hier dat ik voor de sex ga? Ik was het niet hoor, dat was jij toch echt! En tsja... als het klikt en ik ken um rl ook wat langer zal ik de laatste zijn die zegt dat ik geen sex met hem zal hebben, maar het lijkt me zeer stug dat dat al het eerste óf het tweede bezoek gebeurd...

Ga nu niet ontkennen dat mensen van 50 minder grof in de mond zijn dan mensen van onze leeftijd! Ik had geen idee hoe oud je was en meestal zijn het oudere mensen die miepen over grof in de bek zijn. Jij houd er niet van, ik doe het als ik boos word. Als jij het ziet als asociaal, naja... so be it, ik kijk naar de gemoedstoestand van mensen. Je hoort mij nu toch ook niet schelden en tieren? Puur omdat ik grof in de bek word op het moment dat ik boos word.

Oftewel, jij trekt de conclusie dat ik het doe voor de sex omdat ik persoonlijke dingen op internet zet. Je hebt helemaal gelijk dat het geen persoonlijke aanval is, maar een conclusie. En ik zeg daarop dat je moet wachten met conclusies trekken... want zou je nogsteeds denken dat ik lekker losbandig ben als ik zeg dat ik 3 sexpartners heb gehad, incluus die van het vorige topic?
Denk het niet heah.... maarja, er word niks gevraagd en worden gelijk conclusies getrokken.

Ik zou het veel meer kunnen waarderen als je gewoon zou vragen waarom ik dat soort dingen gewoon hier neerplemp of waarom ik een scharrel heb of waarom waarom waarom... ipv conclusies te trekken op 2 posts in een ander topic.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:37

Wat een rare overdreven reacties zeg... Alsof ze een reis naar het eind van de wereld aan het plannen is, terwijl een vlucht naar Londen over het algemeen korter duurt dan met de trein naar Groningen. En ja, die jongen kan tegenvallen, dan zul je jezelf op een andere manier een paar daagjes moeten vermaken, maar mischien valt hij ook wel mee. Ik ken genoeg mensen die een hele leuke relatie hebben die via internet ontstaan is.

Londen is vrij simpel om in te reizen als je een kaartje van de underground hebt, iedereen spreekt Engels, dus je kan alles vragen en de hostels waar ik in Londen in gezeten heb waren mischien niet de meest luxe, maar wel onwijs gezellig en niet duur.

Ik zie het probleem niet zo...

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:37

JessAndHope.... Er staat een Mod bericht boven je... miss verstandig die even te lezen?

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 21:38

IMJ schreef:
Dat die paar maanden een eeuwigheid lijken te duren begrijp ik wel!
Maar ja, tis niet anders en je zal het voorlopig met i-net moeten blijven doen :D
Kan je hem toch soort van 'beter leren kennen'. Ik ben ook heel benieuwd naar het contact nu, nadat jij gezegd hebt die kant op te willen komen en hij hier nu echt te druk voor is. (Voor de duidelijkheid: dit bedoel ik niet negatief! ;-) )

Het contact is via internet gewoon ontzettend goed :j We zitten dagelijks 5,6,7,8 uur te chatten over van alles en nog wat.
En zo kan ik hem inderdaad beter leren kennen :j Enne, internet is heel inventief tegenwoordig! Webcam, headset en je spreekt gewoon rl met iemand, hetzij door een beeldscherm dan :o

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:38

Puur uit nieuwsgierigheid: wat zeiden je ouders van je plannen? Tenminste, ik neem aan dat toen je de reis nog wel wilde maken je het er met ze over hebt gehad?

Ik ben ook 1 keer naar Londen afgereisd voor een jongen, die ik overigens al maanden IRL kende. Maar GOD wat viel dat tegen zeg! Buiten de vertrouwdheid van mijn huis en het zijne was hij een totaal ander persoon. Nog steeds kan ik balen van het geld wat me dat toen gekost heeft. Dus puur gebaseerd op mijn eigen ervaring zeg ik: niet doen! Wacht die 2 maanden tot hij weer in NL is, die zijn zo om joh!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 21:38

Zilfstar schreef:
JessAndHope.... Er staat een Mod bericht boven je... miss verstandig die even te lezen?

Lol, die zag ik nádat ik um gepost had. Don't worry, ik lees wel.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:39

JessAndHope schreef:
Zilfstar schreef:

Lol, die zag ik nádat ik um gepost had. Don't worry, ik lees wel.

OK ;) en ik wens je veel sterkte met het afwachten die 2 maanden!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:40

Ah joh, ik ga het niet eens meer lezen, je hebt de moderatoropmerking gezien neem ik aan? Ik ga hier toch niet discussieren over hoe grof mensen van -50 in de mond zijn :') of over hoeveel sekspartners je gehad hebt. Lekker boeiend! Gooi online joh, maakt het jou uit. Als je iets interessants te melden hebt, kun je me pben :')

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 21:40

EvaC schreef:
Puur uit nieuwsgierigheid: wat zeiden je ouders van je plannen? Tenminste, ik neem aan dat toen je de reis nog wel wilde maken je het er met ze over hebt gehad?

Ik ben ook 1 keer naar Londen afgereisd voor een jongen, die ik overigens al maanden IRL kende. Maar GOD wat viel dat tegen zeg! Buiten de vertrouwdheid van mijn huis en het zijne was hij een totaal ander persoon. Nog steeds kan ik balen van het geld wat me dat toen gekost heeft. Dus puur gebaseerd op mijn eigen ervaring zeg ik: niet doen! Wacht die 2 maanden tot hij weer in NL is, die zijn zo om joh!

Nou, het leuke is dat ik vanochtend op het idee kwam en vanmiddag met hem sprak en we besloten te wachten tot van de zomer ;) Dus ik heb het er nog niet eens met iemand anders over gehad. Mijn moeder zal waarschijnlijk bezorgd zijn en me raar aankijken en mn vader zou me wegbrengen, me op het hart drukken voorzichtig te zijn en veel te bellen en vrolijk zwaaiend me uitzwaaien :')

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 21:41

Zilfstar schreef:
OK ;) en ik wens je veel sterkte met het afwachten die 2 maanden!

Thanks, word nog een uitdaging :j :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:43

Manic, dank je wel. :') Ik dacht al dat ik de enige was.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 21:44

MarcoBorsato schreef:
Ah joh, ik ga het niet eens meer lezen, je hebt de moderatoropmerking gezien neem ik aan? Ik ga hier toch niet discussieren over hoe grof mensen van -50 in de mond zijn :') of over hoeveel sekspartners je gehad hebt. Lekker boeiend! Gooi online joh, maakt het jou uit. Als je iets interessants te melden hebt, kun je me pben :')

Sorry lieveli, maar dan begrijp je mn post niet (of je hebt hem idd niet gelezen) want ik ga er ook niet over discusseren ik zeg alleen dat het een algemeen feit is dat 'de jeugd' van tegenwoordig toch een stuk grover in de mond is dan de oudere generatie.
En je hoeft al helemaal niet te discusseren over het aantal sexpartners, ik stel hier alleen een voorbeeld dat jou conclusie gebaseerd is op twee posts en je niet even aan mij vraagt hoe het zit voordat je conclusies trekt.

Als je dat namelijk wél gedaan had zou je misschien tot de ontdekking zijn gekomen dat ik het niet voor de sex doe en dat ik voor iets serieus zou gaan. Dan was de bom niet ontploft en hadden we nu gezellig zitten te keuvelen ipv te zeiken. Het kan prima zijn dat je het er niet mee eens bent dat ik wilde gaan, prima you made your point, maar verwacht alleen niet dat ik zomaar jou mening aan zal nemen en daarom niet zal gaan.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:46

Gaan jullie elkaar nu blijven beschuldigen? Ondanks de mooie groene post?
Zoek het dan ook maar lekker uit hoor.
Laatst bijgewerkt door Nummus op 11-04-11 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:46

JessAndHope schreef:
Het contact is via internet gewoon ontzettend goed :j We zitten dagelijks 5,6,7,8 uur te chatten over van alles en nog wat.
En zo kan ik hem inderdaad beter leren kennen :j Enne, internet is heel inventief tegenwoordig! Webcam, headset en je spreekt gewoon rl met iemand, hetzij door een beeldscherm dan :o

Maar euhm, als hij wel dagelijks tijd heeft om al die uren met jou te chatten, waarom heeft hij die dan niet in een weekend als je langskomt? Daar word ik achterdochtig van, niet om jou, maar om hem. Klinkt mij gewoon wat vreemd in de oren.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 21:47

Nemurin schreef:
Gaan jullie elkaar nu blijven beschuldigen? Ondanks de mooie groene post?
Zoek het dan ook maar lekker uit hoor.

Lol, het is niet beschuldigen, ik probeer hier gewoon een fatsoenlijke discussie aan te gaan die naar mijn mening geheel in dit topic past (welke ik overigens zelf heb gestart :'). Het ging namelijk over de reden om daar heen te gaan.

Maar als dit als offtopic word beschouwd dan houd ik mn klep wel.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:48

Jullie doen het (bijna) allemaal, elkaar lopen beschuldigen en zitten te bekvechten. Nogmaals, het gaat niet om WAT je zegt maar om hoe je elkaar benadert.