Mooi dat het zo goed bevallen is!
Heb je toevallig ook foto's

Ik ben nog een beetje aan het twijfelen, ik wil zoveel zien...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eroslover schreef:In elke groep zitten verschillende types. Bij ons waren er 2 organisaties die eigenlijk bij elkaar hoorde cirkel en mambo. In eerste instantie trok iedereen eigenlijk met de eigen groep op. Na 2a3 dagen veranderd dat, dat komt ook omdat we de excursies met de andere groep erbij deden. Ik ben toen eigenlijk met een paar jongens van mambo, met een aantal meiden van cirkel omgegaan. Met deze mensen heb ik nu ook nog contact.
Bij mij was dit misschien ook wel , doordat in de cirkel groep rustigere types zaten en die groep kleiner was. De mambo groep was een grote groep.
urselin schreef:eroslover schreef:In elke groep zitten verschillende types. Bij ons waren er 2 organisaties die eigenlijk bij elkaar hoorde cirkel en mambo. In eerste instantie trok iedereen eigenlijk met de eigen groep op. Na 2a3 dagen veranderd dat, dat komt ook omdat we de excursies met de andere groep erbij deden. Ik ben toen eigenlijk met een paar jongens van mambo, met een aantal meiden van cirkel omgegaan. Met deze mensen heb ik nu ook nog contact.
Bij mij was dit misschien ook wel , doordat in de cirkel groep rustigere types zaten en die groep kleiner was. De mambo groep was een grote groep.
Oke, dus Mambo heeft Cirkel er ook bij, bij de meeste reizen?
Wel fijn dat er verschillende types zitten in elke groep, ik kan best een sociaal persoon zijn, zo lang er maar niet te veel overheersende (dominante) mensen zijn
Afrika lijkt me ook heel gaaf!
eroslover schreef:Bij deze vakantie wel, ik weet niet of iedere vakantie dat heeft. Daarvoor zou je beide sites moeten raadplegen, voor de vakantie die je leuk lijkt!
berdien85 schreef:Carin79 schreef:Leuk topic!
Ik ga over een maand met FOX single reizen naar Zuid Afrika.
Heeft iemand hier die reis al eerder gemaakt?
Heb je een link naar deze reis?
urselin schreef:eroslover schreef:Bij deze vakantie wel, ik weet niet of iedere vakantie dat heeft. Daarvoor zou je beide sites moeten raadplegen, voor de vakantie die je leuk lijkt!
Ik zat idd al op die andere site te kijken
Wat voor land lijkt je leuk Anique_Vaandrig?
Gaaf Carin79, hoe lang ga je op reis?
Ik heb net de brochure van Shoestring binnen gekregen