Met de trein - deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Met de trein - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 09:45

Owww dat is echt een goede guerillamarketingstunt :)) :D

Ik hoef lekker ook niet weg met de trein met koninginnedag. Ik zit al in Apeldoorn, en daar blijf ik vandaag lekker thuis werken en hier vanavond nacht en morgen dag vieren :)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 09:46

haha geniaal die briefjes :D

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 20:19

Rustig hier. ;)

Er kwam net iets vreemds voorbij hier... Een donkergele trein, had wat weg van een Sprinter maar leek wat hoekiger. Bedrukt met de plaatsnamen Zutphen aan de ene kant en Apeldoorn aan de andere kant, en de woorden Provincie Gelderland. Ergens stond ook nog iets met Regio(...).

Hij leek me een beetje verdwaald, het was op het traject tussen Deventer en Almelo. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 20:20

:+ Die hoort daar niet :D

Dat is de buffel (DM 90) die tussen Zutphen en Apeldoorn rijdt :))

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 20:20

Zoiets vermoedde ik al, dat-ie verdwaald was. En ook dat jij vast wel wist wat het er voor eentje was. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 20:23

Heb er zelf zaterdag nog ingezeten vanaf Apeldoorn naar Zutphen :))

Morgen mag ik weer Rotterdam - Apeldoorn - Apeldoorn - Zwolle - Apeldoorn O:)

Ga je morgen echt niet Karin? -O-

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 20:25

Nee echt niet. -O-

Veel te veel te doen en ik heb ook al een druk weekend, dus moet echt even niet de deur uit.

Jij veel plezier iig! 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 20:29

Jammer, maar ook begrijpelijk :)

Plezier komt wel goed, ik ga denk ik alleen in de middag even :)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 22:06

Ik heb vandaag een voor mij nieuw stukje trein gedaan, van eerst mn bekende route naar utrecht en vanaf utrecht stoptrein t/m harderwijk. En terug weg van harderwijk naar amersfoort stoptrein en vanaf daar op m'n IC naar r'dam.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 15:46

Ik had gisteren weer pech. Was iets mis de hele dag tussen utrecht en Den bosch. Daardoor reed de intercity dan helemaal maar niet. Heen 15 minuutjes vertraging en terug half uur. Wel beetje balen, ik hoop dat alles weer gerepareerd is.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:23

Horsefreak schreef:
Ik had gisteren weer pech. Was iets mis de hele dag tussen utrecht en Den bosch. Daardoor reed de intercity dan helemaal maar niet. Heen 15 minuutjes vertraging en terug half uur. Wel beetje balen, ik hoop dat alles weer gerepareerd is.

ja ik was ook met iemand die erlangs moest. Conducteur vertelde ons dat aan 1 kant kabels waren doorgesneden, poging tot jatten ofzo, dus alles moest steeds om en om over 1 spoor.

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:06

Ik had gister ook last van vertraging daardoor, maar ik had de stoptrein vanaf Culemborg naar Utrecht (en weer terug).

Die vertragingen hebben echt lang geduurd.
Morgen ga ik een dagje naar Maastricht vanuit Culemborg. (Vanaf Culemborg met de stoptrein naar Den Bosch, vanaf Den Bosch de intercity naar Maastricht, duurt iets langer als 2 uur).

Hopelijk gaat alles goed rond Den Bosch. :')

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 09:58

Ik had dinsdag ook last van de vertraging tussen Utrecht en Den Bosch. Moest van Amersfoort naar Oss dus ben maar via Ede-Wageningen en Arnhem gegaan... :) Duurde uiteindelijk niet eens zo veel langer.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 11:46

Ik heb weer een aardige treinreis erbij afgelopen week. :)
Maandag Almelo-Arnhem-Den Bosch-Maastricht-Luik, waar we op Maastricht echt op 1 minuut de Belgische trein miste en een uur moesten wachten. :( En de machinist had nog gevraagd of ze de Belgische trein even wilde laten wachten, maar nee.. Sukkels.

En gisteren Luik-Maastricht-Utrecht-Gouda. Heerlijk lekker treinen. :)

Trouwens, hebben jullie het station van Luik al eens gezien? Is nieuw, en écht prachtig! :oo

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 14:12

ik las in het vorige topic regelmatig mee, en verbaasde me erover dat er de laatste tijd niets meer gezegd was, was er allang een nieuw topic :') (blond :+ )

Ik had laatst met een klasgenootje bijna een héél groot probleem :=
we waren om 19.15 vrij, en wilde graag de trein van 3 over half naar apeldoorn nemen vanaf deventer. maar die gaat alleen in de spits, dus wij even gekeken, en die reed.
hij is er altijd al heel vroeg, komt vanaf apeldoorn,en gaat dan weer terug. dus er stond wel op dat bord niet instappen, maar dat staat er altijd dus eigenwijs als wij zijn gingen wij gewoon in die trein zitten :+ zxat verder niemand in, maar is altijd heel rustig dus we nog steeds geen argwaan.

klopt er ineens een vrouw van de ns op het raam, dat we heel snel die trein uitmoeten := dus wij er uit, helemaal verontwaardigd dat die rottrein niet gaat :Y) dus zij tegen een collega: er zitten nog mensen in :oo .
Maargoed, we hebben dus dikke geluk gehad dat ze ons nog zag, anders waren we dus de verkeerde kant op gereden, wss richting het treinendepot :=

Nicky_Ray

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 14:20

Gister de laatste trein genomen van Duivendrecht naar Hoogeveen, helaas was er een aanrijding met een persoon en moesten we omrijden via Deventer. Gelukkig hoefde we niet over te stappen, maar reed de trein gewoon om. Op de heenweg hoorde ik ook al dat er tussen Rotterdam en Alexander ook al een aanrijding met een persoon was, zal het weer wel zijn ofzo :(

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 16:09

sharonalover schreef:
hij is er altijd al heel vroeg, komt vanaf apeldoorn,en gaat dan weer terug. dus er stond wel op dat bord niet instappen, maar dat staat er altijd dus eigenwijs als wij zijn gingen wij gewoon in die trein zitten :+ zxat verder niemand in, maar is altijd heel rustig dus we nog steeds geen argwaan.

klopt er ineens een vrouw van de ns op het raam, dat we heel snel die trein uitmoeten := dus wij er uit, helemaal verontwaardigd dat die rottrein niet gaat :Y) dus zij tegen een collega: er zitten nog mensen in :oo .
Maargoed, we hebben dus dikke geluk gehad dat ze ons nog zag, anders waren we dus de verkeerde kant op gereden, wss richting het treinendepot :=

nou dat vind ik wel heel erg dom, niet instappen is gewoon niet instappen.

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 16:13

was ook dom :j .

Maar als je er van uit gaan dat die trein gewoon gaat, omdat dat altijd zo gaat? Het was idd niet mijn slimste zet ooit....

Later keken we trouwens nog eens goed op dat bord, bleek dattie alleen op zondag ging op dat tijdstip :Y)

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 17:30

Kan me voorstellen hoor, op Maastricht staat ook altijd 'Niet instappen', omdat ie wordt schoongemaakt.
Maar die trein gaat ook altijd gewoon. Ik ben er ook in gestapt terwijl dat er nog op stond, met mij nog vele anderen.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:01

Ik heb het op schiphol ook wel, dan hebben ze beetje ruzie met de bordjes en dan kijk ik wel even naar de trein. Als iedereen eruit stapt, stap ik niet in, maar als er mensen blijven zitten dan ga ik er wel in, vaak probeer ik dan ook even te zoeken of er ergens op de trein een eindbestemming staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:09

Op Apeldoorn staat er echt heel vaak niet instappen bij die stoptrein, omdat er 2 minuten na binnenkomst een intercity van dat spoor moet vertrekken :) dus dan moet hij aan de kant.

Mijn nieuwe OVtje is er *\o/* morgen mn reisproduct ophalen en dan kan ik weer gratis naar Apeldoorn reizen :D *\o/*

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 20:13

Lekker UW. :D

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:37

UW: bedoel je de stoptrein die uit deventer komt?
Apeldoorn is ook de eindbnestemming van die trein ;) hij gaat idd echt weg en dan komt hij weer terug. in deventer is dat dus niet zo, hij blijft staan, dus kan je er normaal gesproken gewoon in gaan zitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:38

Sharonalover, jep die stoptrein. Komt aan op spoor 1 in Apeldoorn, mensen gaan eruit, trein rijdt weg, intercity komt en daar stap ik dan in om te gaan werken, en stoptrein rijdt terug naar spoor 2 en gaat dan weer richting Deventer / Almelo etc.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:50

Pfff, ik zou donderdag uiteten gaan, was dus op tijd weggegaan bij stage. Blijken er van die *&### hooligans op het spoor te lopen waardoor er 0 treinen rijden :(.
Uiteindelijk met de metro naar Alexander gegaan en vanaf daar de stoptrein naar Gouda. Heb uiteindelijk over het stuk R'dam Centraal-Gouda 1,5 uur gedaan..