Ik hoef lekker ook niet weg met de trein met koninginnedag. Ik zit al in Apeldoorn, en daar blijf ik vandaag lekker thuis werken en hier vanavond nacht en morgen dag vieren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horsefreak schreef:Ik had gisteren weer pech. Was iets mis de hele dag tussen utrecht en Den bosch. Daardoor reed de intercity dan helemaal maar niet. Heen 15 minuutjes vertraging en terug half uur. Wel beetje balen, ik hoop dat alles weer gerepareerd is.
sharonalover schreef:hij is er altijd al heel vroeg, komt vanaf apeldoorn,en gaat dan weer terug. dus er stond wel op dat bord niet instappen, maar dat staat er altijd dus eigenwijs als wij zijn gingen wij gewoon in die trein zittenzxat verder niemand in, maar is altijd heel rustig dus we nog steeds geen argwaan.
klopt er ineens een vrouw van de ns op het raam, dat we heel snel die trein uitmoetendus wij er uit, helemaal verontwaardigd dat die rottrein niet gaat
dus zij tegen een collega: er zitten nog mensen in
.
Maargoed, we hebben dus dikke geluk gehad dat ze ons nog zag, anders waren we dus de verkeerde kant op gereden, wss richting het treinendepot