Welke landen ben je al geweest en naar welke wil je nog?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Re: Welke landen ben je al geweest en naar welke wil je nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 22:21

Geweest in:
Duitsland, Belgie, Oostenrijk, Luxemburg

Wil naar:
Rusland (OS 2014)
Noorwegen

_Joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:43

Geweest: Duitsland, Spanje, Frankrijk, Tunesie, Turkije, Amerika,Canada, Italie, Zwitserland en vergeet er nog vast wel wat..

Wil eigenlijk nergens meer heen..

sefanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:50

Ik ben op vakantie geweest naar:
België(3x), Duitsland(ontelbaar), Frankrijk(4x), Italië(2x), Venetië(2x), Ibiza(2x) Spanje(2x), Turkije(6x) ((K)), Tunesië(2x), Mexico, Venuzuela (Isla margarita) en Brazilië...

Ook door bepaalde heen gereden om bij plaats van bestemming aan te komen ;)

Mijn tweede thuis is Turkije, Kusadasi... Elk jaar ga ik daar weer heen. Ik wil heel graag weer terug naar Brazilië...

En ik wil nog heel veel landen graag zien, maar daar kan ik alleen over dromen gezien alleenstaande met 30 uur contract, eigen huis, drie katten en twee paarden.

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:53

Ben geweest in:
Duitsland, België, Frankrijk, Spanje, Oostenrijk, Luxemburg, Griekenland en Antiqua (Cariben) en uiteraard ook Nederland :Y) .

Ik wil nog heel graag naar:
IJsland *zoekt smiley met paard*
Noorwegen
Ierland (waarschijnlijk deze zomer)
Italië (dan meer de natuur dan bijvoorbeeld rome o.i.d. Al is dat ook mooi met zijn oude bouwwerken)
Thailand (wonen oom en tante)
en Australie (wonen nicht en neef)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:57

Ik ben geweest in:

Belgie, Frankrijk, Andorra, Spanje, Monaco, Italie, Zwitserland, Duitsland, Luxemburg, Engeland, Malta, Turkije en de Verenigde Staten.

Ik ga over 1,5 week weer naar de VS ( en er uiteindelijk ook wonen als alles gaat volgens plan :P )

Ik wil ook nog naar Thailand en Australie :D

In Thailand kan ik zo het appartement van mijn oom en tante in, dus dat is ook ideaal! :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 20:28

Amerika, Canada, Zwitserland, Italië, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Ierland.

Eigenlijk zijn er geen landen waar ik per se nog heen wil. Maar ik wil wel ooit alle staten van Amerika gezien hebben. Ik zit nu ergens tegen de 20.

Nadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:47

Ik kan 1 bestemming van m'n wenslijstje hier afstrepen.. :D
Aankomende herfst ga ik 9 dagen naar Curaçao!

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 10:06

Aangezien reizen de 'hobby' van mijn ouders is heb ik wel al heel wat reizen achter de rug! :D
Ik zal alleen opschrijven wat ik me goed kan herinneren en niet naarwaar ik als 5jarige naartoe ben gegaan :)

Geweest in: Amerika 3 keer, Australië 2 keer, Cuba, Indonesië , Maleisië , Thailand , Zuid-Afrika , Namibië , Canarische eilanden , Luxemburg , Frankrijk

Wil naar : Australië ( daar wil ik gewoon gaan wonen :Y) ) , Brazilië , Rome , Griekenland

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 10:18

Frankrijk, Denemarken, Belgie, Duitsland, Oostenrijk, Griekenland, Spanje, Portugal, Italie, Turkije, Marokko, Egypte, Thailand, Maleisie, Singapore, Australie, volgens mij was dat het...
Wat ik nog heel graag wil: op safari ergens in Afrika, Nieuw-Zeeland en ik wil ooit nog ergens met dolfijnen zwemmen misschien moet ik daarvoor maar naar Cuba ofzo :P Wil ook nog graag meer van Azie zien.

http://www.world66.com/myworld66 Op deze site kan je aanklikken waar je bent geweest en dat maken ze dan rood op de wereldkaart, wel leuk overzichtje :)

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:34

Zweden, Duitsland, Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Tsjechie, Griekenland, Oostenrijk, Zwitserland, Denemarken, Engeland, Croatië, Kenia, Maleisie, Botswana, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zambia en Mexico.

Verlanglijstje:
Nieuw Zeeland en Australie en meer zien van Zuid-Amerika.

Dit jaar:
Maleisie, Singapore en Borneo

Medea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 14:10

Geweest in: Belgie, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Denemarken, Zweden, Groot-Brittanie, Noorwegen, Tsjechie, Polen, Slowakije, Egypte, Australie, Zuid-Afrika, Swaziland en Namibie.

Wil heel graag naar: de rest van de wereld :+
Maar bovenaan mijn verlanglijstje staan Kenia, Tanzania, Antartica, Maleisie, Thailand

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 14:13

Ik ben naar Belgie, duitsland, frankrijk, londen, spanje, portugal, italie, oostenrijk, zwitserland, turkije, tunesie, tenerife, tsjechie, new york, australie, china, thailand en nieuw zeeland geweest.

Ik ga as zondag naar maleisie, thailand, laos, cambodja, vietnam, indonesie en singapore.

Ik wil nog naar: zuid amerika om een rondreis te doen. Afrika een aantal veilige landen bezoeken en canada. Als van jongs af aan trekt het me de wereld te zien. Ik ben dan ook super blij dat ik nu oud genoeg ben om mijn koffers te pakken en het ook daadwerkelijk te gaan doen :)

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 14:15

_Michelle_ schreef:
Frankrijk, Denemarken, Belgie, Duitsland, Oostenrijk, Griekenland, Spanje, Portugal, Italie, Turkije, Marokko, Egypte, Thailand, Maleisie, Singapore, Australie, volgens mij was dat het...
Wat ik nog heel graag wil: op safari ergens in Afrika, Nieuw-Zeeland en ik wil ooit nog ergens met dolfijnen zwemmen misschien moet ik daarvoor maar naar Cuba ofzo :P Wil ook nog graag meer van Azie zien.

http://www.world66.com/myworld66 Op deze site kan je aanklikken waar je bent geweest en dat maken ze dan rood op de wereldkaart, wel leuk overzichtje :)

Dolfijnen zwemmen kan ook in nieuw zeeland en azie! In azie heb je ook zwembaden om met ze te zwemmen, dan weet je iig zeker dat je een hoop aandacht krijgt :)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 17:38

Luxemburg, Canarische Eilanden, Griekenland en Turkije.
Niet zoveel dus. :D

Maar ik heb al wel op de planning staan: Tsjechië, Zuid-Afrika, Namibië en Curaçao. :)
En ik zou nog heel graag een keer naar Italië, Paaseiland en de VS willen.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 17:41

Geweest in belgië, duitsland, frankrijk,, luxemburg, spanje, marokko, polen.

En ik zou graag nog naar Maleisië, rusland, china en de usa gaan, maar dat zal wel bij dromen blijven :+

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:30

Been to:
België, Duitsland, Frankrijk, Monaco, Italië, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië, Hongarije, Engeland, Wales (half jaar gestudeerd), Nieuw-Zeeland (9 maanden gewerkt), Australië, Singapore en de Verenigde Staten.

Want to go to:
Schotland, Ierland, terug naar New Zealand :+: , Australië (ik was er maar heel kort), Mongolië (en dan het liefst via de Transsiberië Express en het laatste stuk te paard afleggen), IJsland, Noorwegen, Argentinië en Jordanië. En eigenlijk ook de rest van de wereld! haha! :D

Op de planning:

2010: Frankrijk, Schotland en Wales.
2011: Roadtrip USA en Wales.

Wat een lijsten hebben sommige overigens!!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 20:41

Wow wat zijn jullie al ver geweest ... Kom ik aan met;

Engeland, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Belgie, Turkije en New York..
Dit jaar komen Italie en San Marino erbij en misschien nog wel Zweden.

En ik wil nog naar;
Denemarken, Finland, Noorwegen, IJsland, Australie, Amerika (andere delen)