dampfkesll oh heerlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lonneke_ schreef:ik heb altijd indoor gewoon een skibroek aan, jas/warme trui erboven, handschoenen aan en ik zou zeker zorgen dat je dikke, lange sokken aanhebt. Dat is wel zo prettig icm snowboardschoenen. Veel plezier morgen!
Rintah schreef:Ik ben ook een koukleum maar in Oostenrijk vond ik het zelfs te warm toen ik er wat onder had en wij hadden toen echt heel koud weer. Indoor is het sowieso altijd al wat warmer.lonneke_ schreef:ik heb altijd indoor gewoon een skibroek aan, jas/warme trui erboven, handschoenen aan en ik zou zeker zorgen dat je dikke, lange sokken aanhebt. Dat is wel zo prettig icm snowboardschoenen. Veel plezier morgen!
alleen skibroek is dus niet te koud?? ben namelijk al een koukleum en heb hem(skibroek) nu even aan maar t is niet zo dat ik nou enorm warme beentjes krijg ofzo..
de enige dikke warme sokken die ik heb zijn van die fluffy dingen, verwacht eigenlijk een beetje dat die gaan schuiven en schuren?
en wat noemen jullie lange sokken?? kniekousen? of van die dingen die tot halverwege je kuit komen ook al?
DieL_Zor schreef:Rintah schreef:Ik ben ook een koukleum maar in Oostenrijk vond ik het zelfs te warm toen ik er wat onder had en wij hadden toen echt heel koud weer. Indoor is het sowieso altijd al wat warmer.
alleen skibroek is dus niet te koud?? ben namelijk al een koukleum en heb hem(skibroek) nu even aan maar t is niet zo dat ik nou enorm warme beentjes krijg ofzo..
de enige dikke warme sokken die ik heb zijn van die fluffy dingen, verwacht eigenlijk een beetje dat die gaan schuiven en schuren?
en wat noemen jullie lange sokken?? kniekousen? of van die dingen die tot halverwege je kuit komen ook al?
Heb je van die hoge paardensokken? Van Stapphorse ofzo zoals hiervoor al werd genoemd? Die zijn lekker warm en hoog
Rintah schreef:lonneke_ schreef:ik heb altijd indoor gewoon een skibroek aan, jas/warme trui erboven, handschoenen aan en ik zou zeker zorgen dat je dikke, lange sokken aanhebt. Dat is wel zo prettig icm snowboardschoenen. Veel plezier morgen!
desy_kuiken schreef:In frankrijk of oostenrijk zou ik inderdaad niets onder de skibroek doen ik dacht ook dat dat nodig was maar ik hem hem toen snel uitgetrokkenDan zweet je al als je bij de lift bent
afwasborstel schreef:Wij gaan dit jaar naar Hochsolden, ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd
Ik vind die skisokken niks... doe altijd mijn rijbroek met hoge sokken onder mijn broek aan