We Love last minutes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mag

Re: We Love last minutes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:40

ooow als iemand iets leuks voor ons tegenkomt....
Wij kunnen van 4 juli t/m 14 juli, en dan rond de 8 dagen.
Liefst niet naar Turkije, Tunesie of Egypte (is me te warm).
Verre landen willen we All-inclusive. Europese landen liever logies en ontbijt. Budget is <700 euro.

Heb t idee dat we nog even moeten wachten met boeken (maar als iemand iet heel interresant tegen komt....)

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:42

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 12:50

mijn vriend en ik willen dit jaar ook op vakantie samen..
Mijn vriend houdt niet zo van plannen, en ik wil al jaren heel graag een keer avontuurlijk mn koffers pakken, naar schiphol gaan, en maar kijken waar je uitkomt.. nou las ik laatst alleen dat het begrip 'last second' niet meer bestaat, dat je dan evengoed nog 600 euro kan neerleggen voor 8 dagen turkije.

we willen vertrekken op 1 augustus (ik ben zelf nog met mn ouders mee naar griekenland en kom pas in de nacht van 30 op 31 juli terug) tot en met 12 augustus ongeveer.
enige eisen van mijn kant (en hij is t er wel mee eens geloof ik :P) zijn dat t er warm moet zijn (+ 25 graden) en ik hoef niet midden in een grote stad te zitten. dus aan t strand. budget hebben we t eigenlijk nog niet over gehad ^^ hebben alleen die periode afgesproken :P

maar mocht iemand nog wat tegenkomen...altijd welkom:P

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 15:53

casperrr schreef:
http://www.ryanair.com vind ik ook een een super site :)

Bieden zij ook pakketreizen aan? Kan ze niet vinden nl!

Edit, heb het al. :o Dacht dat dat losse hotels waren. :o

Nog een edit, die is echt vreselijk duur!! Er is 1 hotel wat ik een beetje in de gaten houd, deze is overal nu voor de periode dat we willen gaan rond de 800 euro voor 7 dagen, bij Ryanair 1800 euro voor 9 dagen!! :oo

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 16:08

Bij Ryanair moet je het treffen :) wij zijn begin dit jaar goedkoop met hen naar italië geweest :j

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 16:13

http://www.vakantiediscounter.nl heb ik nog wel eens leuke dingen geboekt, voor mijn neefje en mijn moeder bijvoorbeeld 8 dagen allinclusive 5* naar Egypte voor 200 euro pp, nadeel was wel dat ze de dag erna weg moesten.
http://www.skybingo.nl/ is ook wel leuk maar niet zo goedkoop meer als 2 jaar terug, de bingo vakantie weet je dus alleen waar je heen gaat, hotel etc hoor je als je aankomt. Ik heb het een keertje gedaan naar egypte en vond het geweldig.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 16:18

ryanair moet je het idd treffen :j collega van mijn moeder ging voor een paar tientjes naar Milaan toe!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 16:50

bij ryanair zijn denk ik vooral de losse vliegtickets erg aantrekkelijk.. soms heb je al een enkele reis voor 20 euro naar steden als milaan/londen enz. maar dan moet je t zoals hierboven gezegd wel net treffen.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 20:39

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:20

Ook ik meld me.

Wil het liefste 1 augustus vertrekken naar de Dominicaanse republiek, of aruba, curacao, die kant op..
Beetje hetzelfde verhaal als Nathalie..

Ik houd dit topic iig even in de gaten.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:23

Wij hebben (ivm de centjes :D) toch besloten om naar Turkije te gaan dit jaar. Misschien volgend jaar wat verder weg.
Rond 1 augustus dus. Ik houd alles nu al in de gaten, maar tot nu toe valt het tegen, maar we hebben nog ff. :D

Ik weet wel dat last minute boeken niets voor mij is. Ja als ik niet een vaste periode zou hebben dan lijkt het me ideaal, maar nu word ik er gek van. :D :o Ik blijf maar zoeken en kijken, om vervolgens tot de conclusie te komen dat het echt nog te vroeg is. :+

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:29

pff iemand als iets gevonden? We willen zaterdag gaan, maar vind de prijs nog steeds niet heel laag....

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 13:14

mijn vriend kwam er ineens mee aan dat hij ook graag wel een lastminute wil, ben nu even aan het koekeloeren maar kan helaas niet veel vinden.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 13:55

Ik vind de prijzen ook tegenvallen idd.. Volgens mij wordt er verwacht dat veel mensen dit jaar last minute gaan boeken....

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 13:58

als je zaterdag of zondag weg wil kan je wel heel goed gaan bieden nu op www.vakantieveilingen.nl is wel alles met alleen logies maar kan je wel lekker goedkoop weg!

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 14:08

Da's zeker een geinige site leandrotje! Ook leuk voor onverwachtse weekendjes weg. Zag wel dat je goed de beschrijving moet lezen, heel soms is het bijv. excl. vliegreis.

Zag dat er ook een dagcursus E achter B wordt geveild. :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 14:16

Leuke site leandrootje :) ga hem goed in de gaten houden :D soms zit zelfs de vliegreis erbij (maar meestal niet)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 14:22

ik ga over een tijdje die site ook maar eens in de gaten houden :)
wil ook 1 augustus weg..

heb nu al een paar (2 ofzo) vakanties gezien die binnen de criteria vallen.. voor de rest is alles veel te duur of al volgeboekt..
zit dus wel te twijfelen.. nu boeken.. of nog wachten..

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 17:04

Hier nog één die vreselijk twijfelt.
Vriendlief heeft een hotel waar hij héél graag naartoe wil. Dat maakt het last minute boeken wat moeilijker.
Nu is hij wel beschikbaar, maar wel wat duur.... Zit dus ook heel erg te twijfelen, nu boeken of nog wachten. Als ie straks vol zit, dan is dat wel heel erg jammer..

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 17:35

hmm..als hij echt zo graag naar dat ene hotel toe wil dan zou ik nu boeken..de kans dat er straks toevallig net bij dat ene hotel nog een aanbieding komt is niet zo groot denk ik

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 17:51

Ja, maar dat zou wel betekenen dat we met een heel stuk minder centjes op vakantie gaan, en dat was al niet zoveel.... Vandaar.
Moeilijk dus. Ik denk dat ik nog wel eventjes afwacht, maar volgende week ofzo ga ik wel boeken denk ik...

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:10

hmm.. ja dan moet je vriend t wel accepteren als je dan in een ander hotel zit :)
maarja, ik snap t hoor..
mijn vriend en ik willen heel graag last second boeken..
die reizen die ik nu heb gezien zijn eigenlijk wel gewoon wat we zoeken maarja.. ik zeg al zolang dat ik zo graag een keer last second wil boeken dus als ik nu boek dan doe ik t nog niet...
(alleen tja.. die berichten dat last second of bijna niet meer te krijgen is of gewoon alsnog heel duur is klinken ook niet echt veelbelovend)

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:04

Zwitsal schreef:
(alleen tja.. die berichten dat last second of bijna niet meer te krijgen is of gewoon alsnog heel duur is klinken ook niet echt veelbelovend)

Dit vind ik ook zo jammer!
Wil dit al zo graag een keer, gewoon naar schiphol en kijken waar je uitkomt.

Heb al aan mijn vriend voorgesteld binnenkort op een zondag naar schiphol te rijden en te kijken hoe het werkt!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 11:48

hm mochten jullie naar schiphol gaan om na te vragen hoe t werkt.. laat dan even weten hoe t is gegaan (A) wij willen dan namelijk ook vanaf schiphol vliegen :P

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 17:24

heb eindelijk geboekt! Vertrek zaterdag naar Sicilie!