hmmm... dat ligt nog wel een stukje van elkaar af:P
Unfaithful
Geplaatst: 11-05-09 20:53
Ik ga 18 juli samen met Pasjee hier op Bokt naar El Gouna! We gaan naar Club Med en gaan daar ook duiken enzo. Heb er superveel zin in! De stranden en de zee zien er prachtig uit allemaal daar, heerlijk
Vorige wee heb ik ook een vakantie geboekt naar Egypte .. We gaan naar Hurghada en dan het Titanic Resort. We vertrekken 25 augustus. Hoorde van een collega dat we dan net tijdens de ramadan daar zijn,, Heeft iemand daar ervaringen mee?
Fireheart
Geplaatst: 16-05-09 12:01
Wij waren in Marsa-Alam (ofzow) geweest, erg leuK! Ook veel leuke hotels
In 2007 naar Sharm El Sheikh geweest (Helnan Marina Sharm), vorig jaar naar Hurghada (Pyramisa Blue Lagoon) en 28 juli vertekken we naar El Gouna (Sultan Bey)! =D Ik heb er super veel zin in. Egypte is een heerlijk land, luxe, zon, zee, strand, duiken, snorkelen,... en de prijzen zijn zeer gunstig! Sharm vond ik het leukst, we zaten bij Naa'ma, echt een aanrader daar!
Narya
Geplaatst: 29-05-09 22:47
Ik heb zojuist ook mijn eerste vakantie naar Egypte geboekt. Ben benieuwd, ik wil al jaren en jaren naar Egypte, dus het is echt een droom die uit gaat komen. Hoop ik
Heej! Egypte is echt een super gaaf land ! Echt de moeite waard! Je moet ook zeker is naar de piramides enzo gaan, in 1 woord PRACHTIG is dat! Verder heb ik ook 2 dagen gesnorkeld, heb toen wilde dolfijnen, zeeschildpadden en allerlei andere mooie dingen gezien, ook echt de moeite waard!
Narya
Geplaatst: 29-05-09 23:21
Ntlie_ schreef:
Gaaf, waar ga je heen in Egypte?
Eerst Caïro, daarna Nijlcruise, dan Giza en ten slotte 7 dagen zon, zee en strand in Hughada. Verklaar me maar voor gek hoor, dat ik in de zomer een rondreis ga doen
Narya
Geplaatst: 29-05-09 23:22
Weet je, die 40 graden vind ik niet zo erg. Dat heb ik in Turkije ook gedaan. Ik hoop alleen zo dat het gezelschap niet weer 60-plus is, zoals in Praag
Waikiki
Geplaatst: 30-05-09 00:06
40 graden? denk ietsjes meer in de zomer Egypte is net wat anders als turkije...
Ik ben in beide geweest, en vond het in egypte wel wat warmer. Ik ben in het voor en najaar geweest, en beide keren zaten we al tegen de 40 graden aan. En zeker in de zomer als je in Caïro zit. Afgelopen keer in oktober was ik 1 dag oververhit en heb ik een hele dag in het water gezeten en gedronken, maar het hielp niks. Vraag maar aan Ntlie_ die werd geloof ik knettergek van me...