Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Replay schreef:Iemand wel op manege SHC gereden daar?
Hahaatje schreef:Replay schreef:Iemand wel op manege SHC gereden daar?
Ik ben er geweest omdat ik graag een buitenrit wilde maken. Ik schrok mij echt rot toen ik de paarden daar zag! Die zijn niet een beetje aan de dunne kant maar gewoon graatmager! Ook had ik het idee dat het overgrote deel van de paarden al heel lang aan hun langverdiende pensioen toe waren. Sommige stonden echt volkomen lethargisch in een hoekje van hun stal. Sorry dat ik het zo zeg, maar wat ik daar gezien hebEr stonden wel wat paardjes die wat beter in hun vlees zaten, maar volgens mij waren dat pensionpaarden.
Ik was blij dat vanwege de regen die was gevallen het kabouterbos onder water stond en dat daarom de buitenritten niet door konden gaan. Hoefde ik tenminste zelf geen excuus te zoeken...
Replay schreef:De paarden zijn er nu ook weer super hoor, een enkeling die bijna niet dik te krijgen is maar dat heb je overal wel.
Manege is sinds vorige zomer overgenomen door een Amsterdams gezin, die een hele nieuwe wind door de manege hebben laten waaien, waardoor alles wel veranderd is. Ze hebben nu als enige stal/manege een overdekte bak, super te rijden zelfs overdag dus heerlijk.
Tulandro schreef:Ik zou nooit naar Breezes gaan.. Veel te veel amerikanen en het is zo zonde om op curacao all in te kiezen, je hebt zoveel leuke en lekkere restaurantjes.
Replay schreef:Idd de manege heeft nu een overkapping over de grote bak! Echt super, zo kun je overdag tenminste ook wat doen omdat je schaduw hebt én... als het weer eens een keer plenst hoeft niet alles te worden stilgelegd!
Werk er nu een paar dagen in de week, alleen lesgeven hoor. Je hebt er goede/leuke paarden bij maar uiteraard ook paarden die er iets minder vol uit zien, dat heb je overal wel, maar hier zijn dat vaak de paardjes uit Venezuela die gewoon niet dik te krijgen zijn helaas.
Noah2006 schreef:Appartementen op curacao: ff googlen op Anneke Maduro, tampanjaweg 9, salina curacao. Ik ben haar mail adres kwijt. Zij heeft heel veel appartementen.
Ja alleen over straat, het is maar net waar je loopt. Ik had nergens last van eigenlijk.