Jaha ik ga ook naar Kroatië. Vorig jaar met paar vriendinnen in Medulin geweest, helemaal naar mijn zin gehad. Dit jaar ga ik interrailen door zuid-oost europa met een vriendinnetje. Waarbij we in Kroatië naar; Dubrovnik, Hvar/Korcula, Split en Zagreb gaan. En dan zal ik dit jaar eindelijk de plitice meren gaan bezoeken .
Wij hadden vorig jaar alles apart en zelf geregeld; vliegreis / hostel / appartement. We vlogen op Pula, waar we 2 nachten overnacht hebben in YH Pula. Leuk Hostel overigens. Vervolgens met de taxi naar ons appartement in Medulin (via rosavakanties.nl). Daar werden we hartelijk ontvangen door de Nederlandssprekende gastvrouw. ons appartement lag wel een eindje uit het centrum, maar dat wilde we juist; hadden zowat een privé strandje en lekker rust. "s avonds gingen we in het centrum eten en op stap. Overigens heb ik daar weinig echt lekker gegeten, behalve bij de Giovanni's hebben we echt héérlijk gegeten! en dat allemaal voor weinig geld. We zijn sa vonds als we op stap gingen telkens naar de Summerclub geweest. Wel een leuke tent, maar wij waren er redelijk laat in het seizoen dus het was er niet superdruk. Maar evengoed erg gezellig! Daarnaast zijn we dagje naar eiland Levan geweest..op zich leuk voor eventjes; maar er is een smal zandstrandje pal in de zon en uit de wind. Veel te heet voor mij! Maar je kon er wel heel mooi snorkelen; helder water etc. Ik heb er echt een heerlijk weekje gehad, en in ieder geval een stuk minder massaal als de costa brava! haha! Ga jij wel met een organisatie?
ps. Lees in je onderschrift dat je naar de nhtv gaat? Welke opleiding? Ik ben waarschijnlijk de dinsdag of de woensdag te vinden op het intro-terrein =).
Giovanni's ligt wel stukje uit het centrum (lag het dichtste bij ons appartement)..maar het valt qua afstand nog wel mee hoor. Het is in ieder geval de moeite waard, erg leuk personeel en elke avond is het daar ook behoorlijk vol met wachtrijen zelfs!
@ d_ruiter: Leuk dat je FBTR gaat doen! Ik ben met het dispuut te vinden bij de spelbegeleiding..en natuurlijk savonds feesten. ik PB je zometeen even anders wordt het een beetje te off-topic .
Ik ga ooook! 15 dagen naar Medulin! Ben ook nog nooit in Kroatie geweest, dus ben benieuwd! Wij gaan met Husk, en staan op camping Medulin, dus het word eigenlijk meer een feest vakantie, maar zijn toch ook wel van plan om wat dingen te gaan bekijken! Benieuwd of daar iets van komt..
Ik ga niet alleen in 2009 naar Kroatië, maar bijna alle jaren ervoor ook. We gaan nu voor ongeveer de 7e keer naar Kroatië, naar Vrsar camping Porto Sole, dat is vlak onder Porec. We nemen vrijwel altijd onze boot mee, dus lekker de hele dag varen of op een eilandje zonnen, héérlijk..
Nog ruim twee weken en dan is het ein-de-lijk weer zover, 3 weken Kroatië