We gaan naar Side hotel Voyage Sorgun!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadisha schreef:Ik ga deze zomer voor de derde keer naar Turkije!
We gaan naar Side hotel Voyage Sorgun!Iemand ervaring met Side of het hotel? Ik heb er ontzettend zin in.
Ben nog nooit in Side geweest maar het ziet er echt heel mooi uit!
Fleur_Laura schreef:Wij gaan dit jaar naar Belek, vliegen met transavia naar Antalya.
Wij zitten in hotel Limak Atlantis, vorig jaar zijn wij naar Limak Lara geweest, dus nu weer naar de limak keten, ben benieuwd
wij vertrekken 28 juli voor 11 dagen.
Danielle005 schreef:A_lette schreef:Ik kom niet alleen voor een lekker zonnetjeBen geen type die stil kan zitten
ik weet niet of je van stappen houdt?
Daar in het centrum kan je leuk stappen.
En dan inderdaad de excursies, hamam, jeepsafari, boottocht, quad rijden en nog veel meer.
Fleur_Laura schreef:Limak lara vonden wij een heel erg leuk hotel!
het was 40 graden, dus veel kon je niet doen, wij zijn een halve dag naar Antlaya geweest, en de rest gewoon weer in het zwembad/aan het strand/aan de bar etc.
Elke dag was er wel leuke animatie
de weg vinden in het hotel had je wel een dag of 2 voor nodig zo groot was het
zwembaden waren heel erg leuk, ook lekker veel, het was wel redelijk druk in het ''hoofdbad'' maar de rest was goed te doen.
Wij hadden de 1e nacht eigenlijk een familiekamer en een 2-persoonskamer, maar door overboeking was de familiekamer nog niet klaar. wij kregen toen de presidentiële suite, erg leuk
familiekamer was erg fijn, je had met de andere familiekamers een privézwembad.
De airco was ook fijn, je kon hem zelf uit/aan zetten, zelf temperatuur bepalen, en de hardheid bepalen.
De tv's deden het goed en de zender van nederland (VTM ofzoiets?) zat er ook op.
Het eten was érg lekker, zowel 's ochtend, als laat ontbijt, als middageten, als het taartbuffet als het avondeten.
er was veel variatie, wel elke dag friet/aardappels, en pizza.
Het strand ben ik niet veel op geweest, dus kan ik vrij weinig over zeggen.
De roomservice is erg aardig, verstaan alleen geen klap engels. fijn is ook dat elke dag je handdoeken verschoont worden, en je kan je badhandoek elke avond (5 uur geloof ik) wisselen bij het zwembad.
Dus de conclusie is: als limak atlantis net zo goed is als limak lara, heb je een topvakantie
pros_zero schreef:ik ga ook! tenminste appartement was niet meer op voorraad, maar word aangevraagd. horen binnekort of het doorgaat.
gaan naar Gumbet, iemand daar geweest of heengaat?
nog leuke dingen daar te doen die je echt niet moet missen?