Blond naar Egypte, ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

play_coy

Re: Blond naar Egypte, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:28

ik woon in egypte, het ligt er een beetje aan hoe jij je gedraagd, het is niet altijd het blonde haar, maar je manier van gedragen en kleding. Het is niet gek als je in een islamitisch land bent, en je in een rokje rond loopt, en een truitje zo kort dat je buik zichtbaar is, je dan aangekeken word, het is apart en abnormaal hier. ik raad je wel een vakantie aan in egypte! maar dan sharm el sheikh, ben met school daar geweest maar je komt alleen maar europeanen tegen joh! voelde me heeel erg thuis na 6 maanden tussen egyptenaren en dan lekker naar sharm, voelde vertrouwd haha

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 18:14

Wat gaaf dat je er woont, misschien ook bekend met het forum www.woneninegypte.nl ?
Waar woon je in Egypte?

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:04

ik woon in alexandria.. het is anders dat wel.. op het moment ff in n dipje, heimwee enzo.. dit is mn 2e jaar, maar ben afgelopen zomer 2.5 maand in nl geweest dus ja dan zoek ik de heimwee ook wel op.. ik heb me aangemeld kende de site nog niet haha..

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 18:49

Die site is echt onwijs goed, leuke mensen, veel nederlanders die in egypte wonen (ook een aantal in Alexandria)

Heeft het wennen lang geduurd? Of was je al bekend met Egypte?