Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nessie schreef:Brussel is inderdaad een goede! Zag Miami ook directe vluchten voor 290€. Maar ik vlieg nu vanaf Amsterdam voor 325 met een korte tussenstop. Scheelt een flinke afstand en parkeerkosten (daar kunnen mijn ouders me brengen, Brussel niet).

Weer was een stuk beter dan dat ik had verwacht, pas de laatste 2 dagen een mini laagje sneeuw. Wat een mooie omgeving zeg!
 Weer was een stuk beter dan dat ik had verwacht, pas de laatste 2 dagen een mini laagje sneeuw. Wat een mooie omgeving zeg!                                                         

purny schreef:CoonArt schreef:Zitten ze hier weer mij om te banketstaaf om naar de VS te gaan op vakantie... alleen die prijzen hè? (en alleen begeleide reizen mag ik doen... Maar ik ga never meer mee met Dolfijn Vakanties. NU-UH!)
En een van je ouders als begeleider? Kan dat niet?

mariekeoo schreef:ook gewoon 150 euro per koffer.https://www.skyscanner.nl/nieuws/regels ... handbagage
 )
)                                                         

ik had het al wel aan zien komen, maar verwacht dt ‘light’ dan de huidige tarieven had en dat ‘basis’ duurder zou zijn. Goede oplossing zo! En goed om het hier te lezen, ik had het enkel van KLM gehoord tot nu toe, vlieg zelf altijd Delta als ik kan kiezen dus handig om te weten
 ik had het al wel aan zien komen, maar verwacht dt ‘light’ dan de huidige tarieven had en dat ‘basis’ duurder zou zijn. Goede oplossing zo! En goed om het hier te lezen, ik had het enkel van KLM gehoord tot nu toe, vlieg zelf altijd Delta als ik kan kiezen dus handig om te weten                                                         

purny schreef:Het zijn nu nog de koffers maar wat zal het volgende zijn? Betalen voor je entertainment of onbeperkt drinken?