Disneyland Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mano88

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:14

Chocotof schreef:
Tower of Terror is mijn favoriet..

Starbucks zit trouwens ook in Disney zelf.
Mainstreet is het eerste waar ik naar binnen ben gerent
om 10 uur s'ochtends. Nagelbijten / Gniffelen

Nice to know Haha! daar gaan wij dus ook even buurten

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:21

jesse_rulez schreef:
Ben sinds een paar dagen terug van Lissabon en vertrek overmorgen naar Disney Haha!

Mag je eten en zo van thuis gewoon in het park meenemen?

Wij zien elkaar daar he Tong uitsteken

Ik heb boodschappen gehaald ga zo de broodjes smeren, de tassen zijn bijna klaar en dan vroeg onder de wol,
want om 4 uur gaat de wekker Haha!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:52

je mag al je etenswaren meenemen. voor je het park inloopt krijg je wel even een tassen controle maar dat stelt niks voor. houd je tas vast open als je er bijna bent dan kun je zo doorlopen.

heel veel plezier jesse_rulez en bonney4ever!!!
gaat vast goed komen:D

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:54

Ze 'wegen' je tas alleen maar Haha!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:11

ja, ze kijken er even in. als je een jas erin hebt zitten of iets wat de rest van het zicht blokkeerd dan moet je die er wel even uithalen.
wij hadden sultana's, chips enzo alles mee (bang om te verhongeren) en natuurlijk heerlijke pistoletjes meege(jat)nomen uit het hotel:P
helemaal klaar voor een top dag

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:15

Waarom controleren ze dan eigenlijk je tassen? Kijken of je niet vuurwapengevaarlijk bent Tong uitsteken

Ik neem ook voldoende eten en dergelijke mee hoor, heb gehoord dat het eten in disney zelf heel duur is.

Veel plezier voor diegene die nu gaan!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:21

Als jij 3 dagen naar disney gaat, en je haalt je eten en drinken daar, dan ben je daarmee waarschijnlijk duurder uit dan je reis en verblijf... Bloos heul duur daar... dat vind ik toch wel echt het jammere eraan.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:30

wij hebben savonds in het park gegeten elke dag. de rest van de week kun je geen fast food meer zien maar goed.
een halloween menu (friet, halve liter cola, hamburger) koste 12 euro. best duur. maar als je alleen een hamburger koopt ben je ook 6 euro kwijt. dus ja dan kun je beter een menutje nemen.
ik had het er wel voor over. je bent immers niet altijd in disney toch

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:32

Klopt.. had behoorlijk wat contant geld meegenomen, maar heb daar alsnog een keer 60 en 50 bijgepint en verder eigelijk niet veel souvenirs gekocht.

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:56

Nou ik heb 20 kadetten mee voor de komende dagen Haha!
Iedereen bedankt en tot over een paar dagen, met verslag en foto's Haha!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:10

Wij hadden het plan om gewoon 's ochtends als we ontbijten in het hotel, een paar broodjes extra te smeren om mee te nemen. Dat kan toch wel? Hoorde van meer mensen dat ze dat deden. Lachen

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:15

Ja hoor heb ik vaak gezat gedaan... naam altijd choco
broodjes of iets anders mee voor de kids voor tussen de middag Bloos
Alleen wij hebben bijna nooit tassencontrole gehad...?
Misschien omdat we de tassen onder de buggy hadden liggen Haha!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 23:02

bonney4evver schreef:
Nou ik heb 20 kadetten mee voor de komende dagen Haha!
Iedereen bedankt en tot over een paar dagen, met verslag en foto's Haha!

Veel plezier hoor. Maar dat gaat vast lukken.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 23:05

veel plezier!!!

maar starbucks in disney??? na er ruim 10x geweest te zijn heb ik hem nog nooit gevonden dus ben wel benieuwd waar die zit. Iki ken alleen z,n winkeltjes waar je zelf je koffie kunt samenstellen die zit in studios

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:38

Joehoe..Knipoog
Handig hoor dat draadloze internet.
Ik heb 2 geweldige dagen gehad en zelfs vriendlief is om, dus boeken we nog een nachtje bij! Ik op internet op zoek, en nu slapen we van zondag op maandag in het Kiryad, voor 55 eu PP incl ontbijt
Heb al 100en foto's, en oh wat is disney toch ge wel dig Lovers

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:49

bonney4evver schreef:
Joehoe..Knipoog
Handig hoor dat draadloze internet.
Ik heb 2 geweldige dagen gehad en zelfs vriendlief is om, dus boeken we nog een nachtje bij! Ik op internet op zoek, en nu slapen we van zondag op maandag in het Kiryad, voor 55 eu PP incl ontbijt
Heb al 100en foto's, en oh wat is disney toch ge wel dig Lovers

Ik heb je gisteren niet gezien Tong uitsteken
Wij waren in het park zelf, dus niet in de studio's. Ik vond Disney leuk, maar niet zo geweldig als ik verwacht had Bloos (Ik ga nu net zo lief naar de Efteling of een ander pretpark als naar Disney) Er waren maar twee attracties die ik echt leuk vond en dat was Space Mountain en die achtbaan met dat treintje. Haha! Ik wil wel ooit nog een keer naar de Studio's voor de Tower of Terror en de Rock'nrollercoaster, maar dan heb ik het park denk ik ook wel gezien. Bloos
Edit: die fastpassen zijn trouwens wel een goede uitvinding!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:16

@bonney4ever
leuk te horen dat je het ook zo naar je zin hebt daar! en een veilige reis terug voor nu.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:21

en ben je alweer thuis bonney4ever?

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:27

ik wil eigenlijk in begin december of begin volgend jaar weer naar disney... heb alleen even geen disneygeld nu en niemand die mee wil Tong uitsteken en met zn tweetjes is het wel zo gezellig toch Haha!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:38

tis dat ik in december geen vrij kan krijgen maar anders ga ik zo mee hoor naar disney! haha Haha!

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:03

Ik ben afgelopen zomer naar Disney geweest. We zaten eigenlijk in een bungalow in een vakantiepark buiten Parijs, maar omdat er iets mis was met enkele bungalows waren we toen omgeboekt naar een 4-sterren hotel vlak bij Disney. Of we bezwaar hadden? Wel nee! Bij het hotel kun je de kaarten voor Disney kopen, zodat je niet in de rij hoefde te staan. Bovendien ging er elk (half)uur een bus heen en terug van het hotel naar Disney en daar kon je eventueel op het treinstation de trein pakken naar Parijs. Ben toen met mijn ouders en beste vriendin 1 dag samen naar Disney geweest, en twee dagen later nog 1 dag samen met mijn beste vrienden. Beide parken en ik vond het geweldig. Fastpass is inderdaad een goede uitvinding. Zoals iedereen al zei is de Rock 'n Rollercoaster met Aerosmith (Studios) echt geweldig! Dat is de achtbaan waarin ik mijn angst voor achtbanen heb overwonnen Tong uitsteken Ben er meerdere malen in geweest, want het is gewoon een hele fijne en gave achtbaan. Een andere attractie in Studios die echt heel leuk is, is de Crush's Coaster van Finding Nemo. Er staat wel een hele lange wachtrij, wij zijn toen gegaan toen het park net open was en toen hebben we ook een uur staan wachten, maar het is wel de moeite waard. Het was een leuke achtbaan, met 'heftige' en 'rustige' momenten afgewisseld. Als je van actiefilms houdt, moet je ook zeker gaan kijken bij Moteurs... Action! Stunt Show Spectacular, want dat is ook zeker héél erg gaaf. De Animagique en CineMagique waren ook erg leuk en bijzonder. En dan in het gewone park, zijn we vooral in de achtbanen geweest. Big Thunder Mountain, Indiana Jones, erg leuk! Ook Pirates of the Caribbean (in een bootje) en Star Tours (vliegsimulatie) waren erg leuk. Verder moet je ook zeker kijken bij It's A Small World, erg mooi.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:04

sax89 schreef:
tis dat ik in december geen vrij kan krijgen maar anders ga ik zo mee hoor naar disney! haha Haha!

haha dat is jammer dan Nagelbijten / Gniffelen ik ben heel december vry Haha! en ga dan ook nog eens van 17 tm 28 naar mexico!!

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:06

Wat ook een megacoole atractie is btw is in studios die tour Ja helemaal geweldig... alleen krijg ik het iedere keer weer voor elkaar om net aan de verkeerde kant te gaan zitten en zeiknat te worden *met je witte kleren... Bloos *

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:10

Chantal___ schreef:
sax89 schreef:

haha dat is jammer dan Nagelbijten / Gniffelen ik ben heel december vry Haha! en ga dan ook nog eens van 17 tm 28 naar mexico!!

MEXICO!! wauw Hyper! jaloers!! haha

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:16

sax89 schreef:
Chantal___ schreef:

MEXICO!! wauw Hyper! jaloers!! haha

Haha, iedereen Haha! ik zelf ben er heeeeeeeeeeeel erg blij mee.. het is daar dan lekker 25 graadjes..... ik zal een mooie foto sturen.. ghehe