Chocotof schreef:Tower of Terror is mijn favoriet..
Starbucks zit trouwens ook in Disney zelf.
Mainstreet is het eerste waar ik naar binnen ben gerent
om 10 uur s'ochtends.
Nice to know
daar gaan wij dus ook even buurten Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chocotof schreef:Tower of Terror is mijn favoriet..
Starbucks zit trouwens ook in Disney zelf.
Mainstreet is het eerste waar ik naar binnen ben gerent
om 10 uur s'ochtends.
daar gaan wij dus ook even buurten 
jesse_rulez schreef:Ben sinds een paar dagen terug van Lissabon en vertrek overmorgen naar Disney![]()
Mag je eten en zo van thuis gewoon in het park meenemen?

heul duur daar... dat vind ik toch wel echt het jammere eraan. 

bonney4evver schreef:Nou ik heb 20 kadetten mee voor de komende dagen
Iedereen bedankt en tot over een paar dagen, met verslag en foto's

bonney4evver schreef:Joehoe..
Handig hoor dat draadloze internet.
Ik heb 2 geweldige dagen gehad en zelfs vriendlief is om, dus boeken we nog een nachtje bij! Ik op internet op zoek, en nu slapen we van zondag op maandag in het Kiryad, voor 55 eu PP incl ontbijt
Heb al 100en foto's, en oh wat is disney toch ge wel dig
(Ik ga nu net zo lief naar de Efteling of een ander pretpark als naar Disney) Er waren maar twee attracties die ik echt leuk vond en dat was Space Mountain en die achtbaan met dat treintje.
Ik wil wel ooit nog een keer naar de Studio's voor de Tower of Terror en de Rock'nrollercoaster, maar dan heb ik het park denk ik ook wel gezien. 

en met zn tweetjes is het wel zo gezellig toch

Ben er meerdere malen in geweest, want het is gewoon een hele fijne en gave achtbaan. Een andere attractie in Studios die echt heel leuk is, is de Crush's Coaster van Finding Nemo. Er staat wel een hele lange wachtrij, wij zijn toen gegaan toen het park net open was en toen hebben we ook een uur staan wachten, maar het is wel de moeite waard. Het was een leuke achtbaan, met 'heftige' en 'rustige' momenten afgewisseld. Als je van actiefilms houdt, moet je ook zeker gaan kijken bij Moteurs... Action! Stunt Show Spectacular, want dat is ook zeker héél erg gaaf. De Animagique en CineMagique waren ook erg leuk en bijzonder. En dan in het gewone park, zijn we vooral in de achtbanen geweest. Big Thunder Mountain, Indiana Jones, erg leuk! Ook Pirates of the Caribbean (in een bootje) en Star Tours (vliegsimulatie) waren erg leuk. Verder moet je ook zeker kijken bij It's A Small World, erg mooi. sax89 schreef:tis dat ik in december geen vrij kan krijgen maar anders ga ik zo mee hoor naar disney! haha
ik ben heel december vry
en ga dan ook nog eens van 17 tm 28 naar mexico!!
helemaal geweldig... alleen krijg ik het iedere keer weer voor elkaar om net aan de verkeerde kant te gaan zitten en zeiknat te worden *met je witte kleren...
* 
Chantal___ schreef:sax89 schreef:tis dat ik in december geen vrij kan krijgen maar anders ga ik zo mee hoor naar disney! haha
haha dat is jammer danik ben heel december vry
jaloers!! haha sax89 schreef:Chantal___ schreef:
haha dat is jammer danik ben heel december vry
MEXICO!! wauwjaloers!! haha
ik zelf ben er heeeeeeeeeeeel erg blij mee.. het is daar dan lekker 25 graadjes..... ik zal een mooie foto sturen.. ghehe