Ik heb toen niet meegekregen hoe jullie aan haar gekomen zijn. En heb net dat filmpje gekeken. Pfff, wat zag ze eruit zeg

Ze heeft in ieder geval het beste huisje uitgezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marilu schreef:Dat is een heel intense nacht geweest, lees ik ...
Veel sterkte en wijsheid in deze. Zelf heb ik - gelukkig - nog geen ervaring met dieren met deze aandoening, heb dus ook geen raad.
Ik vroeg me wel af hoe het dan zou kunnen komen dat ze dan zo'n geweldige honger heeft, of tenminste toch zo'n grote zin in eten. Heeft dat dan ook een hormonale context of zo ? Of is dat misschien omwille van de uitputting door het grote energieverbruik tijdens of vlak na zo'n aanval ?
TinkerTreas schreef:Dat klinkt inderdaad wel heel erg pittig.
Ik heb toen niet meegekregen hoe jullie aan haar gekomen zijn. En heb net dat filmpje gekeken. Pfff, wat zag ze eruit zeg![]()
Ze heeft in ieder geval het beste huisje uitgezocht
manja39 schreef:Arme Yoda. En Monique en Erwin natuurlijk ook om dit te moeten aanzien. De zorgen als er iets met je dier is zijn voelbaar hier in het brabantse land.
En ik ben het eens met tinkertreas.. gelukkig lag ze bij jullie deurtje. Ze heeft een geweldig leventje bij jullie en er wordt top voor haar gezorgd.
Hoop dat het voor nu weer rustig is..
Tinka schreef:Heb je geen diazepam in huis? Misschien dat dat iets helpt tegen de onrust.
tamary schreef:Als ze zo de weg kwijt/dement is en terug valt op puppytijd kennis, dan zou ze concept binnen niet (her)kennen nu? Aangezien ze kennelijk een werkende jachthond was en dus buiten + kennel gewend is? Binnenhond zijn is een recent iets voor haar, uitgaande van de standaard manier die jij schetst van hoe zulke honden daar gehouden worden.
Zou iets als kennel/bench haar helpen qua herkennen plekje waar je slaapt/rust?
Fleuribelle schreef:Wat naar Monique dat Yoda zoveel aanvallen heeft in een hele korte tijd.
Wij zijn een aantal jaren geleden ook onze Fleur verloren aan epilepsie. Wat bij haar hielp als zij een aantal maal kort achter elkaar een aanval had was diazepam als zetpil. Daar nam haar onrust van af.
Ik hoop dat Yoda snel uit haar spiraal van aanvallen en onrust komt. Het is inderdaad vreselijk naar om mee te maken. Hopelijk heb jij je niet bezeerd. Sterkte voor jullie.
-Namiro- schreef:Och jee Mo! Wat een ellende met Yoda.. en vooral voor jullie!![]()
7 aanvallen is gigantisch natuurlijk en een enorme aanslag op het lijf.
Ik heb (gelukkig) geen ervaring met epilepsie, maar ik leef met jullie mee.
Hopelijk herstelt ze snel.. en zie je snel weer de echte Yoda.
assebassie schreef:Ach arm beestje, zo onrustig.
O luminal had je al, is de merknaam van fenobarbital, niet gezien dat je dat al had.
Er zijn tegenwoordig veel medicijnen voor epilepsie hopelijk krijg je iets wat helpt morgen. Heel veel sterkte!