Bellatrix schreef:Ik twijfelde of de berijder echt was...maar wel dus!Nou daar was ik ook verbaasd van! Ik denk dat ze zich gruwelijk vast moet houden!Ik heb net even een filmpje opgezocht van de duiven in Seoul, dat is echt lomp gegaan. Ze vliegen letterlijk in brand.
Denk compleet gedesoriënteerd en vast en zeker ook s'avonds en vuur dat licht geeft.video niet gezien trouwens.
Bellatrix schreef:Ja maar ze zijn er zelf ingevlogen? Hebben die vogels echt geen hersens dan?Ze zitten daar netjes op het randje en op de ontstekers. Het vuur ging echt in een seconde aan. Oeps.
Winged schreef:Denk compleet gedesoriënteerd en vast en zeker ook s'avonds en vuur dat licht geeft.video niet gezien trouwens. Ze zitten en hupsen daar zoals duiven altijd doen. Gewoon een lekker plekje, maar wel het verkeerde.
En nog echte paardjes Er wordt wel veel over gesproken of paardrijden nog wel gedaan moet worden op de os. Maar dit is wel een prachtig beeld zo onder de eifeltoren
Thioro schreef:I stand correctement, nu vind ik het wel leuk .Iedereen op Bokt is om te kopen met paardjes
soloro schreef:Paard lijkt helemaal niet onder de indruk haha Zal het een politiepaard zijn?Misschien wel die van haar zelf. Wel heel gaaf zo met die vlaggen!!Super tof, ze worden gedragen door vrijwilligers.
Ashleytjuhh schreef:Zou dit Pénélope Leprevost zijn?Op dat paard? Dat was een vrouw van de politie zeiden ze.
PSvanLot schreef:Wat een beveiliging zal hier op zitten….Nou inderdaad. Zeker ook na de afgelopen dagen