boeflover schreef:Gaaf, dat staat ook nog hoog op onze lijst. Wat voor reis ga je doen?
https://weadventures.com/nl/namibie/ Deze ga ik doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
boeflover schreef:Gaaf, dat staat ook nog hoog op onze lijst. Wat voor reis ga je doen?
moonsparkle schreef:Earth schreef:Wij zijn fan van Corfu. Zo'n mooi groen eiland, met prachtige baaien en azuurblauw water.
Ah als je antwoord op mij was, het gaat dus om een roadtripheb mn post iets aangepast zodat dit sneller te lezen is
moonsparkle schreef:Ik ben wel benieuwd wat jullie de mooiste bestemmingen vonden in Europa, welke met de auto te doen zijn. Specifieke tips zijn welkom. Zo vond ik Noord/West Spanje verrassend mooi voor een roadtrip, van de Picos de Europa ben je toch ook zo aan de kust. In september was het er ook al erg rustig, konden overal makkelijk op de campings terecht en een plek uitzoeken. Het gaat dus om een mogelijke aankomende roadtrip ergens in het voor of najaar.
Electra63 schreef:@Moonsparkle,
Vliegen op Thessaloniki of Athene, auto huren en dan een roadtrip over het vaste land.
Strand en cultuur combineren.
Fitzroy schreef:purny schreef:Ik heb vandaag Las Vegas geboekt voor 26 november.
Wat leuk, purny! Weet je al naar welk hotel je gaat?
Ik vind Las Vegas echt te gek.
moonsparkle schreef:Ik ben wel benieuwd wat jullie de mooiste bestemmingen vonden in Europa, welke met de auto te doen zijn. Specifieke tips zijn welkom. Zo vond ik Noord/West Spanje verrassend mooi voor een roadtrip, van de Picos de Europa ben je toch ook zo aan de kust. In september was het er ook al erg rustig, konden overal makkelijk op de campings terecht en een plek uitzoeken. Het gaat dus om een mogelijke aankomende roadtrip ergens in het voor of najaar.
Evy schreef:Helaas hebben wij geen plannen voor het komende jaar.
In april dit jaar zijn we naar Java en Bali geweest en is mijn vriend gestoken door een tijgermug. Hij kreeg toen het dengue virus, oftewel knokkelkoorts. Hij is enorm ziek geworden, naar het dokter en ziekenhuis geweest (gelukkig niet opgenomen), maar hij kampt nu nog steeds met de nasleep ervan![]()
Dengue mag je niet voor een tweede keer krijgen, anders kan dit fataal aflopen. Dus alle tropische landen vallen voor ons af. Hij wil wel graag het vaccin halen, maar dat kan pas een jaar na besmetting.
Dus voor iedereen die naar tropische landen op vakantie gaat: pas op voor het dengue virus!! Vooral na het regenseizoen moet je extra waakzaam zijn. Er bestaat geen medicatie hiervoor, alleen veel rusten, water drinken en paracetemol nemen en je bloed checken!
kosseh schreef:moonsparkle schreef:Ik ben wel benieuwd wat jullie de mooiste bestemmingen vonden in Europa, welke met de auto te doen zijn. Specifieke tips zijn welkom. Zo vond ik Noord/West Spanje verrassend mooi voor een roadtrip, van de Picos de Europa ben je toch ook zo aan de kust. In september was het er ook al erg rustig, konden overal makkelijk op de campings terecht en een plek uitzoeken. Het gaat dus om een mogelijke aankomende roadtrip ergens in het voor of najaar.
Ik vond Slovenië erg mooi! En natuurlijk Noorwegen, Zweden en Finland
_AB_ schreef:Ik krijg zoveel inspiratie van dit topic!
Ben m'n man nu aan t overtuigen dat naar Mallorca vliegen met n 2jarige best kan...
Momo94 schreef:Evy schreef:Helaas hebben wij geen plannen voor het komende jaar.
In april dit jaar zijn we naar Java en Bali geweest en is mijn vriend gestoken door een tijgermug. Hij kreeg toen het dengue virus, oftewel knokkelkoorts. Hij is enorm ziek geworden, naar het dokter en ziekenhuis geweest (gelukkig niet opgenomen), maar hij kampt nu nog steeds met de nasleep ervan![]()
Dengue mag je niet voor een tweede keer krijgen, anders kan dit fataal aflopen. Dus alle tropische landen vallen voor ons af. Hij wil wel graag het vaccin halen, maar dat kan pas een jaar na besmetting.
Dus voor iedereen die naar tropische landen op vakantie gaat: pas op voor het dengue virus!! Vooral na het regenseizoen moet je extra waakzaam zijn. Er bestaat geen medicatie hiervoor, alleen veel rusten, water drinken en paracetemol nemen en je bloed checken!
Ik als muggen magneet, sla die landen dan maar over. Hoe graag ik er eigenlijk ook heen zou gaan een keer.![]()
Voor dit jaar eigenlijk nog geen plannen. Moet dat eigenlijk toch eens vlot gaan kijken.