Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ik heb gebeld en krijg toch echt te horen dat ik alleen middels een account die pas kan aanvragen digitaal. dat kan niet ter plekke in de eftelingen moeten ze best veel medische dingen van me weten. En ja ik raak daar gefrustreerd van vooral ook de stugheid van ja die dingen moet je doen anders ben je gewoon niet welkom. Wat ik nu niet bepaald een klantvriendelijk iets vind
![]()
Spontaan een uitje kan gewoon niet hierdoor. En de toegankelijkheid service is juist een stuk minder dan jaren geleden. Ik ben vaak geweest. De laatste keer 8 jaar geleden, nooit een speciale pas nodig gehad. Invalide parkeerkaart laten zien en klaar. Mijn rolstoel sleep ik toch al mee. Als ik vooral door heel veel hoepels moet gaan springen omdat ik niet fit genoeg ben terwijl je al weinig dingen in het park kan doen dan is de voorpret er wel van af ja, eerst examen doen of je wel geschikt bent om te komen, en in de wachtrij ergens staan kan ik echt niet. Dus zonder die pas is het al helemaal alleen sprookjesbos diorama en klaar.
karuna schreef:Mijn invalide parkeerkaart zou toch voldoende zijn zou je zeggen. Bij euro disney een paar jaar geleden was het vlot geregeld bij de speciale balie met die kaart en een simpel briefje van de huisarts met handtekening.
De dame aan de telefoon zei me echt het kan alleen digitaal en online en niet bij de klantenservice.
karuna schreef:Mijn invalide parkeerkaart zou toch voldoende zijn zou je zeggen. Bij euro disney een paar jaar geleden was het vlot geregeld bij de speciale balie met die kaart en een simpel briefje van de huisarts met handtekening.
De dame aan de telefoon zei me echt het kan alleen digitaal en online en niet bij de klantenservice.
nevica schreef: