Wat wil je zien / doen? Natuur, dieren & hiken? Steden en s'avonds leuk uitgaan? Op het strand liggen? Temperatuur?
Bali en Vietnam zijn makkelijk te bereizen maar wel overspoeld door toerisme. Australië kan ook prima voor een maand, Zuid Afrika, Peru..

in Zuid Afrika gingen we dezelfde richting op met een hop on hop off bus die maar bij enkele hostels stopte. Op een gegeven moment waren we wel klaar met elkaar en uitgepraat (geen gedoe hoor of zoiets uitgesproken) en ik deed m'n eigen ding maar hij voelde zich toch nog erg bezwaard om mij te betrekken bij activiteiten of uit te nodigen voor het eten en ik vind het dan weer oliebol om nee te zeggen. 
Ik ben zelf een enorm backpack liefhebber en laat me graag inspireren door anderen! Ik backpack nu een aantal jaar, heb de afgelopen jaren veel gebackpackt door Europa met mijn ex en onze honden. Dit jaar voor het eerst alleen met mijn herder
We zitten nu in Spanje en wachten af tot de grenzen openen zodat we hopelijk nog wat van Europa kunnen zien dit jaar.
dus als je nog tips wil hoor ik het graag!