Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lynniiie schreef:Dat zou ik inderdaad ook graag willen weten, zijn er inderdaad zo ongelofelijk veel.
_Lisanne schreef:Ja dat wilde ik nog aan je vragen, of je zelf ook ervaring had met het bedrijf. Had het er met m'n moeder over en we wilde wel ff checken of het ook echt goed is zeg maarMaar als jij ervaring hebt, dan vertrouw ik er gewoon op dat het goed is!
En een extra bestuurder erbij is ook wel ideaal. Ik twijfelde eerst of ik dat wilde doen, want de vriendin waarmee ik ga is ook 22 en dan wordt het vaak helemaal zo duur. Maar nu kan het dan wel
In principe is Drive-USA een (Europese) tussenpersoon tussen jijzelf en Alamo. Alamo is sowieso heel betrouwbaar en Drive-USA vond ik ook heel efficiënt werken. Wij hadden toen onze auto pick-up gepland voor 23 december om 20u maar hadden de dag ervoor beslist dat we eigenlijk 's ochtends al wouden oppikken. Heb toen een mail gestuurd naar Drive-USA en hoewel het in Europa midden in de nacht was, had ik na een uurtje een nieuwe voucher met veranderde pick-up tijdstip op
En verder wordt ook duidelijk aangegeven wat je kosten gaan zijn, wat je betaalt en welke eventuele one-way fee je bij het oppikken nog moet betalen. Ik kan het iedereen aanraden en zeker mensen onder de 25 want hun under-25-deal is echt niet te verslaan. In mei gaan we ook weer daar huren

, hoe doe je dat?