En in Hollywood (wel miami hollywood uiteraard haha, niet la hollywood xD), kan in een appartementje van dat bedrijf met nog andere collega's, dicht bij winkels en dicht bij strand en dicht bij bedrijf zelf dus helemaal top

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNavatu schreef:Bij een business to business touroperator, op de media afdeling (:
En in Hollywood (wel miami hollywood uiteraard haha, niet la hollywood xD), kan in een appartementje van dat bedrijf met nog andere collega's, dicht bij winkels en dicht bij strand en dicht bij bedrijf zelf dus helemaal top
iSaBeLL schreef:USA kenners!
Vorig jaar ben ik met mijn boyfriend 2 weken naar new york en een paar dagen naar new jersey geweest,
we hebben enorm genoten en veel dingen gezien en gedaan, en lekker aan het strand gelegen.
Nu de vakantie er weer aankomt en we eigenlijk toch weer terug willen naar de USA,
alleen dan een andere staat oid....
Wat raden jullie ons aan? Wat is naar new york het leukst in de usa om naar toe te gaan,
om dingen te bekijken en te doen?
Dallista schreef:Zuid-westen is inderdaad erg populair, maar ook heel groot. Onderschat de afstanden niet.
Een net zo'n leuke ervaring, vind ik, is de pacific north-west. Denk aan een rondje (westelijk deel) Washington state, bv Seattle, Mt Rainier, Mt St Helens, evt stukje Oregon, en dan de Olympic Peninsula (aantal dagen), en vanaf daar naar Vancouver Island en Vancouver (wat overigens niet op Vancouver Island ligt, grin), en zo terug naar Seattle.
Ikwashier schreef:Hallo allemaal, ik kom binnenvallen
Twee vriendinnen van mij gaan volgend jaar een jaar high school doen in Amerika, en wij als vriendinnengroep willen ze een leuk cadeau geven om mee te nemen. Mijn vraag is; wat missen jullie uit NL? Of wat zouden jullie leuk vinden om te krijgen. Een sieraad leek ons ook leuk, een herinnering aan ons die ze bij zich kunnen dragen