Slechte ervaring Tunesie, Douz, Ranch Bedouin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:16

Bedouin, wat jij met je man doet hebben wij hier ook helemaal niets mee te maken, ieder mag doen wat hij zelf wil binnen een relatie, wij hebben daar niets over te zeggen.
Maar je zou om deze situatie te veranderen je man buiten het hele gebeuren moeten laten, hij mag en moet zeker niet met meisjes/vrouwen alleen worden gelaten!
Ik vraag me af of dit mogelijk is?
Want als hij 's nachts uit bed gaat bijv. en jij ligt te slapen, kan er van alles gebeuren.
Of als je eens weg bent.
Dus ik denk dat het heel moeilijk wordt dit op te lossen.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:18

Vealosz schreef:
Maar Francis, kunnen wij achter dit scherm wat er allemaal wel klopt van het verhaal en wat niet? Dat kunnen wij niet, en zullen we eerst zelf moeten zien. DAN PAS kan je ervan uit gaan of je iemand wel of niet moet waarschuwen ;)!

Dus: Jij gaat het even uittesten. Dan heb je een verhaal uit eerste hand...en kun je mensen waarschuwen of de reis aanraden. Maarrrr....daar heeft niemand iets aan. Als je zelf niet bent geweest heb je geen idee wat er klopt aan het verhaal. Beetje vreemde conclusie.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:19

Tja, mooi stukje tekst Bedouin, maar helaas weer zonder een welgemeend excuus en idd met een aantal tegenstrijdigheden. Hoe kun je ter plekke excuus aanbieden als je zegt dat je er op dat moment niet van op de hoogte was? Je schrijft tegenstrijdige dingen waardoor ik toch weer twijfel aan de oprechtheid van je tekst.
Maar ik ben vooral benieuwd hóe je denkt de boel te verbeteren zodat je kunt garanderen dat deze situaties nooit meer voor komen. Met de nadruk op die twee woorden ja. Want 1 keer is te veel, ook in de toekomst... gezien het hoeveelheid excuses die je voor hem gemaakt hebt. Ramadan, slachtfeest, druk, alcohol, provocatie gasten, medewerkers die niet luisteren, personeelstekort... hoe denk je al deze omstandigheden het hoofd te bieden?)

Ik heb er eerlijk gezegd niet meer zo veel vertrouwen in, te meer omdat je al lang aanbevelingen gehad hebt naar aanleiding van eerdere incidenten en deze ook volledig in de wind geslagen hebt. Ook toen kwam iemand na een jaar terug en bleek je er niks mee gedaan te hebben. Waarom zou je dat nu dan ineens wel doen?

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:21

B. is het niet gewoon dat je je droom wilt blijven verwezelijken daar en daarom meer bij je man blijft en de realiteit niet onder ogen ziet? Had je ook bij hem gebleven als dit in NL was gebeurd? Het zal toch altijd blijven mee spoken dit? Als er alleen al speculaties al zijn onder verschillende blijf je toch niet meer bij hem?
Laatst bijgewerkt door Astaloca op 08-08-12 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:22

Misschien is de relatie wel vrijheid-blijheid maar jij als Westerse zakenpartner geeft de Westerse meiden een gevoel van dan het bedrijf/vakantie veilig is. Dat kan niet met A in de buurt lijkt me. Kijk een werknemer ontsla je.... maar je partner? Een onmogelijke situatie lijkt me.

Tenzij je in je advertenties duidelijk aangeeft dat het avontuur ook extra spannend wordt met een zakenpartner die te pas en te onpas je benadert.....

xanax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:25

Ik heb gisteren zowat heel dit topic doorlezen, en mijn mond lag open van verbazing.

Nieuwsgierig als ik was, ging ik even op google zoeken naar de activiteiten van Bedouin.

Als ik dan op volgende site terechtkom: http://www.riding-vacations.info/daten/standard.php?obj_id=dr00722

In de tekst staat dan volgende letterlijk:
Citaat:
What we have to offer

•Horses for guests available
•Accommodation for one night only
•Short Term stays (2-5 days)
•Weekend stays
•Weekly
•Long Term stays
•Family Trips
•Group activities
•Weddings
•accommodation for Non-Riders too
•Riding holidays for unaccompanied kids (age 14 & up)
Massage
•Sightseeing Tours
•Evening program
•Barbecues

Moest ik toch wel even slikken.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:25

Ben nog steeds bijzonder verbaasd. Daarnaast hoor ik ook zoveel bokkers ov er een excuus. Ik snap natuurlijk dat dat op zijn minst op zijn plaats zou zijn. Maar zou dat nog helpen dan?

B. legt alleen amar gebakken lucht neer in haar posts, zegt haar man uit te schelden (wie de bal kaatst kan hem terug verwachten?) en vervolgens weer nergens iets van af te weten? Ik moet momenteel moeite doen om nog door een post van B terug te komen.

Mensen mogen inderdaad altijd een tweede kans krijgen, maar denk dat B samen met manlief de 9kattenlevens ook al verspild hebben op deze manier.

Heb in het andere topic van Lala ook al aangegeven dat ik ter harte hoop dat de meide een goede vorm van hulp aangeboden kunnen krijgen en dat ze dit niet alleen hoeven gaan verwerken.

Daarnaast ngo aan de bokker die aangeeft dat ze er wel heen wil over een jaar (queera?) Meid....denk nog eens na over wat je in huis hebt? Ik sta ook bijzonder stekr in mijn schonen, maar ga mijzelf daar niet vrijwillig in een beerput gooien om " het nog een keer te testen na verbeterpunten " , zou bijzonder verbaasd zijn als je daartoe wel in staat bent.

Dit zijn geen "verbeterpunten" meer in mijn ogen.
Enige verbeterpunt wat ik momenteel nog zie is een goed en persoonlijk excuus naar alle meiden en vervolgens opdoeking van de "Leuke werkvakanties om te zien of je je 'mannetje kan staan in een echte mannencultuur' "

DiantaM

Re: WAARSCHUWING Tunesie, Douz, Ranch Bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:32

Bizarre verhalen, vooral in het topic dat nu op slot zit.. Nu er zoveel verhalen opduiken van verschillende vrouwen zou ik het wel weten als vrouw zijnde.

Heel veel sterkte iedereen.

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:34

Wederom allerlei dubbele verhalen : B. weet van niets maar waarschuwt haar man, én de vrijwilligers wel. :?

Quera : je kunt jezelf wel heel weerbaar vinden maar een verstandelijk gehandicapte met moeilijk verstaanbaar gedrag, die dus jou bewust of onbewust iets wil aandoen, is toch heel wat anders dan iemand die jou sexueel wil aanranden!.
Sterk in je schoenen of niet : je weet niet wat je reactie zal zijn!
En je ziet nu al dat hij een duidelijke schifting maakt qua persoon : hij zal echt niets proberen bij de zekere "wie doet mij wat " legerchick (OID :D ) maar kiest bewust voor de dames die op dat moment voor zon vakantie kiezen omdat ze het allemaal niet meer weten , onstabiel zijn dus !Jou zal dus waarschijnlijk niks gebeuren (en mij ook niet }> ) maar zoveel anderen op de wereld wel. Jouw bezoek zal in die zin dan ook geen nut hebben . En heb jij ervaring met het opstarten /leiden van een eigen bedrijf? Daarmee zou ze namelijk wel haar voordeel kunnen doen.

Mijn advies voor de gedupeerden : als je het op kunt brengen lijkt het mij heel verstandig dat je je ervaringen doorgeeft aan de bedrijven die deze vakantie/ vrijwilligerswerk aanbieden ,en dat zijn er nog al wat . Ik schrok ervan toen ik even googlede!

Xanax !!! Ongelofelijk, en maar de onschuldige uit blijven hangen terwijl het (dan wel vrijwillige)aanbod gewoon op het net te vinden is!!!!! Ik denk dat het niet verstandig is om deze persoon nog te helpen. Mijn inziens kan dit bedrijf ,voor de veiligheid beter sluiten!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:36

lieveli schreef:
quera schreef:
Even voor de mensen die het over mij hebben.

Ik weet dat ik jong ben. Daar valt niet over te discuseren :) maar ik weet van mezelf dat ik sterk in m'n schoenen sta. Dit omdat ik een legeropleiding heb gedaan. Helaas alleen niet af kunnen maken door mijn rugproblemen.

En zoals sommige opgemerkt hebben heb ik mijn spw diploma. Ik werk met verstandelijk beperkten met gedragsproblematieken. Dit alles op een gesloten woonafdeling. Mijn volgende stap word of gevangenis of psychiatrie ( waar ik nu al mee te maken heb).

Je kan iemand niet helemaal veranderen. Maar ik kan mezelf wel goed verdedigen :) mocht dit nodig zijn.

Maar het gaat er toch juist om dat zijn houding verandert? Of wat wilde je toevoegen daar? Ik vind het fijn dat je zo overtuigd bent van jezelf, maar ik vraag je toch om er 3 keer over na te denken. Bedenk dat je in een noodsituatie altijd anders reageert dan wanneer je er over nadenkt, vraag jezelf ook af of het 't waard is voor jou. Ben jij bereid om een negatieve ervaring te ondergaan om het bedrijf van een ander, in mijn ogen incompetent persoon, te redden?

Jij slaat nagels met koppen.

Waarom wil bokt zich in godsnaam zich er op deze manier mee bemoeien? Slecht bedrijf, veel slechte ervaringen, laat de hetze op internet staan en laat de boel failliet gaan. Zodat mensen die het wél goed aanpakken, meer kans hebben. Het spel van de vrije markt.

Een bedrijf dat zo'n fouten maakt, moet je niet willen herstellen :n Daar moet je die vent eruit gooien of ermee stoppen, en aangezien B aangaf dat ze zonder A niet kan (wel mooi met die 2 letters :') ), is het duidelijk.

Bedouin: ik zou liever zien dat je eens CONCREET gaat reageren. Heb je gevraagd naar de situatie waarin een meisje opgesloten werd in een stal?
Heb je gevraagd naar zijn versie? Zegt hij dan alleen 'niet gebeurd' of wat hij vertelt hij dan?

Je 'geen vrijwilligers meer' is nogal een dwaze 'stap' in je actieplan, want om vrijwilligers te kunnen ontvangen moeten er eerst geïnteresseerden zijn en dat is nu ook wel voorbij denk ik.

Ik lees aan alle kanten dat je dit gewoon rustig probeert toe te dekken, dat je vast al volop mailt met bokt en je advokaat of dit asap van internet kan gehaald worden en dat er verder vooral niks zal veranderen en het zal overwaaien.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:41

Zijn houding veranderen ben ik niet voor.
Dat is een oplossing die b. Moet vinden.

Ik ga er in het topic niet meer op in. Je mag me een pb sturen.

Het is trouwens nog helemaal niet zeker of ik ga.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:42

Ceriadwen schreef:
Ik begrijp echt de gevoelens van de meiden.. maar ik denk niet adt we het oplossen door alleen maar te blijven schoppen. Ik vind het moeilijk omdat ik van mening ben dat Bedouin echt wel goede bedoelingen had en heeft. Niemand wil toch op zo'n manier in de kijker worden gezet, laten we even realistisch blijven hier. Worst nightmare come true zeg maar.

Bedouin is zelf verantwoordelijk voor haar bedrijf, bij de eerste signalen had ze zich achter de oren moeten krabben en bedenken hoe hier mee om te gaan, en als dat betekend dat ze haar partner aan de ketting moet leggen lees: gasten/vrijwilligers niet meer alleen met haar partner te laten dan zij het zo. Echter koos ze er zelf voor om telkens weer haar gasten/vrijwilligers met hem alleen te laten.

Ceriadwen schreef:
Ipv nu nog 150 posts te krijgen over hoe dom en onverantwoord etc etc Bedouin is, zou ik het eigenlijk ewl kunnen waarderen als we nu eens gaan bekijken hoe Bedouin dingen zou kunnen oplossen bedrijfsmatig zodat het wellicht beter gaat in de toekomst?

we? dat zal ze zelf moeten doen, en gezien haar posts zal ze niet willen veranderen. Niet 1 keer een excuses enkel verwijten. En erger een ieder wordt gewaarschuwd voor de bevolking, maar er lijkt maar 1 boosdoener te zijn.... de gastheer nota bene.

Ceriadwen schreef:
Nu is nu bij een ieder wel duidelijk hoe iedereen er tegen aan kijkt, maar we kunnen toch niet blijven trappen.. als iemand eenmaal op de grond ligt moet er ook een hand uitgestoken worden om iemand weer overeind te helpen.

Moet diegene wel de hand willen aannemen....

Ceriadwen schreef:
En nee ik zeg echt niet dat ik de meiden niet geloof, ik vind het een enorm probleem en kan me voorstellen dat iemand verschrikkelijk geschrokken is.. maar alsjeblieft laten we nu proberen vooruit te gaan kijken.
Ik heb bokt mooie dingen zien doen ( een meisje bedolven onder honderden kaarten met een harttransplantatie vorig jaar) ik zie soms steun voorbij komen in topics waar ik echt een traan om kan laten. Dit moet toch ook wel op te lossen zijn?

Ik zie niet in waarom ik een bedrijf zou moeten gaan helpen die iedere beschuldiging in de wind slaat en een ander de schuld geeft, een bedrijf wiens bedrijfsleiders het ergste gedaan hebben wat ze kunnen doen, nl het vertrouwen beschamen van mensen.
Een ieder schuift het af op de cultuur en cultuurverschillen, juist de partner van Bedouin zou dat cultuurverschil moeten uitbannen, en dit moeten promoten bij de rest van de bevolking ipv zijn boekje zo te buiten te gaan.

en geloof mij, als mijn dochter dit was overkomen, dan was zuid afrika en de rest van de wereld te klein geweest voor Bedouin en haar partner... dan hadden ze een cultuurverschil meegemaakt. En mijn dochter kennende had ze gezwegen hierover omdat ze mij kent, en vraag me af hoeveel meisjes daar geweest zijn die zwijgen over het geen hen overkomen is?

Uit alles is gebleken dat Bedouin en haar partner compleet ongeschikt zijn voor het bedrijf wat zij runnen. En dat wat hen ongeschikt maakt is niet aan te leren, nl verantwoording en vertrouwen kunnen geven.

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:45

Oke...
Bijgelezen

Ik kies geen partij...
Ik geloof ook dat de verhalen gebeurd zijn, en ik wens dan ook iedereen sterkte en kracht toe

MAAR.....
Ik zie direct na de post van Bedouin, dat haar hele verhaal de wind in gewuifd word...

Stel ik zeg Stel
dat ze echt wil veranderen en dat ze het wel echt meent en haar excuses wel heeft aangeboden.
En
A. zal het niet toegeven wat er gebeurd is. Maar miss reageerd B ook niet omdat ze zelf de klap moet verwerken? en probeert ze het hier tot een minimum uit te drukken?

Nogmaals Ik kies geen partij

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:50

Ten eerste, de gang van zaken daar ben ik totaal niet mee eens, dit mag en kan niet gebeuren, maar wat moet Bedouin dan zeggen om te zorgen dat mensen er weer wat vertrouwen in krijgen?
Excuses maken ook, maar dat is makkelijk gedaan.
Ik denk niet dat je binnen een paar dagen de hele boel kan veranderen.

Ik geloof best dat ze hier enorm van geschrokken is en bezig zal gaan om de boel weer op de rit te krijgen, maar daar gaat nou eenmaal een hoop tijd overheen.
En steeds maar dezelfde verontwaardiging uitspreken zal daar niets aan veranderen.

Excuses hoeft ze niet perse publiekelijk te doen, misschien heeft ze wel contact met de bokkers die het meegemaakt hebben, dat weten we niet.

laten we wel wezen, dit is een enorme waarschuwing naar Bedouin toe en ik hoop dat er echt dingen gaan veranderen, met name de rol van haar man in het bedrijf.

DRESSAGEFAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:55

Ik denk inderdaad dat het risico quasi onbestaand is als iemand komt met het uitgesproken doel om te kijken hoe meneer zich gedraagt.
Dit trek ik inderdaad niet door naar alle klanten.
Immers, hoelang hebben de meeste slachtoffers hier niet gezwegen, en indien TS dit topic niet gestart was waren deze ervaringen waarschijnlijk nooit boven gekomen. Schaamte of het afdoen als een alleenstaand incident zijn maar twee redenen daarvoor.
Daarnaast zullen er ook veel 'gasten' komen die niet via dit/een forum hebben geboekt, en hoe groot is de kans dat hun negatieve ervaringen op het internet zullen verschijnen, en daar dan nog een groot publiek bereiken ook.
Dan lijkt mij dat hij gewoon verder zal proberen of er niemand toehapt.

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:56

dat laatste ben ik met je eens Silly
en nee het had niet mogen gebeuren, maar zoals ik begrijp, gebeurde er vooral een groot deel achter haar rug om
Zij heeft net zo goed recht om over die klap heen te komen, net zoals de dames die hun verhaal ( vind ik heel moedig van ze) hebben gedaan

ik vind gewoon ... sorry dat ik het zeg
dat mensen er een hard hoofd in hebben..dat ze echt wil veranderen en dat ze het liever ook allemaal anders had gezien

Na haar laatste post, laat ze toch zien dat ze spijt heeft en dat het allemaal anders had moeten gebeuren? en dat ze wil dat het allemaal moet gebeuren?
Of zie ik dat verkeerd?

poes

Re: WAARSCHUWING Tunesie, Douz, Ranch Bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:58

Zoals ik het zie zou het daar nu thuis flink moeten stormen bij B, zeker als ze van de erge verhalen zo goed als niks wist.

Ja dan kan ze al altijd ergens alarmbellen in de verte gehoord hebben, en ja dan heeft ze nu mss ook nog even nodig om alles te vatten.

En dit verhaal heeft wrs nog steeds een tweede kant ook.

Maar ze is bezig met de schade te beperken, en wrs met achter de schermen te proberen om alles van internet te halen.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 15:00

bedouin schreef:
Dat de oorzaak mijn man is vind ik afschuwelijk, maar ik hoop ook dat jullie begrijpen dat wanneer ik hem vraag of e.e.a. heeft plaatsgevonden en hij zegt duidelijk nee, dat ik dan ook op mijn man wil en moet kunnen vertrouwen.

Nee, eerlijk gezegd begrijp ik dat niet. Ik begrijp best dat je op je man wil vertrouwen, maar als er zoveel zelfde verhalen komen van handtastelijkheden, dan moet je toch aan zijn "Nee" twijfelen.
Je weet dat Lalalaa met je man "op stap" is geweest, hebt dat ook goed gevonden, bent op de hoogte van het verhaal maar hebt verklaard hier op dit forum dat zij zijn handelen had uitgelokt. Hoe kan je nu dan zeggen dat hij het ontkent en dat je hem wilt geloven? Je hebt het immers al toegegeven dat het is gebeurd.
Dat hij zegt dat wat de meisjes zeggen niet is gebeurd, doet me vrezen dat er niets zal veranderen.
Bedouin, goede zaak dat je van de mogelijkheid om als vrijwilliger/ster bij jou te komen werken voorlopig af ziet. Dat is in ieder geval al iets. Maar ik zou je in dit geval adviseren om deze mogelijkheid - zolang je man in het bedrijf zit - niet meer te gebruiken.

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 15:01

Francis schreef:
Ik persoonlijk ben blij dat dit verhaal op Bokt staat, ik ben zélf gewaarschuwd en heb mijn plannen om deze reis te maken in de prullenbak gegooid en met mij hoop ik nog meer Bokkende meiden. Ik zou niet goed weten hoe meiden deze info op een andere manier naar buiten hadden moeten brengen om mensen te waarschuwen.

Helemaal mee eens! Ook ik heb beide topics geheel doorgelezen en heb mijn plannen in de prullenbak gegooid. Ik was van plan om dit jaar of volgend jaar ook de Sahara te gaan ervaren en was door o.a. het topic van Maaikemuis en de schitterende foto's in de richting van Bedouin aan het denken. Ik ben de TS, Lalalaa en alle anderen ZEER ZEER dankbaar dat ze hun verhaal openbaar gemaakt hebben! Ik moet er niet aan denken om in dezelfde situatie terecht te moeten komen. Ik denk dat ik dan de eerdergenoemde persoon met de hooivork zou zijn geworden... -O-

Aan alle betrokkenen, ook Lalalaa vooral, onwijs veel sterkte!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 15:03

MarianneV schreef:
Na haar laatste post, laat ze toch zien dat ze spijt heeft en dat het allemaal anders had moeten gebeuren? en dat ze wil dat het allemaal moet gebeuren?
Of zie ik dat verkeerd?

Dat heeft ze eerder gedaan Marianne. Mooi stukje tekst met beloftes dat het beter wordt en vragen om hulp. Daarna weer een bericht vol verwijten en excuses.
Vergeet niet dat al een aantal jaren terug Maaikemuis na negatieve ervaringen daar een heel aantal aanbevelingen gedaan heeft waar B. niks mee gedaan bleek te hebben toen Maaikemuis een jaar later terug kwam en helaas voor een tweede kleer slachtoffer werd. Dat geeft naar mij toe wel aan dat B. gewoon niet wil veranderen. Toen had dit hele verhaal nog in de kiem gesmoord kunnen worden maar B. kiest er voor het alleen maar te laten escaleren. Hoe ver moet het escaleren voor ze wél wat doet?

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 15:07

francis dat zal ze niet doen
als het nog verder uit de hand loopt, wat al goed gebeurd kan zijn , dan blijft ze achter haar vent staan die zal beweren dat hij het of niet heeft gedaan of er niks aan kon doen want de meid lokte het zelf uit
locale overheid heeft hij via zijn broer achter zich staan en in die landen telt het verhaal van een vrouw niet zo hard

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 15:07

Ik probeer het alleen van 2 kanten te bekijken

Citaat:
Vergeet niet dat al een aantal jaren terug Maaikemuis na negatieve ervaringen daar een heel aantal aanbevelingen gedaan heeft waar B. niks mee gedaan bleek te hebben toen Maaikemuis een jaar later terug kwam en helaas voor een tweede kleer slachtoffer werd. Dat geeft naar mij toe wel aan dat B. gewoon niet wil veranderen.

Miss heeft ze toen wat gedaan aan A, gewaarschuwd oid. en heeft hij haar braaf beloofd dat het nooit meer zou gebeuren.

Nadat dit hele topic op bokt kwam en die berichten gingen heel ver. Heeft ze nu wel eindelijk het licht gezien. Het kan toch?

Nogmaals voor de dames... ik vind het heel naar wat jullie meegemaakt hebben..

spatter schreef:
francis dat zal ze niet doen
als het nog verder uit de hand loopt, wat al goed gebeurd kan zijn , dan blijft ze achter haar vent staan die zal beweren dat hij het of niet heeft gedaan of er niks aan kon doen want de meid lokte het zelf uit
locale overheid heeft hij via zijn broer achter zich staan en in die landen telt het verhaal van een vrouw niet zo hard

Het is toch ook wel een beetje logisch... als hij zegt het niet gedaan te hebben dat je eerst voor je man kiest...
Ik had mn vriend ook geloofd, maar toch na de rest gehoord te hebben.. Zou ik dat geloof toch sterk in twijfel trekken

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 15:11

Man, wat een verhalen... Vind het goed dat er nu actie wordt ondernomen, al ben en blijf ik van mening dat dit mijn inziens al veel eerder had moeten gebeuren.
Ik lees even mee...

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 15:11

Francis schreef:
MarianneV schreef:
Of zie ik dat verkeerd?

Dat heeft ze eerder gedaan Marianne. Mooi stukje tekst met beloftes dat het beter wordt en vragen om hulp. Daarna weer een bericht vol verwijten en excuses.
Vergeet niet dat al een aantal jaren terug Maaikemuis na negatieve ervaringen daar een heel aantal aanbevelingen gedaan heeft waar B. niks mee gedaan bleek te hebben toen Maaikemuis een jaar later terug kwam en helaas voor een tweede kleer slachtoffer werd. Dat geeft naar mij toe wel aan dat B. gewoon niet wil veranderen. Toen had dit hele verhaal nog in de kiem gesmoord kunnen worden maar B. kiest er voor het alleen maar te laten escaleren. Hoe ver moet het escaleren voor ze wél wat doet?

Ja maar toen stond het nog niet zo breed uitgemeten op internet, denk dat ze nu wel zal moeten wil ze het bedrijf nog gaan redden

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 15:14

De berichten op Bokt zijn deels de voorvallen van toen Marianne en dus geen nieuws voor B. Sterker, er zijn voorvallen waar B. van op de hoogte is die hier níet staan omdat die persoon(en) hier niet posten. Maaikemuis geeft aan dat 1 voorval van toen minstens zo ernstig is als het verhaal van Lalalaaa en toch kiest B. er voor geen maatregelen te nemen.
Ja, 'in a perfect world' kan het dat B. nu ineens als een blad om een boom om slaat... maar ik ik durf aan de hand van haar schrijfsels, in dit en andere topics, en haar gebrek aan daadkracht tot op heden, vrij zeker te zeggen dat dat geen realiteit gaat worden.
Laatst bijgewerkt door Francis op 08-08-12 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt