Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vealosz schreef:Maar Francis, kunnen wij achter dit scherm wat er allemaal wel klopt van het verhaal en wat niet? Dat kunnen wij niet, en zullen we eerst zelf moeten zien. DAN PAS kan je ervan uit gaan of je iemand wel of niet moet waarschuwen!
Citaat:What we have to offer
•Horses for guests available
•Accommodation for one night only
•Short Term stays (2-5 days)
•Weekend stays
•Weekly
•Long Term stays
•Family Trips
•Group activities
•Weddings
•accommodation for Non-Riders too
•Riding holidays for unaccompanied kids (age 14 & up)
•Massage
•Sightseeing Tours
•Evening program
•Barbecues
lieveli schreef:quera schreef:Even voor de mensen die het over mij hebben.
Ik weet dat ik jong ben. Daar valt niet over te discuserenmaar ik weet van mezelf dat ik sterk in m'n schoenen sta. Dit omdat ik een legeropleiding heb gedaan. Helaas alleen niet af kunnen maken door mijn rugproblemen.
En zoals sommige opgemerkt hebben heb ik mijn spw diploma. Ik werk met verstandelijk beperkten met gedragsproblematieken. Dit alles op een gesloten woonafdeling. Mijn volgende stap word of gevangenis of psychiatrie ( waar ik nu al mee te maken heb).
Je kan iemand niet helemaal veranderen. Maar ik kan mezelf wel goed verdedigenmocht dit nodig zijn.
Maar het gaat er toch juist om dat zijn houding verandert? Of wat wilde je toevoegen daar? Ik vind het fijn dat je zo overtuigd bent van jezelf, maar ik vraag je toch om er 3 keer over na te denken. Bedenk dat je in een noodsituatie altijd anders reageert dan wanneer je er over nadenkt, vraag jezelf ook af of het 't waard is voor jou. Ben jij bereid om een negatieve ervaring te ondergaan om het bedrijf van een ander, in mijn ogen incompetent persoon, te redden?
Ceriadwen schreef:Ik begrijp echt de gevoelens van de meiden.. maar ik denk niet adt we het oplossen door alleen maar te blijven schoppen. Ik vind het moeilijk omdat ik van mening ben dat Bedouin echt wel goede bedoelingen had en heeft. Niemand wil toch op zo'n manier in de kijker worden gezet, laten we even realistisch blijven hier. Worst nightmare come true zeg maar.
Ceriadwen schreef:Ipv nu nog 150 posts te krijgen over hoe dom en onverantwoord etc etc Bedouin is, zou ik het eigenlijk ewl kunnen waarderen als we nu eens gaan bekijken hoe Bedouin dingen zou kunnen oplossen bedrijfsmatig zodat het wellicht beter gaat in de toekomst?
Ceriadwen schreef:Nu is nu bij een ieder wel duidelijk hoe iedereen er tegen aan kijkt, maar we kunnen toch niet blijven trappen.. als iemand eenmaal op de grond ligt moet er ook een hand uitgestoken worden om iemand weer overeind te helpen.
Ceriadwen schreef:En nee ik zeg echt niet dat ik de meiden niet geloof, ik vind het een enorm probleem en kan me voorstellen dat iemand verschrikkelijk geschrokken is.. maar alsjeblieft laten we nu proberen vooruit te gaan kijken.
Ik heb bokt mooie dingen zien doen ( een meisje bedolven onder honderden kaarten met een harttransplantatie vorig jaar) ik zie soms steun voorbij komen in topics waar ik echt een traan om kan laten. Dit moet toch ook wel op te lossen zijn?
bedouin schreef:Dat de oorzaak mijn man is vind ik afschuwelijk, maar ik hoop ook dat jullie begrijpen dat wanneer ik hem vraag of e.e.a. heeft plaatsgevonden en hij zegt duidelijk nee, dat ik dan ook op mijn man wil en moet kunnen vertrouwen.
Francis schreef:Ik persoonlijk ben blij dat dit verhaal op Bokt staat, ik ben zélf gewaarschuwd en heb mijn plannen om deze reis te maken in de prullenbak gegooid en met mij hoop ik nog meer Bokkende meiden. Ik zou niet goed weten hoe meiden deze info op een andere manier naar buiten hadden moeten brengen om mensen te waarschuwen.
MarianneV schreef:Na haar laatste post, laat ze toch zien dat ze spijt heeft en dat het allemaal anders had moeten gebeuren? en dat ze wil dat het allemaal moet gebeuren?
Of zie ik dat verkeerd?
Citaat:Vergeet niet dat al een aantal jaren terug Maaikemuis na negatieve ervaringen daar een heel aantal aanbevelingen gedaan heeft waar B. niks mee gedaan bleek te hebben toen Maaikemuis een jaar later terug kwam en helaas voor een tweede kleer slachtoffer werd. Dat geeft naar mij toe wel aan dat B. gewoon niet wil veranderen.
spatter schreef:francis dat zal ze niet doen
als het nog verder uit de hand loopt, wat al goed gebeurd kan zijn , dan blijft ze achter haar vent staan die zal beweren dat hij het of niet heeft gedaan of er niks aan kon doen want de meid lokte het zelf uit
locale overheid heeft hij via zijn broer achter zich staan en in die landen telt het verhaal van een vrouw niet zo hard
Francis schreef:MarianneV schreef:Na haar laatste post, laat ze toch zien dat ze spijt heeft en dat het allemaal anders had moeten gebeuren? en dat ze wil dat het allemaal moet gebeuren?
Of zie ik dat verkeerd?
Dat heeft ze eerder gedaan Marianne. Mooi stukje tekst met beloftes dat het beter wordt en vragen om hulp. Daarna weer een bericht vol verwijten en excuses.
Vergeet niet dat al een aantal jaren terug Maaikemuis na negatieve ervaringen daar een heel aantal aanbevelingen gedaan heeft waar B. niks mee gedaan bleek te hebben toen Maaikemuis een jaar later terug kwam en helaas voor een tweede kleer slachtoffer werd. Dat geeft naar mij toe wel aan dat B. gewoon niet wil veranderen. Toen had dit hele verhaal nog in de kiem gesmoord kunnen worden maar B. kiest er voor het alleen maar te laten escaleren. Hoe ver moet het escaleren voor ze wél wat doet?