Hahahaha ik ben uiterst voorzichtig met mijn hoed het is een lichte kleur dus word snel vies
Poeh, net gereden enzo, we begonnen rond een uur of 8, man ik ben DOOOOD zijn een paar foto's gemaakt maar ik ben niet zo charmant omdat ik echt doodop was
Ik heb op mijn FB album wel een aantal foto's van de omgeving staan
Ja, Cherry, dat is een leuk idee Oja, woensdag avond gaan we naar Diana omdat we chores de volgende ochtend moeten doen en avond, en blijven dan 2 nachten slapen zodat we vrijdag naar de county fair en rodeo in stafford kunnen
Ja, ik ga meneer vanavond wel even bellen en anders zoek ik dinsdag contact op. Hij is mijn "opa" (vindt hij, hij is ook meegeweest met het zetten van mijn tattoo ), heb ook zijn paard "gekocht" voor 1 dollar .. hij is heel lief haha. Dus het zal wel mogen!
Oh boy.... wat erg zeg., Colorado Springs is in de fik, heel wat bosbranden in de bergen en die hebben nu town bereikt. Ik weet dus niet wat het beste is momenteel, om toch te gaan of niet... Ik wil zo onwijs graag erheen gaan, onwijs gave natuur, maar we moeten door de bergen/bossen naar de mustangs, en gezien het nu allemaal fikt.... En een hele hoop mensen moesten evacueren... man...
Colorado gaat nu eigenlijk definitief niet door. Ik hoop toch nog iets anders te kunnen bezoeken...
Foto van vanmorgen. Zipper liep nog wat moeilijk en het ging dus niet echt flexibel helaas. Ik was ook doodop Heb tijdens de training maar gewoon met 2 handjes gereden, geen kracht om met 1 hand te doen