Ja dat is natuurlijk ook wel zo. Ga je dan ook 12 dagen? en alleen of met iemand?
Hier gaat het aftellen rustig door.. 17 dagen.. Heb vannacht gedroomd dat ik erheen ging maar de helft van m'n bagage vergeten was en net voordat ik vertrok werd ik wakker..
daisy_tanja
Geplaatst: 20-10-12 13:52
Vreselijke droom haha
Ik twijfel of ik alleen ga.. Tot nu toe is het wel een beetje de planning maar vind het wel ergggg spannend haha Ja lekker twaalf dagen!
Oeh tijd gaat hard Captain.. En al cadeautje gehaald?
Nou ik kan definitief maken dat ik in december naar Hurghada vertrek voor langere tijd Ik ben nu dus opzoek naar werk daar, maar dat is even moeilijk zeg! Dus als er iemand nog iets weet of hoort daar !
Misschien gewoon hotels mailen, of als je daar bent er naartoe gaan ? Er is altijd wel werk, alleen moet je je vaak genoeg melden, zodat ze je niet vergeten zeg maar.. Dat is mijn ervaring tenminste
Haha ja, ik heb al 30!!! Hotels gemaild :p maar die antwoorden niet of hebben geen werk, maar als ik er ben ga ik gewoon langs bij ze dan heb ik ze en gemaild en keer langsgeweest en als ik dan nog geen antwoord krijg mail ik nog een keer haha.. Verder wel aanbod gehad voor wat paarden doorrijden, kinderen lesgeven en springles maarrr deze manege wil niks via mail bespreken van salaris moet eerst langskomen dus meer info heb ik niet gekregen.. + het is niet mijn droombaan werken met paarden in Egypte ( ik ben nogal van paarden moeten er gepoetst en verzorgd bijstaan + luxe spullen ) maar wie weet..
Captain
Geplaatst: 24-10-12 18:44
Ik had wel een idee voor een cadeautje, je hebt van die kettinhangertjes waar je paardenhaar in kunt doen. Nu leek het mij wel leuk dat ik hem een hangertje met nederlands zand zou geven en ik een beetje egyptisch zand in de ketting zou doen.. Maar ik weet dus niet of dat een leuk idee is en eigelijk is het illegaal want je mag geen zand meenemen uit egypte...
Echt super gaaf Ssenna, en ik denk dat je best wel ergens [***] kunt vinden!
Ik vind leuk idee alleen.. Ik weet natuurlijk niet wat voor type man het is maarrr gaat die het dragen denk je? Anders zou ik anders verzinnen waar je het in stopt voor op ze slaapkamer bv. Ik wou dus ook iets mee gaan nemen, ik daht miss is het leuke idee om foto's van hier te gaan maken en filmpje van het leven hier zodat die het ook een beetje kan zien en beeld er bij kan vormen van de famillie het huis etc. Haha nu ik het zo opschrijf klinkt echt stom!
Ja ik zal ook wel iets vinden en neem ook wat spaargeld mee dus ken wel ff gaan zoeken! Kennen we wel egypte meeting houden haha
Jaaa en je bent in El gouna toch? Dus als je leuk vind kunnen we misschien keer wat gaan doen! Ik zou wel leuk vinden af en toe beetje onder de Nederlanders blijven haha
Ahhh lijkt me echt lastig om alles achter te moeten laten.. Zal ik over een aantal jaren ook moeten.. Aan de andere kant ga je wel iets heel leuks tegemoet.