Ik sta linksvoor, en dan 30 en bijna 0... Net een paar graden nog naar links toe gedraaid met mn rechter voet... En sneeuw in nederland? Heb ik wat gemist? *van het weekend toch mn winterbanden maar weer onder mn tuut schroeven*
DieL_Zor
Geplaatst: 01-12-11 23:54
Zo te zien dan wel ja Feline
Ik sta +15/-10 (duck) rechtsvoor
Hihi ja sneeuw in Nederland, maar in hoeverre dat gaat vallen ? Blijven liggen zal het sowieso niet doen..
Laatst bijgewerkt door DieL_Zor op 02-12-11 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Fee_
Geplaatst: 01-12-11 23:55
Ah oke! Weer wat geleerd.
Geen idee hoeveel graden ik sta, dat kan elke jaar weer verschillend zijn omdat ze er elke jaar weer opnieuw worden opgeschroefd door paps.
Ik sta ook duck. Op m'n ene board beide 18 graden, m'n andere weet ik niet. Zo maar even checken M'n skibindingen staan iets meer center, ook voor als ik wil gaan freestylen.
Ik vertrek over 22 dagen naar de sneeuw; heb er zo'n zin in!! 3 maanden.. heeerlijk. En eind januari lekker een weekje tussendoor naar Valtho met de skireis van de uni: snowboardles geven. Het reizen tussen Serfaus en Valtho gaat wel van vrijdagmiddag tot zondagochtend duren, maarjaaaa
Paar jaar geleden gescoord bij de oneill sample sale voor een appel en een bounty, is een heerlijk pak! Heb er voor dit jaar ook een grijs met paarse roxy helm bij
Waar woon je dan als ik vragen mag afwasborstel? ( geniaal profiel ook) kan me je nog wel ergens ver weg herinneren toen ik nog in het westlandtopic zat/meelas, maar daar stopt t ook