Ik heb in principe van 22 december tem 26 januari vrij en ik zit te denken hoe ik het zal indelen. Sowieso ga ik naar Missouri (familie) voor Kerstmis, dus waarschijnlijk de 22e tot 26 of 27 december. Daarna was het plan nieuwjaar te vieren in NYC, maar dan zullen we snel moeten boeken en zal ook wel duur zijn
Het liefste van al zou ik gewoon na Kerstmis naar het westen gaan, auto huren en heerlijk 2-3 weken rondrijden met een auto, nog wat national parks bezoeken enz. Maar ik weet niet goed hoe duur dat wordt, want op dat moment ben ik nog steeds 21 (heb mijn rijbewijs overigens wel al 2,5 jaar dan). En dan waarschijnlijk vlak voor ik terug naar België kom (26 januari) nog een weekje relaxen in Hawaii.
Maar ik probeer al een idee te krijgen van de prijzen, want buiten de vluchten en car rental komen er natuurlijk nog hotels/motels, benzinekosten etc. bij. Einde augustus, als ik in Canada ben, ga ik beginnen plannen met mijn reisgenoot. 
), wandeling door Greenwich (nogmaals, lang leve Capitool), rondleiding bij de Verenigde Naties, even gekeken bij Macy's en daar gegeten, 's avonds op Broadway naar de musical Mary Poppins, en toen ook nog even Times Square bij nacht bekeken. 
Welk hostel zaten jullie?