Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loesje88 schreef:dat filmpje heb ik ook gemaaktblijft spectaculairder als je er zelf bent dan op film, maar leuk om terug te zien
muppetmayo schreef:Oehh dat is wel heel erg jammer idd..
Wij waren 135 euri pp kwijt. Benzine komt er niet bij want vriendjelief heeft een tankpas van de zaak
Alleen eten en drinken komt er dan nog bij
muppetmayo schreef:Hahahahaha nou dat is heel makkelijk hoor
Ik heet Marjolein, iedereen kort dat standaard af naar Mayo.
Ben nogal klunzig aangelegd, en was ooit jaren geleden op vakantie dat ik weer een kluns dag had. Was het steeds hey muppet kijk eens uit1
1 en 1 is 2
muppetmayo schreef:Ik dacht ook dat je het uitsprak als doem idd
Weer wat geleerd hihi.
Loesje88 schreef:nou vriendlief en ik zijn 19 januari 5 jaar samen, en dit is natuurlijk wel goedkoop wegen wij zullen dan ook Parijs aan doen
Misschien toch het overleggen waard
mbkaatje schreef:Nou, op zich zou ik het nu niet erg vinden om weer in januari te gaan. Ben alleen zo bang dat ik er daarna wat zat van ben. Gewoon niet te vaak.
Ik heb hetzelfde met de Efteling. Eén keer in het jaar zou ik best heen willen, maar ik krijg niet altijd iemand mee. Nu zijn we in september 2008 geweest en we vonden het eigenlijk wel leuk om weer eens naar de winterefteling te gaan. Maar nu zijn we ook van plan om in mei 2010 met een groepje het nieuwe bungalowpark bij Efteling te onderzoeken. De winterefteling zit er dan ook niet in. Dat is echt veel te veel.