Kan ik daar wel ijsklontjes 'drinken'? Haha.
In ieder geval iedereen (alvast) bedankt voor de tips! Ik krijg er wel enorm veel zin in op deze manier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoeskaMoos schreef:Hee, ik zie dat ik ook een paar dagen in Arabella zit aan het einde van onze reis. Dat moet wel ernstig groot zijn of een goede deal hebben met alle Nederlandse reisbureau's dan![]()
Kan ik daar wel ijsklontjes 'drinken'? Haha.
In ieder geval iedereen (alvast) bedankt voor de tips! Ik krijg er wel enorm veel zin in op deze manier
evdpanne schreef:Dit jaar april was er nog een nederlands stel die waren ook op aanraden van andere gekomen en die vonden het ook top en gaan waarschijnlijk ook weer terug. Er waren erg veel nederlanders dit jaar... Zij al tegen me moeder we moeten dit hotel niet meer zo erg aanprijzen bij andere
.
evdpanne schreef:Het ergste soort wat je kan tegen komen zijn de russen. In Arabella zit over het algemeen een hogere stand russen. Die zijn ook wel erg, maar niet zo erg als wat ik wel eens op safari's en op het vliegveld ben tegen gekomen
. Je hebt er over het algemeen vrij weinig last van... Wij konden ons meer irriteren aan een groepje Nederlanders wat er rond liep
. Echt van dat soort wat denkt de beste te zijn, denkt dat iedereen hun ontzettend aardig vind (tja dat vinden ze mij ook als ik ze elke dag een goeie fooi geef
). Sommige Nederlanders zijn ook best wel erg
.
Mae schreef:Ik heb net m'n prikken gehaald, toch wel een fijn idee om beschermd op reis te gaan![]()
Is er al eens iemand in Sunrise Holidays Resort in Hurghada geweest?
En heeft er iemand wel eens paardgereden in/bij Hurghada? Ik wil graag een (avond)ritje maken met mijn vriend, maar wel bij een bedrijf waar de zorg voor de paarden voorop staat