. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
vorig jaar in Houston ook niet veel meer dan 20-30 minuten. Cryssie schreef:Vraagje,
Bij binnenkomst in Amerika, hoelang hebben jullie in de rij gestaan bij de Immigrations?
En hoe is dat? Wat kan je verwachten?
we moesten ook allemaal erdoor. Sommigen kregen nog aanvullende vragen, ik hoefde bijvoorbeeld alleen esta en paspoort te laten zien. 1 tip, niet lollig doen, kunnen ze niet tegen.. 
purny schreef:Jfk max 40 minuten. Heb het idee dat het nieuwe systeem sneller werkt
die gezichtsscanner werkt bij mij nooit omdat ik zo lang ben. Heb daar toen bij de Canadese immigrations echt super lang mee staan vechten en later nog een keer toen we ons aan moesten melden bij de USA immigrations.

ben al zo'n stresskip en dan begin ik domme dingen te zeggen wat mij verdacht maakt natuurlijk
Pas nadat ik uitlegde dat ik echt terug ging naar Nederland omdat ik 2 pony's, 2 honden, een eigen huis en een goed betaalde baan had wat ik allemaal echt niet op ga geven wilde ze me doorlaten. In 2011 zei ik gewoon dat ik op vakantie was en kon ik gewoon doorlopen.