Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat zou heel lief zijn. Ik mag gewoon nu niet weg ivm mogelijke allergische reacties of andere vervelende bijwerkingen.
maar ja er moeten wat waardes moet spoed naar beneden gedrukt worden.
. Anders was dit niet gevonden. Nu hopen dat de medicijnen niet al te veel bijwerkingen geven en dan ook gaan doen wat ze moeten doen.
zondag gaan we er heen voor haar verjaardag maar het kan zomaar zijn dat het nog later wordt als mijn tante komt te overlijden. Nu is ze al een flinke tijd ziek en echt op leeftijd maar toch
het blijft gewoon pffff
krijg dit jaar met een hoogbejaarde hond en een hoogbejaarde papa. Doorgaan met ademhalen is het enige dat ik kan doen, de gezondheids poep went wel na al die jaren. Er is iedere keer wel iets dat stuk gaat als ik denk ok het kabbelt nu eindelijk eens lekker door
en die had ik vanmorgen opgepeuzeld. Mag nu morgen vroeg starten. Ik baal wel een van het weinige fruit dat mag en dan mag dat niet meer. ik hoop dat na 3 maanden de waardes ok zijn en ik weer kan stoppen.
) En bij een nierfunctie van < 30% mag het al helemaal niet meer) dat hij niet eens meer mag hebben al jaren
affijn spoed bloed waardes bepaald en hij is dus nu accuut gestopt omdat zijn waardes dus ook weer gewoon normaal zijn. Kan dus best zijn dat zijn nierfalen veroorzaakt is door deze medicatie. En best mogelijk dat dat zich weer wat gaat herstellen.
Morgen nieuwe poging tot lospeuteren van de uitslag door de huisarts.
zin in. Lang lang geleden en leuke dingen doen, solex tocht, rijden met dafje, picknick en sushi eten als afloop. Op andermans kosten
en dan moet mijn papa dinsdag vroeg bloedprikken weer en dan is het idee om 2 weken weg te gaan, tenzij mijn tante komt te overlijden. Dan verandert alles weer uiteraard.
ik had daar al moeten zijn natuurlijk maar helaas.
De enige niet aangetaste pees is nu ontstoken door overbelasting (goddank wel heel) omdat de andere pezen door maximale verkalking eigenlijk niet echt meer kunnen werken) opmerking van de radioloog verbazing dat mevrouw de gevraagde bewegingen kon uitvoeren.
Maar ja tot die ontstoken pees geen hinder pijn of beperking in die schouder gehad.
met alle risicos van dien omdat tot deze ontsteking ik geen hinder of beperking had rechts. To be continued dus.
gevoel. En ben ik zo ontzettend toe aan even de rust daar weg van alle sjit. De afspraak van afgelopen zaterdag (en de nawee daarvan maandag avond na een leuke dag verder) waar ik zo ongeveer de hele planning voor heb omgegooid was dusdanig vreselijk met nare mogelijk verstrekkende gevolgen dat ik had gewild dat ik er niet heen was gegaan.
Goddank ben ik er niet voor heen en weer gereden, dan zou mijn
gevoel nog veel erger zijn geweest.
) dus ik kan weer hondenvlees meenemen gekoeld. En mijn bus die opeens rare geluiden begon te maken, wiellager links voor is stuk.
Die gaat morgen ter reparatie.
geen fut om uitgebreid dingen te typen. Morgen als het goed is een drie weg messenger gesprek over het voorval van de zaterdag. Dat er heel erg diep heeft ingehakt. Wel kleine dingetjes per dag doen. En een irritante lekkage al verholpen. Gelukkig was het water eraf bij afwezigheid. Met frisse tegenzin en best veel pijn. Doorkeutelen en proberen weer mezelf te worden.
ik kan alleen maar duimen hopen dat het minder erg is dan het nu lijkt. Anders moet ik het meeste volgend jaar vervangen. Sierspul heeft het beter volgehouden.